Fitness Seller

Ostarine + Cardarine voor slanken

Bezoekers in dit topic

OstaCard

Novice
Lid geworden
13 jun 2019
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
115kg
Vetpercentage
22%
Hoi iedereen!

Ik ga een osta + cardarine cycle doen. 115 kg op 1.88m (ongeveer 22% vet). Ik heb 60 kapseln van 10mg elk besteld en ik plan om 8 weken 10mg per dag te slikken (het best s'ochtends?). Ik hoop naar ~105 kg en ~15% vet te komen na deze twee maanden, is dat realistisch? Hopelijk voor 10mg zou ik PCT niet nodig hebben.
 
lijkt mij allemaal iets teveel van t goede in 2 maanden.. en daar heb je die spullen sowieso niet voor nodig gaat je niks helpen.. voeding op orde hebben daar begint t mee..
 
heel erg bedankt, mijn voeding is relatief goed, maar mijn slaap niet...ik heb te veel te werken en mijn slaap wordt vaak onderbroken
 
Als je voeding goed is kan het ook wel zonder die meuk
 
ik heb geprobeerd...ik eet meestal vlees en groenten, maar ik ben vaak nerveus vanwege mijn werk en ik eet meer dan nodig..
 
Kan je beter dat eerst proberen op te lossen, en meestal vlees en groenten eten? Dat zegt niet zoveel, vegans kunnen ook obese worden :p
 
Op hoeveel kcal zit je? Als je 500-1000 beneden onderhoud gaat zitten, ben je er zo.
 
Bereken idd eerst je behoefte eens dat ken hier op t forum ook.. bouw dat dan langzaam af tot een tekort dan moet je afvallen.. dan zorgen dat je je vreetbuien onder controlle krijg
 
Op hoeveel kcal zit je? Als je 500-1000 beneden onderhoud gaat zitten, ben je er zo.

ik heb dat niet precies berekend, ik weet ik ben nu in onderhoud dus een maaltijd minder en een traning meer en daar ben ik :)
 
Back
Naar boven