XXL Nutrition

2 jaar transformatie

Bezoekers in dit topic

Pieter318

Cool Novice
Lid geworden
25 sep 2016
Berichten
150
Waardering
97
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vetpercentage
16%
Goedemiddag allemaal,

Sommige van jullie kennen mij misschien nog van 2 jaar geleden toen ik wat beginners vragen had hier op het forum.

Inmiddels zijn we ruim twee jaar verder en heb ik flink wat geleerd. Tijd voor een foto van mijn transformatie.

Zoals jullie kunnen zien heb ik behoorlijk lopen dirty bulken, gevolgd door een cut van 6 maanden. Het komende jaar ga ik lean bulken.

Groetjesss

Pieter

B16EB321-2747-437F-A17A-2B904583BF40.jpeg
 
dat is heel netjes gedaan, 30 kg erbij op 2 jaar
 

Yup helemaal natuurlijk. Supplementen wel, eiwitpoeder, creatine, ZMA en vitamine D3.

Verder ruim 20 maanden lang op 5000kcal gezeten (force feeding) dus dat verklaart hopelijk ‘t een en ander.:D
 
Ik heb dit precies al argens in een topic van jou gezien.
Toch moet ik toegeven dat dit een indrukwekkende, esthetisch mooie progressie is.
(Yes jelly, nohomo)
 
Heel knap hoor!
 
Mooi resultaat!

Denk wel dat je kan bevestigen dat wanneer je minder dan 5000 kcals had geheten je cut ook korter was geweest en je sneller resultaat had gehad. Of kijk je daar anders tegenaan?
 
Mooi resultaat!

Denk wel dat je kan bevestigen dat wanneer je minder dan 5000 kcals had geheten je cut ook korter was geweest en je sneller resultaat had gehad. Of kijk je daar anders tegenaan?

Ik denk inderdaad dat ik ook op 4500 of 4000kcal had kunnen gaan zitten. Dan had ik minder hoeven force feeden en had m’n cut minder lang hoeven duren. Dat is ook de reden dat ik nu voor een lean bulk ga.
 
Mag ik je genen even lenen toevallig ? :fuu:
 
Die eerste foto doet mij denken aan mijzelf toen ik begon met krachttraining ook iets van 54/55kg..
start foto.jpg


Bijzonder wat je lichaam kan doen met juist eten en trainen.

Goed bezig TS!
 
Mag ik je genen even lenen toevallig ? :fuu:

Denk eerlijk gezegd niet dat ik echt goede genen heb ofzo. Gewoon hard werk, ik heb in die 6 maanden cutten bijvoorbeeld niet eens een cheat meal gehad. Al twee jaar lang geen druppel alcohol en altijd om 23:00 naar bed. Consistency bro :rolleyes:
 
Zo, dat is wel dedicatie, dat doe ik jou niet na hoor.
 
-
 
Laatst bewerkt:
mooie resultaat...volhouden zo
 
Holy shit, je was zowat in gewicht verdubbeld.
Mooi resultaat man!
Wat zijn je stats op de deadlift, squat en bench?
 
Back
Naar boven