AndroidHealthClinic

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lekkere trainingen weer:D

Die dl ziet er ook netjes uit. Je pr is 160 toch?

Als ik jou trainingen zie krijg ik bijna weer zin om te powrrliften:p Maar goed, voor alles is een tijd hehe
 
Lekkere trainingen weer:D

Die dl ziet er ook netjes uit. Je pr is 160 toch?

Als ik jou trainingen zie krijg ik bijna weer zin om te powrrliften:p Maar goed, voor alles is een tijd hehe

Thankyou! Ja 160kg heb ik op de Foxgym meet van 18 mei gepullt als PR

Voor alles een tijd inderdaad... Eerst maar eens goed herstellen jij :)

---

14/6/2019 - week 3, dag 4 (P)
Deadlift from boxes

1x3 85 kg
1x3 100 kg
1x2 115 kg
1x1 130 kg
1x1 145 kg
1x1 145 kg*
1x1 145 kg
Beetje langzaam van de box af, gevolgd door een hele sterke lockout.

Seated dumbbell shoulder press
2x8 14 kg

Hammer grip pullup ss feet elevated frog pump
2x4 BW +blauwe band -- 2x15 BW

Trainingstijd: 55 min
Preworkout: halve scoop 5150

Best wat last van m'n rechter elleboog. Hoop dat dit wegtrekt bij het deloaden aankomende trainingen.

---

Had om 14:30u geluncht en daarna één choc chip cookie en bakje kersen op.
Erg lang aan studie gezeten bij iemand thuis dus was genoodzaakt om bij thuiskomst meteen te trainen, anders te kort tijd voor eten te laten zakken.
Nu net een pizza achter m'n kiezen :p
 
17/6/2019 - week 4, dag 1 (P)
BP paused

1x5 35 kg
1x4 42.5 kg
1x3 50 kg
1x2 57.5 kg
1x2 57.5 kg
1x2 57.5 kg
Geen last meer van rechter elleboog.
Mezelf gedwongen niet korter te rusten dan normaal.

Deadlift
1x3 75 kg
1x2 92.5 kg
1x2 107.5 kg
1x1 122.5 kg
1x1 137.5 kg*
Voelde wat langzaam aan, ging dus gewoon kneitershard op film.
1x2 126 kg
1x2 126 kg
1x2 126 kg

Facepull
2x8 8.5 kg

Trainingstijd: 75 min
 
Damn die deadlifts :haar:
Wat voor grip gebruik je eigenlijk daarbij?
 
:') ik blijf me verbazen over hoe sterk je bent als ik naar je log kijk. Je doet je lognaam eer aan.:roflol:
 
Netjes zeg. Een keertje samen deadliften?
 
Damn die deadlifts :haar:
Wat voor grip gebruik je eigenlijk daarbij?

Niet naar die laatste sessie kijken he, dat zijn deloadgewichten :P

Kan tot en met 130kg, of iets daar omheen, met double overhand. Maar dat is ook weer afleidend (teveel focus op grip).
Voor m'n zware sets gebruik ik hookgrip. Vanaf ~120kg ga ik momenteel over op hookgrip.

:') ik blijf me verbazen over hoe sterk je bent als ik naar je log kijk. Je doet je lognaam eer aan.:roflol:

Lief van je :heart:

Netjes zeg. Een keertje samen deadliften?

Je bent altijd welkom om een keer mee te trainen in Amsterdam!
 
Niet naar die laatste sessie kijken he, dat zijn deloadgewichten :P

Kan tot en met 130kg, of iets daar omheen, met double overhand. Maar dat is ook weer afleidend (teveel focus op grip).
Voor m'n zware sets gebruik ik hookgrip. Vanaf ~120kg ga ik momenteel over op hookgrip.
:D

Ah, de hook grip. Misschien moet ik die ook maar eens proberen.....
 
:D

Ah, de hook grip. Misschien moet ik die ook maar eens proberen.....

Even goed filmpjes erover kijken en het echt een kans geven :)
Had het zelf al eerder geprobeerd maar te snel opgegeven onder het mom van "ik heb vast kleine vrouwenhandjes"
 
Jji lift tot 130kg gewoon dubbel overhands? Sterk!

Heb jij nooit zo van die dagen dat je denkt: "Fuck die hook-grip, dit doet me vandaag gewoon teveel pijn om een hele set mee te doen!"
Voor een single heb ik er nooit problemen mee. Maar soms zie ik er toch tegenop om b.v. een set van 4 of 5 reps @8 allemaal met hook-grip te trekken. Dan doe ik lekker straps om. :)
 
Jji lift tot 130kg gewoon dubbel overhands? Sterk!

Heb jij nooit zo van die dagen dat je denkt: "Fuck die hook-grip, dit doet me vandaag gewoon teveel pijn om een hele set mee te doen!"
Voor een single heb ik er nooit problemen mee. Maar soms zie ik er toch tegenop om b.v. een set van 4 of 5 reps @8 allemaal met hook-grip te trekken. Dan doe ik lekker straps om. :)

M'n 127.5 kg's op de SBD anderhalf jaar geleden trok ik nog double overhand :p
Dus waarschiinlijk dat, met een PL-bar, meer dan 130 ook wel lukt. Maarja dat is niet zo interessant natuurlijk.

