MuscleMeat

Forum Competitie 2019, Challenge n°5: Reverse grip bench press (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb geen moeite met het unracken, ook totaal geen last met mijn polsen.
Alleen mijn schouders vinden het niet heel leuk, ik ben er nog niet helemaal uit of het spierpijn is of gewrichtspijn.
 
Met stang boven je borst ipv boven je hoofd gaat het uitracken makkelijk zat.

Nu nog een goede positie vinden qua plaatsing van de stang op borst/buik. Dat is nog wat awkward.
 
Hierbij mijn poging deze challenge. Vanaf morgen ben ik met vakantie tot eind deze maand dus de kans is erg klein dat er nog een volgende poging in zit.
Tot de volgende!
80kg @ 79kg bw
 
Nette poging. Voor zo'n onwennige schouderkillert.
Nu kunnen je schouders 2 weken herstellen :D
 
Nette poging. Voor zo'n onwennige schouderkillert.
Nu kunnen je schouders 2 weken herstellen :D

Thnx man. Toch denk ik dat het vooral ook een kwestie is van oefenen. De eerste keer dat ik hem deed kreeg ik 80kg met veel pijn en moeite 1 keer omhoog. Daarna heb ik hem dagelijks gedaan om de beweging te leren en nu voelt hij eigenlijk best goed aan. Ik had graag nog 2 weken verder geoefend. Maar op vakantie gaan is natuurlijk nooit geen straf:).
 
Hier dan ook mijn (eerste) inzending. 82,5kg@82,6kg BW. Kon geen plates van 50 gram vinden:p
IMG_9168.JPG
 
Thnx man. Toch denk ik dat het vooral ook een kwestie is van oefenen. De eerste keer dat ik hem deed kreeg ik 80kg met veel pijn en moeite 1 keer omhoog. Daarna heb ik hem dagelijks gedaan om de beweging te leren en nu voelt hij eigenlijk best goed aan. Ik had graag nog 2 weken verder geoefend. Maar op vakantie gaan is natuurlijk nooit geen straf:).
*nooit een straf
Fijne (herstel)vakantie ;)
 
Gisteren teruggekomen van een weekje WK powerliften. Zelf niet meegedaan maar wel vandaag al weer in de gym om mee te doen met de DBB challenge.
80 kg volledig RAW dus geen riem, geen elbow sleeves, geen wrist wraps en geen boxershort.
Volgens cameraman en commentator lloydatoni geen pauze maar volgens mij voor deze challenge voldoende.
Ga me deze week focussen op mijn push pull strongman wedstrijd as zaterdag. Volgende week zal ik een volgende poging wagen.

 
Gisteren teruggekomen van een weekje WK powerliften. Zelf niet meegedaan maar wel vandaag al weer in de gym om mee te doen met de DBB challenge.
80 kg volledig RAW dus geen riem, geen elbow sleeves, geen wrist wraps en geen boxershort.
Volgens cameraman en commentator lloydatoni geen pauze maar volgens mij voor deze challenge voldoende.
Ga me deze week focussen op mijn push pull strongman wedstrijd as zaterdag. Volgende week zal ik een volgende poging wagen.


Regels van Sanca
"Zakken tot op de borst en volledig uitstrekken"

Goede prestatie. Ik zie echter enkele keren geen gestrekte armen, neem bijvoorbeeld de laatste 3 reps. Je bent kritisch op de uitvoering van anderen, dus ging ik er even goed voor zitten. ;)
 
Je bent vanger/lader zaterdag? :p
Haha, hopelijk wordt niet zo een dag bij NK jr.

Goede prestatie. Ik zie echter enkele keren geen gestrekte armen, neem bijvoorbeeld de laatste 3 reps. Je bent kritisch op de uitvoering van anderen, dus ging ik er even goed voor zitten. ;)
Scherp gezien, achteraf beetje slordige uitvoering en kon beter. Bij volgende poging komt wel goed, aan het gewicht ligt het in elk geval niet.
 
Haha, hopelijk wordt niet zo een dag bij NK jr.


Scherp gezien, achteraf beetje slordige uitvoering en kon beter. Bij volgende poging komt wel goed, aan het gewicht ligt het in elk geval niet.

Ik zat maar te dollen. Een strekkende arm hoeft niet per se een kaarsrechte arm te zijn. Deze oefening is zonder te strekken denk ik zelfs wat zwaarder, doe hem maar eens 10 reps zonder de laatste 5cm uit te strekken en constante spanning te houden, dan verzuur je sneller.
 
Nog geen vrouwen zie ik?

Comon girls!
 
Ik had er 8 willen doen, om boven die 7 uit te komen, maar 7 zit er niet eens in. Misschien als ik wat beter heb geslapen, maar 8 gaat me niet meer lukken. Ellende...



 
Ik had er 8 willen doen, om boven die 7 uit te komen, maar 7 zit er niet eens in. Misschien als ik wat beter heb geslapen, maar 8 gaat me niet meer lukken. Ellende...



Netjes man! redde je bij die 2e poging die laatste rep nog of kwamen je billen van de bank?
 
Back
Naar boven