XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

En dan iemand voor ze porem rammen en naar de cel gaan. No thanks Jef ik bitch slap wel en ga voor de enkelvoudige mishandeling

Jaren 90 in het Oostblok was een beetje anders dan de wereld waarin we nu leven.
 
Mijn vader reed in de jaren 90 altijd standaard met een hakbijl onder zijn stoel rond.
Dan ben je de ajaak bij een controle, gewoon knuppel + honkbalhandschoen en ze kunnen je niks
 
ik rijd vrij veel ,3 - 4 uur per dag ,6 dagen per week ,1 ding valt me de laatste tijd op ,de grootste haantjes in het verkeer zijn die lease kneusjes in een Volvo of Renault,

absolute niets betekende mannetjes in real life maar op de snelweg veranderen ze in echte macho's ,ingehaald worden is kennelijk een grote schending van hun mannelijkheid :dunno:
 
Dan ben je de ajaak bij een controle, gewoon knuppel + honkbalhandschoen en ze kunnen je niks

Nope Kun je gewoon inleveren tenzij je op weg bent naar of van een wedstrijd.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Skinny volwassen vent wil wel even op de vuist omdat ik voorrang neem i.p.v. krijg :emo: zet ik hem naast de kant rijdt die snel door hahah

ronniepickering.jpg
 
Ik ben een keer door een buurman met een honkbalknuppel bedreigd, omdat de buurvrouw dacht dat ik bij het uitstappen haar auto had geraakt (wat niet waar was natuurlijk, anders had ik dit wel netjes gemeld en vergoed). Achteraf hoorde ik van andere buren / mensen uit het appartement dat die buren al vaker autoschade op iemand hadden verhaald en diegene hadden bedreigd. Ook heeft die (skinny ecto) buurman al 2 of 3 keer een van de buren in elkaar geslagen, waaronder mijn bejaarde benedenbuurman in de lift; ambulance moest eraan te pas komen. Die gast is gestoord. Verder woon ik in een heel rustige buurt. :roflol: Serieus, de overige 34 appartementbewoners zijn vriendelijk, rustig, sociaal, altijd een praatje maken. Jammer dat één echtpaar het weet te verzieken en zonder getuigen kun je er weinig tegen doen.
 
Ik ben een keer door een buurman met een honkbalknuppel bedreigd, omdat de buurvrouw dacht dat ik bij het uitstappen haar auto had geraakt (wat niet waar was natuurlijk, anders had ik dit wel netjes gemeld en vergoed). Achteraf hoorde ik van andere buren / mensen uit het appartement dat die buren al vaker autoschade op iemand hadden verhaald en diegene hadden bedreigd. Ook heeft die (skinny ecto) buurman al 2 of 3 keer een van de buren in elkaar geslagen, waaronder mijn bejaarde benedenbuurman in de lift; ambulance moest eraan te pas komen. Die gast is gestoord. Verder woon ik in een heel rustige buurt. :roflol: Serieus, de overige 34 appartementbewoners zijn vriendelijk, rustig, sociaal, altijd een praatje maken. Jammer dat één echtpaar het weet te verzieken en zonder getuigen kun je er weinig tegen doen.
Gewoon s avonds laat de deur intrappen als je net 1 gram tren hebt gezet en die vent total loss meppen, dat zal hem leren.
 
Eerste dag gewerkt na de vakantie (geen last gehad van inhalers op de fiets :p), nu al aan het aftellen tot de volgende vakantie: nog 3 weken. Dat besef maakt mijn dag meer dan goed.
ja wrijf het er maar in!! :(
blijf je dan heel lang weg? :p
 
Eerste dag gewerkt na de vakantie (geen last gehad van inhalers op de fiets :p), nu al aan het aftellen tot de volgende vakantie: nog 3 weken. Dat besef maakt mijn dag meer dan goed.
Leker hoor. Ik heb over 3 maanden mijn eerste vakantie van het jaar. :cool:
 
Back
Naar boven