AndroidHealthClinic

Here goes HillR again

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 3K
  • Weergaven 124K
  • Volgers 79

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
De huid vol schelden, wat een praktijken ???. Het is wel irritant als het zo druk is, probeer dat meestal te vermijden. En anders vraag ik gewoon of we om de beurt kunnen als ik zie dat er geen 200 kg verschil in gewicht op de machine zit :D.
 
Je krijgt de groeten!

Echte een mooie hond die Jack....Zit ook vol energie lijkt me....."elke dag" mee gaan hollen in de bossen...dat deed ik ook altijd
Gaat het alweer wat beter met dat harde trekken aan de lijn?
 
Druk is het hier bijna nooit als ik train. Als er 30 man zijn dan is dat een drukke periode :p.
 
Ik heb dan weer wel het voordeel dat ik een stuk ouder ben dan gemiddeld in mn sportschool en een van de weinige vrouwen. Geef gewoon iedereen 'de look', zodat die jonkies zelfs vragen of ze iets mogen gebruiken als ik er toevallig langs loop, hahaha.

Haha!

Wij hebben gewoon de pech dat er ontzettend veel aso's bij ons trainen...

De huid vol schelden, wat een praktijken ???. Het is wel irritant als het zo druk is, probeer dat meestal te vermijden. En anders vraag ik gewoon of we om de beurt kunnen als ik zie dat er geen 200 kg verschil in gewicht op de machine zit :D.

Is ook irritant, ik heb er weinig last van, alleen met benen is het vervelend want dan doe ik het liefst eerst de legpress.

Het is vaak zelfs zo dat er al 2 of 3 om de beurt gaan :roflol: Maar als het een optie is dan vraag ik dat ook altijd!

:haha:

Echte een mooie hond die Jack....Zit ook vol energie lijkt me....."elke dag" mee gaan hollen in de bossen...dat deed ik ook altijd
Gaat het alweer wat beter met dat harde trekken aan de lijn?

Nou en of, pittig dier.. Maar hij is zo leuk :heart: Komt vooral ook omdat hij mij zo leuk vindt :P voor anderen is het niet een hele geweldige hond.
Hij woont dus aan de overkant, en hij zit de helft van de dag op de bank uit het raam naar ons huis te kijken, op de uitkijk of ik ook kom. Als ik met hem wandel en we komen de straat terug in dan wil hij bij ons huis naar binnen (kan niet, want hij vreet onze katten op :( ) ipv dat hij naar zijn eigen huisje wil. Ook als ik hem terugbreng dan moet ik echt m'n best doen om hem te overtuigen daar naar binnen te gaan, want hij wil het liefst bij mij blijven :roflol:

Wandelen gaat hartstikke goed, het trekken is vrijwel nooit een probleem (ik heb dat alleen aangegeven toen ik last had van mijn schouder, ALS hij dan een keer trekt dan is dat gewoon kut als je al wat pijntjes hebt, dan is een blessure zo gemaakt).

Daar ga ik weer... vertel allemaal verhalen over die hond waar niemand op zit te wachten :roflol:

Druk is het hier bijna nooit als ik train. Als er 30 man zijn dan is dat een drukke periode :p.

Heerlijk zeg! Hier zou dat betekenen dat het megarustig is :haha:

TRAINING
In Wageningen getraind omdat we na het werk direct door moesten naar Veldhoven voor de seminar van Mainline.

Cardio
5 minuten crosstrainer, niveau 11.

Ik dacht dat Pun zich nog aan het omkleden was, en normaliter wachten we op elkaar, dus ik denk ik ga op de crosstrainer staan ipv mijn tijd stilstaand te verdoen.. Bleek dat hij al beneden aan het gymmen was :roflol: Zag ik pas een appje van na 3 minuten, dusja, je kunt niet na 3 minuten opeens stoppen, je moet wel een fatsoenlijk tijdstip doen.. zodoende.

