AndroidHealthClinic

Contest Log Log aquaexplo

Bezoekers in dit topic

mijn training van vandaag, duurde iets langer dan normaal, maar een jongetje van 14 met een gebroken armpje vroeg aan mij waar het apparaat om je benen te trainen was, dus heb ik hem even rondgeleid om alle beenapparaten te laten zien en te laten zien hoe die werken.

Zondag 16 juni 13:45-15:15, Push day
Reverse grip bench press

Warming Up
1x5x82,5kg

Bench press
2x8x75kg
1x8x70kg
1x7x70kg
Laatste rep viel hij terug op de safety's...

Cable flyes
3x12x12,5kg per kant

Incline dumbell press
4x8x24kg
laatste reps beetje beforceerd

Dumbell shoulder press
4x8x18kg

Seated lateral raise
3x15x6kg

Tricep extension
4x8x25kg

Close grip tricep extension
3x12x20kg

Al met al geen slechte training na een avondje drinken. Nu ff wat eten en dan richting werk
 
mijn training van vandaag, duurde iets langer dan normaal, maar een jongetje van 14 met een gebroken armpje vroeg aan mij waar het apparaat om je benen te trainen was, dus heb ik hem even rondgeleid om alle beenapparaten te laten zien en te laten zien hoe die werken.

Zondag 16 juni 13:45-15:15, Push day
Reverse grip bench press

Warming Up
1x5x82,5kg

Bench press
2x8x75kg
1x8x70kg
1x7x70kg
Laatste rep viel hij terug op de safety's...

Cable flyes
3x12x12,5kg per kant

Incline dumbell press
4x8x24kg
laatste reps beetje beforceerd

Dumbell shoulder press
4x8x18kg

Seated lateral raise
3x15x6kg

Tricep extension
4x8x25kg

Close grip tricep extension
3x12x20kg

Al met al geen slechte training na een avondje drinken. Nu ff wat eten en dan richting werk
DAt is een meer dan prima training toch!:D
 
Lekker die pulled pork/chickendrool:

Weekend kcals tellen uberhaupt niet..wees gerust!
jaa er zat een of andere saus met bruine suiker op en echtdrool: De hamburger had ook een soort saus die echt hemels was
 
DAt is een meer dan prima training toch!:D
Zeker! Normaal is het alleen of net zwaarder of kan ik iig de oefeningen afmaken zonder reps te forceren of te trillen als een parkinson patient:o
 
Is dat niet zo dan? Toch IRONic Pumper ? :D

Nee hoor serieus, uiteraard was dit met een ;) bedoeld. Maar ben zelf geen grote drinker dus kan er eigenlijk weinig zinnigs over zeggen :o
Af en toe een glaasje of meer moet kunnen!
Volg gewoon mijn voorbeeld niet.
 
Haha ik hoop het wel, drank tikt altijd redelijk snel aan bij kcal’s, al helemaal als je het met cola mixt.

Daarom altijd voor cola zero zorgen, dan hoef je je iets minder schuldig te voelen :o
 
10+ glaasjes ook?:o:o

drink ik normaal ook, maar dit was een feestje met bar, dus alles werd voor me klaargemaakt:D
Jelly op feestje :p ik vind dat je je inderdaad best wel hebt ingehouden ;)
 
10+ glaasjes ook?:o:o
Het was een feestje, minder dan tien glazen zouden een begrafenis zijn.

En als dat maar een keer op een weg is no worries.
Je kan jezelf ook gewoon eens een extra cardio workout laten doen deze week ter compensatie.
Als je er echt zo mee zou inzitten uiteraard.
 
Ik let wel op mijn gewicht hoor, en daar pas ik dan een beetje het eten op aan.
Wat voor EZ bar hebben jullie? 10kg klinkt namelijk een stuk logischer
12,5 kg, gewoon met/zonder de BB op de weegschaal gaan staan, dan weet je t meteen.
 
12,5 kg, gewoon met/zonder de BB op de weegschaal gaan staan, dan weet je t meteen.

Ik dacht altijd 7,5 kg, meteen even doen als ik in de gym ben. Scheelt toch 5kg :haha:
 
12,5 kg, gewoon met/zonder de BB op de weegschaal gaan staan, dan weet je t meteen.
Kan ik wel even doen ja, moet ik er wel de trap mee op en de enige weegschaal bij mij in de sportschool is zo'n ding wat meteen je vet "meet":o
 
10+ glaasjes ook?:o:o

drink ik normaal ook, maar dit was een feestje met bar, dus alles werd voor me klaargemaakt:D
Snaai je na 10 glazen dan geen chips, snoep en snacks?????
 
Ik praat trouwens onzin, hier is de EZ-bar 7,5 kg. Die fake BB's met kunststof uiteinden zijn 12,5 i.p.v. 20.
 
Ik let wel op mijn gewicht hoor, en daar pas ik dan een beetje het eten op aan.
Wat voor EZ bar hebben jullie? 10kg klinkt namelijk een stuk logischer
Bij ons 8,5 kg
 
Back
Naar boven