Fitness Seller

De Islam & Moslims

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar ik train, (geen basic fit!) zitten veel verschillende nationaliteiten en de moslims daar zijn in het algemeen open en vriendelijk, vaak vriendelijker dan bijvoorbeeld de Oost Blokkers.

En weer haal je religie en nationaliteit door elkaar.
 
En weer haal je religie en nationaliteit door elkaar.

Waar heb je het toch over man. Ik wil alleen zeggen dat bij mij in de gym de Marrokanen en Turken prima gasten zijn die super open en geïnteresseerd zijn. (Zijn toch Moslims in DiT geval?)
Meer dan bijvoorbeeld de Oost Blokkers die stug zijn en nog niet eens je aan kijken alsof je lucht bent,
Ik wil natuurlijk niet generaliseren, maar in mijn omgeving ervaar ik dit dus wel.
 
Waren die Turken en Marokkanen ook aanwezig op de sportschool tijdens de ramadan en welke religie hangen die Oostblokkers dan aan?
 
Misschien doe je teveel aan doemdenken bro.

nee hoor ,wij bruinhemden noemen zichzelf realistisch en bovendien heb ik nog een ontsnappingskaart in de vorm van gezinshereniging voor een ver en tropisch eiland :fluit:
 
Waren die Turken en Marokkanen ook aanwezig op de sportschool tijdens de ramadan en welke religie hangen die Oostblokkers dan aan?

Ja de meeste waren gedurende de Ramadan gewoon in de gym.
Oostblokkers= Christen /katholiek/Orthodox
 
Dan zijn het geen “echte” moslims en gaat dit topic ook niet echt over hun.
 
zijn ze warmer en zijn de familiebanden sterker dan die van ons ? ,jazeker vele malen zelfs ,maar dat neemt niet weg dat later in de toekomst zal blijken dat immigratie

van moslims in Europa de grootste fout is die we ooit hebben kunnen maken
Vraag me af of het vergaan van familiebanden in NL niet ook door beleid uit hetzelfde straatje als immigratiebeleid komt.
 
Dan zijn het geen “echte” moslims en gaat dit topic ook niet echt over hun.

Het zijn zeer zeker echte Moslims. Ze doen de Ramadan maar komen gewoon trainen zonder iets te eten en drinken. Respect dus.
 
Het zijn zeer zeker echte Moslims. Ze doen de Ramadan maar komen gewoon trainen zonder iets te eten en drinken. Respect dus.
Rot op man het overgrote deel drinkt, eet en rookt vrolijk door. Alleen voor het oog van de rest ‘vast’ men
 
Rot op man het overgrote deel drinkt, eet en rookt vrolijk door. Alleen voor het oog van de rest ‘vast’ men

Ik rot niet op man. Ik kan alleen maar zeggen, de moslims die ik ken bij mij in de gym drinken en eten helemaal niks. Dat zeggen ze tegen me en je kunt het ook zien, Minder kracht, minder uithouding, minder volume etc. Zeggen ze ook zelf
Waarom zouden ze liegen?
Als je het niet geloofd, dan niet.
Wat de rest doet weet ik dus niet.
 
Die joden zijn ook geen lieverdjes.

 
Alleen voor het oog van de rest ‘vast’ men

kun je amper vasten noemen ,overdag je zelf uithongeren en s'avonds vreten als een stel varkens ,ik heb medelijden met de stumpers

die onder druk van deze "vredelievende "gemeenschap het toneelspel mee moeten spelen anders worden ze beschouwd als afvalligen en verraders

jammer dat door de deugmedia deze zwarte bladzijde niet benoemd mag worden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven