AndroidHealthClinic

TV Gids

Bezoekers in dit topic

21st Jump Street. Had er niet zo veel van verwacht, maar is echt geniaal. :roflol:
 
Anil Ramdas: Nooit meer thuis
2.png

NPO 2

STRAKS

23:00 - 00:05

Schrijver Anil Ramdas laat in 2012 met zijn zelfgekozen dood Nederland in verbijstering achter.
 
Nu op RTL8: The Truman Show.
Eén van de beste mindfuckfilms ever, althans, i.m.m.o. Jim Carry. :) (Oké, Eternal Sunshine of a Spotless Mind is nog wel beter.)
 
Wo 22 mei RTL4 20.30uur Obese

Toch eens een keer gekeken
De zwangere vriendin van Vincent had hem buiten zijn weten om aangemeld bij Obese omdat ze bang was dat hij zijn toekomstige zoon niet zou zien opgroeien.
Hij begon met een ik dacht een lengte van 1.80 BW 178,8 kg bloeddruk 190/130 hartslag in rust 116 hbm zijn conditie na 2 min lopen was hij bekaf...hij speelde echt met de dood...In 8mndn tijd was hij 70kg afgevallen ..wat heeft die man een prestatie geleverd..met een stok achter de deur....zijn familie en kinderen
 
Ik zap nu toevallig langs RTL 4 en zie in Obese die gast die vrij veel af wil vallen en traint bij Fox Gym. Ben 'm daar weleens tegengekomen; camera's en alles erbij met een coach. Hij was aardig dedicated aan het knallen en had vrij veel overgewicht.
 
Ned1 De Ramadan Conference..
 
  • Like
Waarderingen: BB_
RTL4 zomer met Aart. Lijkt me niets niets maar ik geef het een kans.

Als dit Linda's zomerweer moet vervangen dan gaat het knap lastig worden.

Veelste veel gasten. Probleem heeft cafe hendriks en genee ook.
 
Is toch allemaal rommel man. Je weet toch hoe de insteek is en hoe ze om de hete brij heen draaien. Kijk een flimpie op netflix ofzo.
 
Tja, dat kan geen kwaad als je er toch al uitziet als 70 kg vogelstront.
 
Obese maar weer kijken.
Mocht je niets te doen hebben, volgens mij is Sicario (Veronica) wel een goeie film. Verder is "De kennis van nu" (NPO 2) vaak wel interessant. (Gisteren was "Govert naar de grenzen van het heelal", ook de moeite om terug te kijken.) :)
 
Back
Naar boven