XXL Nutrition

test tren bold winny

Bezoekers in dit topic

john123

Cool Novice
Lid geworden
9 apr 2018
Berichten
37
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
90kg
ik heb lang zitten twijfelen om te kuren, heb jarenlang zitten opzoeken om eens een deftige kuur te doen.
Train nu inmiddels al 9jaar
stats: 1m80, 90kg, 13%bf
week 1 - 6
500mg test
200mg tren
400 bold

week 7 - 12
750 mg test
200mg tren
400mg bold
laatste 4 weken afwerken met 50mg winstrol tabs per dag
vanaf week 3 proviron (1 tab per dag)

week 13 HCG 750 a 1000 IU om de 2 dagen
week 14
20mg - 40mg nolvadex

Wat zijn jullie meningen? te zwaar?
nakuur goed, of te licht?
 
Geen eerdere kuur ervaring?
Wat is de reden van deze kuur/de compounds die erin zitten?
Ik zelf zou niet beginnen met tren en bold als 1e kuur... Bold omdat vele aangeven dat het langer moet wil je resultaat zien en tren omdat sommige er heftig op reageren.
Ik zou dan als je test + iets wil doen het stacken met Mast-e. Daarnaast is het niet nodig om in week 7 de test te verhogen.

Hoelang is je nakuur?
Ik zou HCG tijdens doen de kuur doen 500iu 2x per week
.
 
Vind het een zware kuur zeker voor een eerste keer, en dan meteen 4 a 5 compounds lijkt me zwaar overdreven. Beste is om in je eerste kuren ook laag te doseren omdat je anders bij toekomstig kuren al snel onnodig hoog moet doseren, als je goeie gear hebt kun je op 500 test e ook al goeie resultaten halen als eerste kuur.

Ik raad je aan als eerste kuur gewoon test only te doen, maargoed als je zo nodig een cocktail wil doen haal de tren er dan tenminste uit en verlaag je dosis.

Daarnaast nolva een week veel te kort, 4 weken slikken, waar je begint 2 weken na laatste injectie (als je enathaat zet)
 
Vind het een zware kuur zeker voor een eerste keer, en dan meteen 4 a 5 compounds lijkt me zwaar overdreven. Beste is om in je eerste kuren ook laag te doseren omdat je anders bij toekomstig kuren al snel onnodig hoog moet doseren, als je goeie gear hebt kun je op 500 test e ook al goeie resultaten halen als eerste kuur.

Ik raad je aan als eerste kuur gewoon test only te doen, maargoed als je zo nodig een cocktail wil doen haal de tren er dan tenminste uit en verlaag je dosis.

Daarnaast nolva een week veel te kort, 4 weken slikken, waar je begint 2 weken na laatste injectie (als je enathaat zet)

Dik gedrukte is onzin
 
Vind het een zware kuur zeker voor een eerste keer, en dan meteen 4 a 5 compounds lijkt me zwaar overdreven. Beste is om in je eerste kuren ook laag te doseren omdat je anders bij toekomstig kuren al snel onnodig hoog moet doseren, als je goeie gear hebt kun je op 500 test e ook al goeie resultaten halen als eerste kuur.

Ik raad je aan als eerste kuur gewoon test only te doen, maargoed als je zo nodig een cocktail wil doen haal de tren er dan tenminste uit en verlaag je dosis.

Daarnaast nolva een week veel te kort, 4 weken slikken, waar je begint 2 weken na laatste injectie (als je enathaat zet)
sorry indd, verkeerd eropgezet, bedoel indd nolva uitnemen zoals het hoort. maar is 20 mg genoeg of?
en ik weet ook niet goed wat ik moet doen met die hcg, de een zegt na 3de week elke week 50iu bijzetten, de andere zegt 1 week na je kuur een 1000iu om de 2 dagen gedurende 2 weken...
wat zeggen jullie?
en wat bedoel je dan met dosis verlagen?
de bold of ook de test?
 
btw waarom zijn de meesten zo kritisch over tren...?
zo'n gek spul dan?
 
