MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zou het een optie zijn je 5 maaltijden naar te 3 krijgen? Of 2 ervan een shake met gainer in?
Ik prefereer vast voedsel en neem al een shake en intra-WO dextro. Gewoon naar binnen duwen, maakt niet uit.
 
Bedankt voor de tips, maar heb ik niet nodig. Gewoon vreten, met elastieken .
 
Bedankt voor de tips, maar heb ik niet nodig. Gewoon vreten, met elastieken .
Aangezien je het "elastieken verhaal" vermeld hebt in het "wat heeft je dag vandaag verpest topic", dachten we (of ik toch iig) dat je wel wat tips kon gebruiken.

Anyways, er bestaat zoiets als een nachtapparaat (zoals het woord zelf zegt, enkel te dragen tijdens de nacht, geloof het of niet ;)). Reden: neefje van mij heeft vroeger een dagapparaat gedragen om enkele tanden mooi recht te laten zetten. Dat werd dan tijdens elk tandartsbezoek aangedraaid zodat de corrigerende werking ervan overheen de tijd werd gespreid (de pijn was daardoor draaglijk). Nu is hij daar al een tijdje van verlost, maar om er voor te zorgen dat zijn tanden nu blijven staan zoals het hoort, draagt hij een nachtapparaat. De meeste mensen die ooit als kind of jongvolwassene een apparaat hebben gehad, doen de moeite niet om dergelijk nachtapparaat te dragen. Maar aangezien hij wilt dat zijn tanden mooi blijven staan zoals ze nu staan, doet hij dit wel. Het heeft uiteindelijk toch allemaal veel pijn, geld en moeite gekost om het gebit te krijgen dat hij nu heeft.
Afin, een lange uitleg precies voor iets wat ik kort en bondig had kunnen omschrijven. Excuus als het wat langdradig overkomt :o
 
Aangezien je het "elastieken verhaal" vermeld hebt in het "wat heeft je dag vandaag verpest topic", dachten we (of ik toch iig) dat je wel wat tips kon gebruiken.

Anyways, er bestaat zoiets als een nachtapparaat (zoals het woord zelf zegt, enkel te dragen tijdens de nacht, geloof het of niet ;)). Reden: neefje van mij heeft vroeger een dagapparaat gedragen om enkele tanden mooi recht te laten zetten. Dat werd dan tijdens elk tandartsbezoek aangedraaid zodat de corrigerende werking ervan overheen de tijd werd gespreid (de pijn was daardoor draaglijk). Nu is hij daar al een tijdje van verlost, maar om er voor te zorgen dat zijn tanden nu blijven staan zoals het hoort, draagt hij een nachtapparaat. De meeste mensen die ooit als kind of jongvolwassene een apparaat hebben gehad, doen de moeite niet om dergelijk nachtapparaat te dragen. Maar aangezien hij wilt dat zijn tanden mooi blijven staan zoals ze nu staan, doet hij dit wel. Het heeft uiteindelijk toch allemaal veel pijn, geld en moeite gekost om het gebit te krijgen dat hij nu heeft.
Afin, een lange uitleg precies voor iets wat ik kort en bondig had kunnen omschrijven. Excuus als het wat langdradig overkomt :o
Dat apparaat dient niet het doel dat de elastieken dienen. Klinkt meer als een nachtbeugel of zo'n ding voor achter je tanden. Ik heb niet veel pijn en het kost niet veel moeite. Enkel die operatie vorig jaar was fucked up. Dit zijn slechts details. Ik snap dat je het goed bedoelt, maar tips en advies zijn niet nodig. In de toekomst zal ik wellicht ook zo'n ding moeten dragen. Ik heb ook al een bitje van de logopedie (myobrace), maar deze kan ik wegens de elastieken niet dragen.
 
Een toets waarvan ik dacht hem gehaald te hebben blijkbaar helemaal verkloot... heb nu dus na het weekend 3 toetsen in 2 dagen met ook nog een commentary paper:(
 
Een toets waarvan ik dacht hem gehaald te hebben blijkbaar helemaal verkloot... heb nu dus na het weekend 3 toetsen in 2 dagen met ook nog een commentary paper:(
Balen.
Geen tijd meer voor het forum dus?
 
Balen.
Geen tijd meer voor het forum dus?
nee niet veel iig... misschien even snel tijdens het eten zoals nu. Zaterdag moet ik ook nog eens werken en ben zondag jarig dus dan wordt t ook niet erg veel leren:o zsm die paper afmaken zodat ik gewoon voor die toetsen kan leren. Kan die toets nu nog wel inzien dus hopen dat ik er wat wijzer uit wordt...
 
nee niet veel iig... misschien even snel tijdens het eten zoals nu. Zaterdag moet ik ook nog eens werken en ben zondag jarig dus dan wordt t ook niet erg veel leren:o zsm die paper afmaken zodat ik gewoon voor die toetsen kan leren. Kan die toets nu nog wel inzien dus hopen dat ik er wat wijzer uit wordt...
*Word
Prioriteiten stellen.
 
Yup.. De examens hebben lang genoeg geduurd. M'n motivatie is op. Doei rest van de examens.
 
Doorgaan jonge, later krijg je spijttt
Vast wel, maar het is altijd 't zelfde bij de vakken die ik morgen heb... Ookal ken ik alles, het gaat weer teksten lezen zijn (wat ik niet kan).
Morgen is de laatste kut dag, daarna nog eens openboek examen en daarna het belangrijkste van 't jaar... M'n eindwerk voorstellen.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Eindwerk is een soort profielwerkstuk in België? Succes iig
 
Dit komt me heel bekend voor.
Had 1 maand geleden precies hetzelfde, voor 5e keer tentamen en wist nu zeker dat ik hem gehaald moest hebben. Helaas.
2 weken later herkansing.
Hele week scriptie op een lager pitje gezet ook al kon het eigenlijk niet. Alle sociale afspraken geannuleerd.
Nu tentamen gehaald en scriptie afgerond.
Levert zo veel meer rust op nu. Anders kan je over een jaar weer helemaal opnieuw beginnen met alles
 
Eindwerk is een soort profielwerkstuk in België? Succes iig
Geen idee hoe dat noemt in Nederland. Is 'n project waar je een heel jaar hebt aan gewerkt.
In mijn geval hebben ze misbruik gemaakt, ze hadden een update nodig van hun software. Ik moest dus heel hun software schrijven samen met 'n klasgenoot...
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Voila se, vanochtend vroeg opgestaan om te leren. Geschiedenis ken ik 99% vanbuiten en dat ander ken ik kinda... :p
Hahaha wat was dat examen toch een flop... Theoretische deel: oké. Dan steekt die lulo random een deel "Niet geziene leerstof" met wat teksten en vragen like wut?
Moest je hele tabel (+-40 rijen) om je punten te krijgen lol, het zal allemaal wel.
't Zit er bij op :( En dan een hele vakantie fitnessen yay
 
Back
Naar boven