XXL Nutrition

Here goes HillR again

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 3K
  • Weergaven 124K
  • Volgers 79

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Kracht in je benen staat niet gelijk aan sneller fietsen. Het gaat ook om hoe je fietst.
Ik zit zelf veel op de racefiets en merk als ik me meer focus op hoe ik fiets, ik overall sneller ga dan wanneer ik gewoon op kracht aan het douwen ben op de pedalen.
Combinatie van houding en kracht
 
Als je zo diep gaat voor een langere tijd......val je niet zo snel meer af.....klap in je handjes ....bij -100gram/wk :o mindf*ck!!
Je ziet het licht in de tunnel al .....toch? :)
 
Is een carb-refeed niet een idee? Gewoon wel laag in kcals blijven, maar even een dagje higher carb, low fat, lower protein?
 
Is een carb-refeed niet een idee? Gewoon wel laag in kcals blijven, maar even een dagje higher carb, low fat, lower protein?

Dat was afgelopen zondag het geval, plus een kcal surplus. Het grinden is gewoon iets wat met diepe dalen en hoge pieken gaat :) Na afgelopen weekend is het niet meer dan logisch dat het nu allemaal wat zwaarder gaat weer.

Dus niet mekkeren, doorjekkeren :cool:
 
dat kunnen alleen chinezen, fuck dat fietsen is overrated. ik ben vandaag ook gewoon met de auto gegaan en doe in de gym wel "cardio"

:roflol:

Ik zou juist graag vaker fietsen.. maar dat betekent ook dat ik extra reiskosten moet maken, en ik ben een Nederlander, als ik geen geld hoef uit te geven doe ik dat liever niet :P

Het is waarschijnlijk gewoon zo'n dag Hill, hebben we allemaal wel eens.
Morgen gaat het vast weer beter :)

Je hebt gisteren alvast een goede training neergezet, en ook al gaat het fietsen misschien niet zo snel als je wil: je doet het wel!
Dus niet zo streng zijn voor jezelf, je doet meer dan je best :thumb:

Ja he... gaat wel weer over!

Thanks, ik zal op de terugweg extra mijn best doen! We must burn the fat!!!


:roflol:

Kracht in je benen staat niet gelijk aan sneller fietsen. Het gaat ook om hoe je fietst.
Ik zit zelf veel op de racefiets en merk als ik me meer focus op hoe ik fiets, ik overall sneller ga dan wanneer ik gewoon op kracht aan het douwen ben op de pedalen.
Combinatie van houding en kracht

Hmm, ja... ik snap wel wat je bedoelt. Al denk ik dat fietsen op een racefiets wel een tikkeltje minder inspannend is dan op een mountainbike vanwege het verschil in banden... Zodra ik stop met trappen dan sta ik al zowat stil, zo snel remt mijn fiets dan af.

Goeie samenvatting van bovenstaande :roflol:

:roflol: hahah echt he!

Als je zo diep gaat voor een langere tijd......val je niet zo snel meer af.....klap in je handjes ....bij -100gram/wk :o mindf*ck!!
Je ziet het licht in de tunnel al .....toch? :)

100gr per week is echt veel te weinig :roflol: Ga ik echt niet voor klappen, dat staat gelijk aan een kop thee :P

Is een carb-refeed niet een idee? Gewoon wel laag in kcals blijven, maar even een dagje higher carb, low fat, lower protein?

Ben je gek! Ik wil helemaal niet meer eten, ik wil minder eten en al helemaal geen carbs :haar: Grote kans dat ik in de komende dagen in overleg met de baas voeding omlaag ga doen.. ik wil het gevoel hebben dat ik lijd... :roflol: (ik heb net tonijnsalade op, dus nu geen trek.. grote kans dat ik over een uur zulk iets heb, wat heb ik gezegd :O :O :O )

Dat was afgelopen zondag het geval, plus een kcal surplus. Het grinden is gewoon iets wat met diepe dalen en hoge pieken gaat :) Na afgelopen weekend is het niet meer dan logisch dat het nu allemaal wat zwaarder gaat weer.

Dus niet mekkeren, doorjekkeren :cool:

Komt wel goed he.. ik doe gewoon wat jij zegt.. :eyebrow:

Ik ga nu in ieder geval een halfuurtje wandelen... :eyes:
 
100gr per week is echt veel te weinig :roflol: Ga ik echt niet voor klappen, dat staat gelijk aan een kop thee :P
Kom je dan niet op een plateau....-100 tot 200 gram/wk in BW das wat ik bedoel?
 
Kom je dan niet op een plateau....-100 tot 200 gram/wk in BW das wat ik bedoel?

Ja, ik begrijp dat je 100gr BW bedoelt, maar dat is toch helemaal niets.. :roflol: dan ben je in een maand nog niet eens een halve kilo kwijt.. Wat ik met de kop thee bedoelde is dat als je in dat geval een kop thee drinkt je die 100gr weer bent aangekomen in gewicht..

Oh well, ik weet wel dat ik altijd alles veel te snel wil.. (en er te weinig voor wil doen :roflol: ) Het zijn uiteindelijk ook altijd maar klaagmomenten hier, ik heb sinds zondagochtend niet meer in de spiegel gekeken hoe ik er fysiek bij sta, heb alleen af en toe mijn vetrol vastgepakt om te kijken of ie al weg was :roflol: en dat is nog niet het geval dus. :roflol: Had gehoopt dat die in de afgelopen drie dagen misschien op magische wijze was verdwenen.

Net in ieder geval 25 minuten gewandeld. En om maar even goed mijn best te doen super hard gewandeld. Waar ik normaal 9.30 minuten over een km doe heb ik nu 9 minuten per km gewandeld. Dat voelde ik wel aan mijn schenen, pffff. Na 2km ook een beetje licht in mijn hoofd en nu zweet ik me rot :roflol: lekker nog even op kantoor zitten tot 4 uur..... :emo:

Soms zou ik gewoon eens gezond verstand moeten gebruiken en normaal doen.. Maarja :grinny: Toch wel 140 kcal verbrand, volgens m'n app dan.
 
Of loopschoenen aantrekken en een rondje lopen? :p
Aan dat tempo scheelt het al niet meer zoveel voor je jogt in plaats van wandelt, toch?
 
Of loopschoenen aantrekken en een rondje lopen? :p
Aan dat tempo scheelt het al niet meer zoveel voor je jogt in plaats van wandelt, toch?

Iewww, ik haat hardlopen :roflol: Dit was meer als strafcardio voor de chilisaus, boter en olijfolie die ik extra heb genomen....:gek:
 
Ja, ik begrijp dat je 100gr BW bedoelt, maar dat is toch helemaal niets.. :roflol: dan ben je in een maand nog niet eens een halve kilo kwijt.. Wat ik met de kop thee bedoelde is dat als je in dat geval een kop thee drinkt je die 100gr weer bent aangekomen in gewicht..

Oh well, ik weet wel dat ik altijd alles veel te snel wil.. (en er te weinig voor wil doen ) Het zijn uiteindelijk ook altijd maar klaagmomenten hier, ik heb sinds zondagochtend niet meer in de spiegel gekeken hoe ik er fysiek bij sta, heb alleen af en toe mijn vetrol vastgepakt om te kijken of ie al weg was :roflol: en dat is nog niet het geval dus. Had gehoopt dat die in de afgelopen drie dagen misschien op magische wijze was verdwenen.

Net in ieder geval 25 minuten gewandeld. En om maar even goed mijn best te doen super hard gewandeld. Waar ik normaal 9.30 minuten over een km doe heb ik nu 9 minuten per km gewandeld. Dat voelde ik wel aan mijn schenen, pffff. Na 2km ook een beetje licht in mijn hoofd en nu zweet ik me rot :roflol: lekker nog even op kantoor zitten tot 4 uur..... :emo:

Soms zou ik gewoon eens gezond verstand moeten gebruiken en normaal doen.. Maarja :grinny: Toch wel 140 kcal verbrand, volgens m'n app dan.
Duidelijke uitleg...in 3 dgn een vetrol weg hahaha..das wel erg snel...als je voelt dat die minder wordt is al een goed teken....veel zweten is dat vochtverlies en / of vetverbranding? Nog ff volhouden meis...ik vind je wel een taaie!! :cool:
 
Iewww, ik haat hardlopen :roflol: Dit was meer als strafcardio voor de chilisaus, boter en olijfolie die ik extra heb genomen....:gek:
roepen die malloten onderweg naar je : "Ze hebben hem al" :D...en dan roep jij..."Ik heb me verslapen" :D
 
Kop op HillR , zoals door iedereen hier al meermaals aangegeven: je bent én heel erg goed bezig én dan ook nog eens veel te streng voor jezelf. Ik ken weinigen met jouw doorzettingsvermogen. Respect :o

Nog ff doorbeuken Hill, je bent er biiiijna:heart:

Even doorzetten, zover is die vakantie niet meer!

YEAH BITCHES!!!

Nog 5 dagen werken in totaal en dan is het VOORBIJ! Nog wel 9 dagen cutten, maar dat kan ik wel aan!

CARDIO
Gisteren, op last van Vonk :heart:, heel erg mijn best gedaan op het fietsen. In totaal in 23 minuten naar huis gefietst, met een gemiddelde van 24km p.u. :eyebrow: Zoals mij was opgelegd was dit mijn snelste ritje ooit. Was wel behoorlijk dood toen ik thuis kwam.

Het scheelde dat ik de meeste stoplichten mee had en er één of andere pauper op een snorfiets (zo'n fiets met blauw plaatje ofzo, is een snorfiets toch :roflol: ) een wedstrijdje met me aanging. We fietsten ongeveer even snel, maar ik haat het om achter mensen te fietsen, dus even extra aangezet en hem ingehaald, maarja, toen moesten we een behoorlijke heuvel op, en aangezien hij dus ondersteuning had haalde hij mij weer in. En dan de hele tijd achterom kijken of ik er al weer aan kom :roflol: IT MADE ME FURIOUS :splat:Dus ik heb hem daarna weer ingehaald.. maar toen kwam er een stoplicht waar ik voor moest remmen, dus haalde hij mij weer in... god wat een stress :roflol:

Gelukkig ging hij op een gegeven moment linksaf waar ik rechtdoor moest... :roflol:

Gisteravond nog 30 minuten gewandeld na het avondeten, en vanochtend 40 minuten gewandeld op nuchtere maag.

Vanavond lekker upperbody trainen :cheer:
 
:roflol: paupers op snorfietsen :haha:

Job wel done baby :heart:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven