Fitness Seller

Nieuw Forum Competitie 2019, Challenge n°4: Squat

Bezoekers in dit topic

Fijn, want dan kan ik jou weer op je plaats zetten :P

daa.gif
 
Ik ga eind deze week nog een training doen waarin ik all out ga op de grote drie, en pak dan paar dagen herstel.
Qua planning kwam het toch handiger uit om gisteren al te gaan testen, en dat ging meer dan goed. Overtuigende PR's op alle drie lifts. Vooral de squat ging erg goed. En geen vieze grinders dus op tijd hersteld voor de challenge.

Wellicht moeten we ook nog uit gaan kijken voor Beowulf
Dat klopt, dont forget about me :o. De challenge zal ik moeten doen met 55% van mijn 1RM dus verwacht zeker wel 20 reps alles daarboven is mentaal spelletje, meestal kan je lichaam wel meer aan maar zegt je verstand kappuh met die onzin. Plan is ongeacht de tijd door te gaan tot falen en er een echte AMRAP van te maken. If I die, I die :eek:
 
Qua planning kwam het toch handiger uit om gisteren al te gaan testen, en dat ging meer dan goed. Overtuigende PR's op alle drie lifts. Vooral de squat ging erg goed. En geen vieze grinders dus op tijd hersteld voor de challenge.


Dat klopt, dont forget about me :o. De challenge zal ik moeten doen met 55% van mijn 1RM dus verwacht zeker wel 20 reps alles daarboven is mentaal spelletje, meestal kan je lichaam wel meer aan maar zegt je verstand kappuh met die onzin. Plan is ongeacht de tijd door te gaan tot falen en er een echte AMRAP van te maken. If I die, I die :eek:

Ik had jou sws al als winnaar staan ;)

Ik zou voor de 40 reps gaan, voor die Big Mac en blowjob.
 
55% van je 1rm dit lol xD
 
Godvettyfus hoeren shit bitch kut eikel...

21 reps gedaan, gefilmpt op oude telefoon omdst muziek.
Halverwege push melding van whatsapp dat geen telefoonnummer ingesteld was, daardoor dus filmen gestopt.


Krijg de fking tyfus....
 
Godvettyfus hoeren shit bitch kut eikel...

21 reps gedaan, gefilmpt op oude telefoon omdst muziek.
Halverwege push melding van whatsapp dat geen telefoonnummer ingesteld was, daardoor dus filmen gestopt.


Krijg de fking tyfus....
Holy fuck, FeelsBadMan! Kuuuuuut
 
Ik had jou sws al als winnaar staan ;)

Ik zou voor de 40 reps gaan, voor die Big Mac en blowjob.

Die Big Mac en blow job moet ik op een andere manier scoren helaas. 40 Reps binnen 90 sec is nauwelijks 2 seconden per rep, wat betekent dat je zonder vermoeidheid en rust tussendoor in een keer door moet knallen, zelfs met bw squats is dat al lastig te doen.

Godvettyfus hoeren shit bitch kut eikel...

21 reps gedaan, gefilmpt op oude telefoon omdst muziek.
Halverwege push melding van whatsapp dat geen telefoonnummer ingesteld was, daardoor dus filmen gestopt.
RIP man, maar er zit vast nog wel meer in de tank voor nog een poging binnenkort. Ik geloof je in elk geval maar daar heb je niet veel aan :o
 
Die Big Mac en blow job moet ik op een andere manier scoren helaas. 40 Reps binnen 90 sec is nauwelijks 2 seconden per rep, wat betekent dat je zonder vermoeidheid en rust tussendoor in een keer door moet knallen, zelfs met bw squats is dat al lastig te doen.


RIP man, maar er zit vast nog wel meer in de tank voor nog een poging binnenkort. Ik geloof je in elk geval maar daar heb je niet veel aan :o

Ik wed dan ook niet zo maar een Big Mac, die shit wil ik gewoon zelf opeten :D



Nou ik denk niet dat er meer dan 21 in zit, zie mijn vorige post :roflol:
 
Nou ik denk niet dat er meer dan 21 in zit, zie mijn vorige post :roflol:

Had de spoiler gemist :rolleyes:, als dat het resultaat is van de challenge zit er niet veel meer in idd (pun intended)
 
Laatst bewerkt:
Nog naar een wastafel kunnen lopen is een teken van matige effort bas.
Met zon instelling verdien je het ook gewoon dat je filmpje niet opgeslagen word


My feel right now

 
Back
Naar boven