Met dosis verlagen bedoel ik alle compounds, dus de test en bold beide, waarbij je tren en evt. winny weglaat.

Hcg heb ik zelf geen ervaring mee dus kan er ook niks over zeggen.

Tren is niet echt iets wat je meteen in je eerste kuur propt, omdat het de zwaarste is onder de AAS. Heb het zelf in mijn 2e kuur gedaan en natuurlijk verschillen de sides per dosering en persoon maar ik had op 400 mg verschillende enorm irritante sides waaronder constante druk op de borst en 5 nachten zonder slaap achter elkaar(waarna ik ook mn kuur heb afgebroken) dus weet waar je aan begint
 
En nolva eerste 2 weken 30 mg dan 2 weken 20 mg
 
btw waarom zijn de meesten zo kritisch over tren...?
zo'n gek spul dan?

Omdat tren tot op heden als de koning der anabolen wordt gezien. Zitten mogelijk ook heftige bijwerkingen aan. Wordt niet aangeraden onder de beginners. Aan de hand van je vraagstelling vraag ik me ook eerlijk gezegd af hoeveel informatie je over je kuur hebt opgezocht...
 
Als je 2 min zoekt op google of op dit forum zie je dat iedereen, altijd en overal een Test only kuur aanraadt als eerste kuur.

Wat doet jou dan besluiten om Test, Tren en Boldenone te gaan stacken en over de gram aan gear te gaan spuiten ???

Sorry maar dit snap ik écht niet...
 
Als je 2 min zoekt op google of op dit forum zie je dat iedereen, altijd en overal een Test only kuur aanraadt als eerste kuur.

Wat doet jou dan besluiten om Test, Tren en Boldenone te gaan stacken en over de gram aan gear te gaan spuiten ???

Sorry maar dit snap ik écht niet...
ja ik ga het wat lager nemen
gewoon test op 500mg houden
tren ervantussen laten
bold op 400mg 10 weken
en van week 8 tot 12 50mg winstrol per dag
1 week na laatste injectie 750 a 1000iu hcg om de 2 dagen
week 14 tot 18 20mg nolva
 
ja ik ga het wat lager nemen
gewoon test op 500mg houden
tren ervantussen laten
bold op 400mg 10 weken
en van week 8 tot 12 50mg winstrol per dag
1 week na laatste injectie 750 a 1000iu hcg om de 2 dagen
week 14 tot 18 20mg nolva

Dit is nog steeds bijna 1g gear per week. Voor een eerste kuur. Denk dat je het beste af bent met Test-only maar het is jouw keuze/lichaam...
 
leer op welke dosering test je je het beste voelt begin zoals sommige op 400mg verhogen 500 en 600 kan in de kuur of de kuur erna(het is jouw feestje)
 
ja ik ga het wat lager nemen
gewoon test op 500mg houden
tren ervantussen laten
bold op 400mg 10 weken
en van week 8 tot 12 50mg winstrol per dag
1 week na laatste injectie 750 a 1000iu hcg om de 2 dagen
week 14 tot 18 20mg nolva

Hoe kom je eigenlijk bij deze keuze, met eerst ook nog tren erbij? Heb in mijn eerste kuur ook de beste resultaten gehaald met 500 mg test e only, ik zou jou aanraden dit ook te doen, zo kun je ook peilen hoe jouw lichaam op AAS reageert, als je meteen 3 compounds stackt in je eerste kuur zonder ervaring hoe denk je dan te weten te komen op welke AAS jij je beste reageert en waar je de meeste sides van krijgt?

Pak gewoon een test only kuur en kijk bij je 2e kuur eventueel naar bold of een andere compound, maar niet meteen 3 of 4 compounds. Orals ben ik zelf geen fan van (nog nooit gedaan en ook niet van plan) en tren zou ik ook nog een tijdje mee wachten als ik jou was.

Ben benieuwd wat je plan nu is.
 
Back
Naar boven