Ja als ik 4 reps of meer doe dan pak ik straps. Anders heb ik een lange tijd daarna geen gevoel meer in m'n duimen...

---

18/6/2019 - week 4, dag 2 (P)
Per ongeluk m'n notitie verwijderd, maar heb de opzet in m'n excelsheet dus bij deze:
Screenshot_20190618_224914.jpg

Allerlaatste twee squatsets gingen het lekkerste van de 4x2x107.5.

Trainingstijd: 80 min

Altijd in m'n laatste (taper)week voor de meet voelen dingen wat zwaar, ben ik wat moe, etc.
Elke keer denk ik dan; och als dit en dat maar goed komt. Moet ik m'n gewichten aanpassen. Allemaal stress voor niks want het komt altijd goed :o

---

Vandaag begonnen met de prebed meal liquid maken. Nog wel met gelijke kcals over de dag. Even kijken hoe ik daarop reageer.
Gewicht vanmorgen was 73.1 kg

Lekker dit gemaakt:
- 400ml coolbest mango dream, 75gr bevroren mango staafmixeren
- 300ml chocomel, 150ml water, 40gr tiramisu whey, 15gr nutella, klontje ijs staafmixer :lick:
 
Ja als ik 4 reps of meer doe dan pak ik straps. Anders heb ik een lange tijd daarna geen gevoel meer in m'n duimen...
Ah, OK. Ik voelde me al een sissy omdat ik die sets niet gewoon allemaal afwerkte met hook-grip.:o
Soms lukt me dat wel hoor. Maar plezierig is dat meestal niet.
 
Ah, OK. Ik voelde me al een sissy omdat ik die sets niet gewoon allemaal afwerkte met hook-grip.:o
Soms lukt me dat wel hoor. Maar plezierig is dat meestal niet.

Bij zulk soort sets vind ik dat de aandacht en focus dan onnodig verlegd wordt naar grip
 
Even goed filmpjes erover kijken en het echt een kans geven :)
Had het zelf al eerder geprobeerd maar te snel opgegeven onder het mom van "ik heb vast kleine vrouwenhandjes"
Ik heb ook kleine vrouwenhandjes... wait... wut? :P
Ben wel een beetje bang voor de pijn waar iedereen het over heeft.
 
Bij zulk soort sets vind ik dat de aandacht en focus dan onnodig verlegd wordt naar grip
Dat is ook het punt. Ik heb echt geen wedstrijd ambities, bij mij zijn DL gewoon een oefening voor kracht en ontwikkeling van rug en hams/glutes. Boeit mij die straps nou?
 
Wat vind je van die primer/single @92,5% maakt dat je werksters lichter of raak je daardoor gewend aan hoger gewicht?

En dat van die hookgrip begrijp ik wel, mijn duim voel ik vandaag niet omdat ik er 3x4 reps mee heb gedaan. Het is niet plezierig maar de pijn went wel na al die tijd:roflol:

En ook het op zijn herken ik aan het einde van een Sheiko cycle en dat je dan denkt dat het never wat wordt en overal PR's op trekt haha
 
Ik heb ook kleine vrouwenhandjes... wait... wut? :P
Ben wel een beetje bang voor de pijn waar iedereen het over heeft.

Zoals ik al zei; geef het een kans

Dat is ook het punt. Ik heb echt geen wedstrijd ambities, bij mij zijn DL gewoon een oefening voor kracht en ontwikkeling van rug en hams/glutes. Boeit mij die straps nou?

Je kan zelf wel inschatten tot op welk niveau je het nodig vindt om deadlifts raw te pullen
Dan is het enkel nog de keuze voor welke grip je gaat :)

Wat vind je van die primer/single @92,5% maakt dat je werksters lichter of raak je daardoor gewend aan hoger gewicht?

En dat van die hookgrip begrijp ik wel, mijn duim voel ik vandaag niet omdat ik er 3x4 reps mee heb gedaan. Het is niet plezierig maar de pijn went wel na al die tijd:roflol:

En ook het op zijn herken ik aan het einde van een Sheiko cycle en dat je dan denkt dat het never wat wordt en overal PR's op trekt haha

Moet alle factoren van de laatste weken primers draaien even bij elkaar nemen om echt een eindoordeel erover te vormen, zal dit doen na m'n wedstrijd
Voor hoe ik het nu zie laat het voor mij m'n werksets niet fysiek lichter voelen (had dit ergens wel verwacht van tevoren)
Wel raak ik meer gewend aan de zware gewichten verplaatsen met behoud van vorm, wat m'n 1RM's denk ik wel erg ten goede komt

Wat je zegt; de pijn went, maar leuk is anders :o

Ja zo'n mindfuck vind ik dat... Nu draai ik natuurlijk geen Sheiko, toch blijft het zo
Zal wel begin van ontlading zijn of zoiets :emo:
 
Ben je het kauwen beu? :o

Nee moet nog minimaal een kilo kwijt voor de wedstrijd van zondag
M'n prebed meal maak ik nu al liquid om te kijken wat voor invloed het heeft op m'n gewicht
Zaterdag wordt dan waarschijnlijk geheel liquid meals
 
Back
Naar boven