Fitness Seller

Rocks log: strongman offseason post-finale

Bezoekers in dit topic

Congratz mate, kijk uit naar het verslag en filmpjes!

Wil echt een keer komen kijken als het enigszins in de buurt is en de datum uitkomt.

Netjes man! Congratz! :cheer:

Woehhh Nice! Gefeliciteerd

Gefeliciteerd man! Ben benieuwd naar het verslag!
bedankt allemaal!

verslag van de wedstrijd
Stuk zenuwachtiger dan mijn vorige wedstrijd. laatste jaar als junior en wilde heel graag die titel en wist dat het haalbaar was. Druk lag voor mezelf stuk hoger.

eerste event: truckpull
zag hier het meest tegenop en was ook flink zenuwachtig. Wist dat ik hier schade zoveel mogelijk moest beperken. Rest had ik wel veel vertrouwen in. Had een erg slechte start wat me belangrijke seconden gekost heeft. toen hij eenmaal rolde ging het wel maar toen was het kwaad al geschied. was hier vijfde of zesde dus had flink wat in te halen.
tweede event: hooggooien
Goed kunnen herpakken na even flink balen. gedeelde eerste plek met 15 kg over 5,75 meter
Derde event: max log
Mijn onderdeel. makkelijke 130 log voor de winst
Vierde event: 100 kg timbers voor afstand
Tweede afstand met 57 meter geloof ik. winnaar had 63 meter. Belangrijke punten gepakt hier.

Vijfde event: stones t/m 170 kg
stond op dit punt bovenaan in het klassement. Stones is een sterk punt van me tegenwoordig en wist dat als ik alles zou leggen de eerst plek voor mij was. gewoon mijn tijd gepakt en alles gelegd.
 
Sterk man, vooral die stones waren inpressive.
 
Heel sterk! Easy log press en impressive stones amai
 
Gaaf hoor. Hele mooie prestatie!
 
Sterk! mooi zo :)
 
Bizarre prestatie, fucking netjes! :flexgrin:
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Update:

Zondagavond nogal last gekregen van mijn bicep/onderarm en ook paar nachten slecht van geslapen. Dinsdag en woensdag high rep licht gepompt voor doorbloeding en woensdagavond naar fysio geweest. Plan was 2 dagen rust en dan zaterdag weer maar Kakelkipje had vandaag voor mijn verjaardag een kleine surprise party/training georganiseerd bij rpb dus vandaag ook weer licht gepompt. Nu onderweg naar de volgende verrassing!
 
gisteren toffe, gezellige meet gehad met een dik deadlift pr. Daarna nog wat upperbody gepompt. Bicep lijkt al stuk beter te voelen. nog even een weekje high rep blijven pompen en doorbloeden en dan weer opbouwen.

gewicht was vanochtend 137,3. vanaf morgen strict cutten, zit echt niet lekker in mijn vel op dit bodyweight/vetpercentage en de belangrijke wedstrijden zijn toch geweest nu.
 
Deadlift life goals.

Kan me Indd voorstellen dat je op 137kg niet echt tof voelt, hoeveel denk je ong te gaan cutten?
 
Vette deadlift!
 
welkom bij de 300kg deadlift club
 
Jammer dat ik de DL niet heb gezien, dik man! :) M'n nieuwe goal is jouw passeren in BW. ;)
 
Zullen volgende keer een speciale stoel voor je aanvragen
 
lekker snijden
Deadlift life goals.

Kan me Indd voorstellen dat je op 137kg niet echt tof voelt, hoeveel denk je ong te gaan cutten?

toch wel sowieso naar 120
Vette deadlift!
thanks!
:peachy:
:peachy:
welkom bij de 300kg deadlift club
thanks!

Jammer dat ik de DL niet heb gezien, dik man! :) M'n nieuwe goal is jouw passeren in BW. ;)
ik zal je een beetje tegemoet komen :p
Zullen volgende keer een speciale stoel voor je aanvragen
tof! mogen er ook wieltjes onder?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
beginstats cut 3-6-2019

gewicht:
137,0 kg
taille: 109 cm
biceps L/R: 45,5/46,5 cm
bovenbeen L/R: 76/76 cm
 
Back
Naar boven