Plateloaded pulldown
1x8x40
1x8x80
1x8x90

Seated rows SS Facepulls SS Standing lat push down ofzo
1x8x25 / 1x8x14 / 1x8x14
2x8x32 / 2x8x14 / 2x8x14

Sideraises SS DB row
1x8x5 / 1x8x12
2x8x5 / 2x8x14

Upright row
3x8x10

Cable tricep pushdown
3x8x25

Toen was ik er wel klaar mee.

Ik vind upperbody laatste tijd niet zo leuk.. :eyes: Moet weer even een goed trainschema fixen (schatje? :heart: :eyebrow: ) in plaats van maar wat te doen..

Pun ging pizza eten bij de buren (zit een Domino's naast deze basic fit, fucking kansloos), dus had ik mooi de tijd voor cardio.

CARDIO
20 minuten Crosstrainer, niveau 11

Daarna in de auto richting Veldhoven. Ik had de dag ervoor al avondeten geprepped voor mezelf, gerookte kipfiletreepjes met oosterse roerbakgroente.. dus dat onderweg lekker opgepeuzeld.

Seminar was interessant! Al duurde het voor mij wel veel te lang, rond kwart voor 11 begonnen ze pas aan het vragenrondje, hoewel ik daar wel graag bij wilde zijn en benieuwd was trok ik dat echt niet. Het was nog een klein uur naar huis rijden, en de wekker gaat wel gewoon vroeg. Dus toen zijn we hem maar gesmeerd.

Vandaag rustdag. Ik twijfel of ik nog een rondje cardio doe met Jack, of vanmiddag in mijn lunchpauze.. Ik ben echt heel erg moe en heb nog steeds spierpijn in mijn benen. :eyes: Even over nadenken...

:wave::wave::wave:

 
Klein rondje wandelen trek je wel hoor!
Misschien is het voor je benen wel interessanter om het over de middag te doen, maar kan me voorstellen dat het leuker is met Jack :)
En daarna wat rusten, denk aan wat je zelf altijd tegen mij zegt over rust :p
 
Vanaf morgen ben ik precies 5 weken *uit*. Dus er moet echt nog heel veel gebeuren :treuren:

Daarom hier even een kleine reminder en wat veranderingen (gejat van mezelf uit contestlog vorig jaar).

TRAINING
Training 1: Lowerbody
Plateloaded Legpress 4x8
Hipthrust 4x8
Legextensions 4x8
Romanian deadlift 4x8
Adductor superset Abductor 4x8
Walking lunges
abs
Cardio 20 minuten, crosstrainer

Training 2: Upperbody
Pullups 3 setjes van max reps
Plateloaded Latpulldown 4x8
DB row 3x8
Sideraises 3x8
Seated row 3x8
Upright row 3x8
Cable flyes of incline DB flyes 3x8
Benchdips superset DB curl 3x8
Cardio 20 minuten, crosstrainer

Training 3: Lowerbody
Vertical legpress smithmachine
Bulgarian split squat smith machine
Goblet squat 4x8
Box stepups 4x8
Glute pullthrough
Walking lunges
Cardio 20 minuten, stairmaster

Optionele training 4: Upperbody
Lekker waar ik zin in heb.

CARDIO
3x per week 1 uur fasted (woensdag, zaterdag en zondag)

Aanvullende oefeningen
Uiteraard moet de buik ook getraind worden. Deze pak ik gewoon mee gedurende mijn trainingen. Cable crunches, Lying legraises, dat soort dingetjes wat. Ik weet alleen nog niet tijdens welke trainingen ik ze meepak. Is een fijne oefening om mee te supersetten, dus die gooi ik er gewoon af en toe tussendoor.

Vonk akkoord?

