MuscleMeat

Forum Competitie 2019, Challenge n°5: Reverse grip bench press (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pff heb hem vanochtend geprobeerd, weeg 83 maar kom bij lange na niet aan mijn bodyweight. 55 kg ging nog wel, maar heel veel zwaarder zit er helaas niet in :(
ben bang dat ik wederom moet afhaken voor een challenge. Degene die hem wel kunnen doen, echt respect!
 
Pff heb hem vanochtend geprobeerd, weeg 83 maar kom bij lange na niet aan mijn bodyweight. 55 kg ging nog wel, maar heel veel zwaarder zit er helaas niet in :(
ben bang dat ik wederom moet afhaken voor een challenge. Degene die hem wel kunnen doen, echt respect!

Je krijgt vast een punt voor de inzet.
Wat druk je op de normale grip?
 
Sanca Saxon op de beginpost staat nu Webby zijn filmpje bij mijn poging volgens mij:o
 
Je krijgt vast een punt voor de inzet.
Wat druk je op de normale grip?
Een punt voor inzet zou al mooi zijn, daar upload ik dan graag een filmpje voor. Maar mijn 1 max rm voor gewoon bankdrukken is 85 kg.
 
Moet dringend weer een poging doen. In de laatste 3 weken heb ik 2 trainingen gedaan. Bleh
 
Small teaser. New attempt puts me first place xD straks filmpje. Had qua kracht nog reps over maar ellebogen werden zo wonkly dat ik niet meer durfde xD
 
Sta verdomme zowat laatste... morgen maar weer een poging doen na bench training.
 
Tip: als je hoog wil scoren in een challenge doe je poging dan niet als afsluitertje van een training of na oefeningen die de te gebruiken spieren al vermoeid hebben

Ik heb een vermoeden dat hij dat wel weet, maar zijn kaarten nog niet wilt laten zien :D
 
Ik heb een vermoeden dat hij dat wel weet, maar zijn kaarten nog niet wilt laten zien :D

giphyydjgif.gif
 
Een punt voor inzet zou al mooi zijn, daar upload ik dan graag een filmpje voor. Maar mijn 1 max rm voor gewoon bankdrukken is 85 kg.
Ik denk dat het mij ook niet gaat lukken. Mijn 1RM bench is met 110 kg nooit hoog geweest, dus een 102 kg reverse grip is nogal een uitdaging.
 
Voor degenen die niet sterk genoeg zijn om minstens 1 rep te doen, doe een poging en als ik dan effort zie ben ik bereid een punt te geven!
 

Bekijk bijlage 458853

7 reps met 55 kg (BW = 72.6kg)
En dit twee dagen na m'n powerliftwedstrijd, what am I doing :emo:

Goede prestatie.
Is t zwaarder dan 2 dagen na een wedstrijd? In mijn tijd had ik daar nooit last, je bent dan juist op je sterkst en top fit. Vind een 1rm altijd lichter om te trainen dan 5x5 bijv. Bij een 1rm training de dag erna niet t gevoel genoeg te hebben gedaan.
 
Goede prestatie.
Is t zwaarder dan 2 dagen na een wedstrijd? In mijn tijd had ik daar nooit last, je bent dan juist op je sterkst en top fit. Vind een 1rm altijd lichter om te trainen dan 5x5 bijv. Bij een 1rm training de dag erna niet t gevoel genoeg te hebben gedaan.

Lijkt mij dat je niet op het juiste moment gepiekt hebt als je net zo sterk bent direct na je wedstrijd. Misschien zie ik dat verkeerd, don't know

Daarbij krijg ik mentaal (alle adrenaline, stress, focus, etc) best een optater van een wedstrijd, wat zich weer vertaald naar lichamelijke vermoeidheid
 
Back
Naar boven