MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Bezoekers in dit topic

Lower the dbol
Ga nooit orals gebruiken, al zou ik wel eens methyltren of halo willen runnen tho :emo:
Best goeie vorm hoor

Al eens geprobeerd met nog minder gewicht, bv 100 kg, en dan pelvis kantelen icm rom?
Tijdje lower weight gedaan waardoor ik m'n hamstrings wel voelde, maar heb nu gore spierpijn in hammies wat ik normaal na heavyweight rdl nooit heb dus vind het wel prima zo
 
Godver die bench, gaat lekker hier! Jelly op je kracht
 
Haal de laatste tijd bijzonder weinig plezier uit trainen. Naar de gym gaan is ritme en heb er altijd wel zin in, halverwege heb ik mijn kop er niet meer bij en wil ik naar huis toe, wat resulteert in wat rushen of half werk. Geen idee waar het aan ligt maar dat eindeloos pompen word ik simpel van. Momenteel programmeer ik alleen bench en squat, maar dat gaat vaak zat off program.

Ik heb besloten om hypetrophy vorm van Sheiko te gaan draaien, niet omdat ik wil powerliften maar puur zodat ik iets van vastigheid en programmering heb. Plus toen ik bij Bell zat beviel fullbody mij wel prima. De deadlift haal ik uit het programma want ik vind dat geen donder aan. Switch ik deels voor RDL en voor de rest wat accessoires oefeningen. Verder hier en daar wat kleine aanpassingen met iets meer accesoaris zodat ik toch alle bodyparts wel wat stimuleer.

Verder ga ik m'n kcal iets verlagen naar een lichte cut / weer recomp. Voel me niet lekker op dit vetpercentage en met duidelijk programmering kan ik prima kracht/massa bouwen op onderhoud / mini deficit. Nu op 3500 kcal.

Training van vandaag dan. Gister overigens complete legday gedaan met lichte onderrug tweak dus squats gingen niet van harte.

Frontsquat
Deze oefening in geen jaren gedaan, clean grip wordt hem helaas niet. Voelde barslecht aan maar bewoog wel ok
4x55kg
4x72,5kg
3x4x90kg
Bench
Besloten om maar paused werk te doen aangezien ik toch soort van pl skimma doe
5x65kg
4x78kg
3x90kg
4x2x97,5kg
Squat
3x100kg
3x117,5kg
4x2x135kg
Lat pulldown // side raises
5x10

Dumbell curl // face pulls
pompxpomp


Godver die bench, gaat lekker hier! Jelly op je kracht
moet je ook weer eens fatsoenlijk graan trainen :emo:
 
Wat ben je nu gestegen in vet dan?
 
Eens een goede deload (dus gewoon echt niet trainen) kan ook helpen voor de motivatie. Dan weet je weer waar je het voor doet ;).
 
Wat ben je nu gestegen in vet dan?
Echt geen idee, zal de schade wel zien wanneer vocht er af is. Gok rond de 17% ofzo.
Eens een goede deload (dus gewoon echt niet trainen) kan ook helpen voor de motivatie. Dan weet je weer waar je het voor doet ;).
Meh afgelopen tijd relatief minder getraind, 6 dagen achter elkaar niet ivm een festival en onder het mom van deload. Heb dit al weken lang dat ik er weinig plezier uit haal, dan maar over een andere boeg.
 
Ziet er totaal niet uit als 17% op die vids
 
Pagina 368 maar ook in
 
Sheiko... Come to the dark side :D

Veel succes! Ben nog steeds fan van die hypertrofie variant. Heb je die van Robert genomen?
 
Deadlift er uit gehaald.

Rip.
 
In real life oog je groter dan op je pics
xoxo
 
Back
Naar boven