Qua voeding wilde ik ook van vorig jaar contest pakken, maar ik vind het echt shocking hoe weinig ik dan moet eten :roflol:

Low carb:
crunchy smartbar
tonijnsalade
5 plakken kipfilet
avondeten zonder carbs

High carb:
crunchy smartbar
tonijnsalade
5 plakken kipfilet
avondeten met carbs

Dat ga ik dus niet trekken, dat weet ik nu al. :eyes: Ik rook niet meer, dus er is niets waarmee ik hongermomenten kan opvullen. Dus hier moet ik echt nog even goed over na denken en overleggen met Pun... Ik wil echt wel heel graag snel resultaat boeken, maar ik wil niet half verhongeren... :emo:
 
Ziet er goed uit :thumbs:

Voeding kijken we samen nog even naar van het weekend :heart:
 
leuk verhaal over je vriendje Jack......ach vrouwen moeten toch 8000 woorden/dg kwijt...lekker door kleppen meis :D
 
Mag ik je trainingsschema stelen als leidraad voor mijn nieuwe? :engel:
 
tumblr_miumpxQlF31s5scpho1_500_large.gif
 
Lekkere training weer hoor! :D
Leuk jullie gezien te hebben. Jammer dat je mijn vraag hebt gemist? :P
Het was inderdaad laat, zeker voor jullie gezien jullie normale dagritme.:yawn:
 
Lekkere training weer hoor! :D
Leuk jullie gezien te hebben. Jammer dat je mijn vraag hebt gemist? :P
Het was inderdaad laat, zeker voor jullie gezien jullie normale dagritme.:yawn:

Ja, leuk even! Ik was niet echt in de mood om te socializen, sorry, het was voor mij allang bedtijd en ik word met de dag chagrijniger van mijn cut :roflol:

Stelde jij niet de vraag over waarom er geen vrouwen toegelaten zijn tot het onderzoek?

Waren er toen wij weg waren nog interessante vragen / discussies / antwoorden?
 
Ja, leuk even! Ik was niet echt in de mood om te socializen, sorry, het was voor mij allang bedtijd en ik word met de dag chagrijniger van mijn cut :roflol:

Stelde jij niet de vraag over waarom er geen vrouwen toegelaten zijn tot het onderzoek?

Waren er toen wij weg waren nog interessante vragen / discussies / antwoorden?
Een aantal vragen waren wel interessant. Nee, die vraag stelde iemand anders.
Ik vroeg William Llewellyn naar zijn Power PCT Protocol (van dr. Scally) wat hij in zijn boek beschrijft. Hij adviseert hier HCG + Nolvadex + Clomid PCT te gebruiken. Ik vroeg 'm hoe hij dacht over het gebruik van HCG gedurende de kuur om primair hypogonadisme tegen te gaan (en het gebruik van óf Nolva óf Clomid PCT, i.p.v. beide). Hij staat echter nog steeds achter het Power PCT Protocol, aangezien hier nog iets van onderzoek naar is gedaan en meerwaarde uit is gebleken; verder is er gewoon te weinig onderzoek gedaan en daardoor te weinig bekend wat echt werkt.
 
Hoeveel kcal is het wat je nu eet? lijkt nu al weinig.
Maybe wat sla eten als vulling?
 
Werk je nooit met percentages om je gewichten vast te stellen? Of gewoon op gevoel?
 
Hoeveel kcal is het wat je nu eet? lijkt nu al weinig.
Maybe wat sla eten als vulling?

Dat wat ik neergezet heb is wat ik vorig jaar contest at. Nu heb ik nog geen vast schema, daar ga ik het weekend even naar kijken. Momenteel eet ik tussen de 1100 en 1400 als ik mijn fitnesspal bekijk. Ik vul daar gewoon elke dag in wat ik eet.

Ik eet al 100gr sla met halve komkommer als lunch, nog meer sla wordt 'm echt niet :roflol:

Moet er gewoon weer even voor gaan zitten, vorig jaar heb ik het ook gered, dus zal dit jaar ook wel lukken.

Werk je nooit met percentages om je gewichten vast te stellen? Of gewoon op gevoel?

Nope, fuck percentages.

Ik vind gewicht helemaal niet interessant. Ik zorg altijd dat ik zo zwaar ga als ik kan en verhoog waar mogelijk, maar dat hou ik niet bij.
 
ziet er nu al goed uit joh. 5 weken ga je prima redden!
 
Als je klaar bent met sla, zou ik roergebakken kool proberen: vult enorm, mega volume en nauwelijks cals. Roer er wat mosterd door en klaar.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven