XXL Nutrition

Nieuw Forum Competitie 2019, Challenge n°4: Squat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jammer man!
 
Afgelopen woensdag ook een poging gedaan. Dat viel me niet tegen voor de eerste keer squat sinds 4 weken. Meedoen voor de winst kan ik sowieso niet.
BW was 101.5 kg, nog een foto van het laden: 153 kg, voor een totaal van 5 reps. Op video ziet het er nog easy uit. Wellicht volgende week nog een poging.

IMG_20190522_185943.jpg

 
Vandaag mijn eerste poging gedaan. Squats met naar boven afgerond 125kg. Uiteindelijk gekomen tot 6 reps en volgens timekeeper lloydatoni ging het best goed 6 squats in 25 sec. Filmpje niet teruggekeken en verwijderd. Het voelde niet goed en zou met heel veel moeite mss 12 reps gehaald hebben wat ver onder mijn nivo is. De powerlift meet van afgelopen woensdag heeft er echt in gehakt ben gewoon op. Ik ga het dinsdag nog 1x proberen maar niet alleen is mijn motivatie bijzonder laag ik gun Fallingout van harte de winst na zijn kotselijke avontuur deze week. Verwacht er eerlijk gezegd niet veel meer van maar we gaan het zien.
 
Vandaag mijn eerste poging gedaan. Squats met naar boven afgerond 125kg. Uiteindelijk gekomen tot 6 reps en volgens timekeeper lloydatoni ging het best goed 6 squats in 25 sec. Filmpje niet teruggekeken en verwijderd. Het voelde niet goed en zou met heel veel moeite mss 12 reps gehaald hebben wat ver onder mijn nivo is. De powerlift meet van afgelopen woensdag heeft er echt in gehakt ben gewoon op. Ik ga het dinsdag nog 1x proberen maar niet alleen is mijn motivatie bijzonder laag ik gun Fallingout van harte de winst na zijn kotselijke avontuur deze week. Verwacht er eerlijk gezegd niet veel meer van maar we gaan het zien.

Balen!

Nu moet ik dus nog en poging doen, rip :roflol:
Ik heb alleen maandag en dinsdag nog en quads zijn nog zuur.
Ik denk ook niet dat ik die 21 weer ga halen maar 19 kan ik nog wel proberen.


Waar is de rest?

Natty87
Bokito
RockOfAges
Aquaexplo
Onslow
Camelus deze moet jou goed liggen met die 200+ squat
Webby
Kakelkipje
Jaap ja
zunnepitte
Bulck
psycomantje
dj_phreak
Vissertje1980 had jou als kanshebber voor de winst voor deze
BB_ :lol:
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk een dezer dagen of ik al kan squatten tot parallel, kon niet wegens blessure
 
Als mijn meisjes lichaam het wilt, komende week.

Heb afgelopen weken weer ernstige knie rot gehad, is een factor die ik nu eenmaal niet in de hand heb.
Aangezien ik met 165 moet reppen, aim ik naar 4-6 reps, aangezien ik de conditie van een salami heb
 
Maandag want toch setjes met dat gewicht :roflol:
 
Ik ga het proberen, maar is 15kg boven mn huidige PR:o Was wel een dubbel maar is nog steeds flink meer
 
Wordt die meegeteld?
Van mij mag het. Maar weet niet hoe de mods erover denken?

Wil het wel snel weten ivm kans om te kunnen verbeteren :o
Beetje moeilijk geval dit :o
 
Ik had de hele maand nodig om naar het doelgewicht te trainen, maar dinsdag staat vooralsnog mijn poging op de planning. Ik ben al blij met 1 rep, maar ergens tussen de 5 en 10 zou awesome zijn.
 
Back
Naar boven