MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

Wekker niet afgegaan en dus niet kunnen gaan lopen :(
 
Gezamenlijk bbq’en is toch niks moeizaams aan? Je zit en eet.

Mijn moeder geeft hetzelfde reactie als ik zeg van laten we barbequeen op het park. Waar je ook nog op het gras kan zonnen en slapen eventueel. Dat is toch ook rusten in mijn ogen

Klopt, ze hoefde niet te rijden en het eten en drinken wordt geregeld.

Moet er zelf ook niet aan denken om naar alle verjaardagen van schoonfamilie te moeten. Kun je elk weekend wel volplannen met verjaardagen.

Onze en haar familie is niet zo groot en de volwassenen vieren de verjaardagen al niet echt, dus het gaat maar om een enkele verjaardag.

niet op komen dagen voor een eerste verjaardag is wel erg brutaal ,deze of gene zou bij mij meteen op de life time negeerlijst komen

Klopt, de vriend van mijn schoonmoeder vond een motorweekendje belangrijker dan de eerste verjaardag van haar kleinkind. Kijk dat is gewoon duidelijk. :D
 
Klopt, ze hoefde niet te rijden en het eten en drinken wordt geregeld.



Onze en haar familie is niet zo groot en de volwassenen vieren de verjaardagen al niet echt, dus het gaat maar om een enkele verjaardag.



Klopt, de vriend van mijn schoonmoeder vond een motorweekendje belangrijker dan de eerste verjaardag van haar kleinkind. Kijk dat is gewoon duidelijk. :D
Zijn jullie nu boos?
 
Ik niet, ik ben sowieso niet een familie man, maar omwille van de kids wil ik er wel wat energie instoppen.

Ik denk dat anderen over niet al te lange tijd wel weer eens boos op mij zullen zijn. Ik verschuil me niet achter smoesjes als ik geen zin heb om ergens te verschijnen.
 
Maar, het is de eerste verjaardag van je kindje. Die zal echt niet weten of die schoonzus er wel of niet bij is.. en die zal daar toch ook niet wakker van liggen..? Het lijkt er dan meer op dat jullie die "eerste" verjaardag van jullie kindje zo belangrijk vinden dat jullie het niet cool vinden dat iemand anders dat minder belangrijk vindt? Snap ik ook wel hoor. En de reden is natuurlijk ook wel een beetje kansloos, al hebben wij dat precies zo :roflol:

Ik heb zelf geen nichtjes en neefjes maar stond er in het begin wel op dat we alle verjaardag afgaan van Pun z'n nichtjes en neefjes, hij is toch hun oom en vind het op zich wel belangrijk dat ze die kennen enzo.. Nou, daar ben ik inmiddels mee gestopt na 4 jaar. Ja, ze vinden het "leuk" dat je komt omdat je een cadeau mee neemt, en de rest van de verjaardag zit je daar met allerlei mensen die je niet kent die ook allemaal hun akelige kinderen hebben meegenomen... En die kinderen interesseert het echt niet dat jij er bent.. Nu stuur ik ze een kaartje met een cadeautje ofzo. Ik vind het wel goed. Pun die wilde sowieso al niet :roflol:
 
Maar, het is de eerste verjaardag van je kindje. Die zal echt niet weten of die schoonzus er wel of niet bij is.. en die zal daar toch ook niet wakker van liggen..? Het lijkt er dan meer op dat jullie die "eerste" verjaardag van jullie kindje zo belangrijk vinden dat jullie het niet cool vinden dat iemand anders dat minder belangrijk vindt? Snap ik ook wel hoor. En de reden is natuurlijk ook wel een beetje kansloos, al hebben wij dat precies zo :roflol:

Ik heb zelf geen nichtjes en neefjes maar stond er in het begin wel op dat we alle verjaardag afgaan van Pun z'n nichtjes en neefjes, hij is toch hun oom en vind het op zich wel belangrijk dat ze die kennen enzo.. Nou, daar ben ik inmiddels mee gestopt na 4 jaar. Ja, ze vinden het "leuk" dat je komt omdat je een cadeau mee neemt, en de rest van de verjaardag zit je daar met allerlei mensen die je niet kent die ook allemaal hun akelige kinderen hebben meegenomen... En die kinderen interesseert het echt niet dat jij er bent.. Nu stuur ik ze een kaartje met een cadeautje ofzo. Ik vind het wel goed. Pun die wilde sowieso al niet :roflol:
Snap überhaupt niet waarom mensen verjaardagen vieren.
 
Maar, het is de eerste verjaardag van je kindje. Die zal echt niet weten of die schoonzus er wel of niet bij is.. en die zal daar toch ook niet wakker van liggen..? Het lijkt er dan meer op dat jullie die "eerste" verjaardag van jullie kindje zo belangrijk vinden dat jullie het niet cool vinden dat iemand anders dat minder belangrijk vindt? Snap ik ook wel hoor. En de reden is natuurlijk ook wel een beetje kansloos, al hebben wij dat precies zo :roflol:

Ik heb zelf geen nichtjes en neefjes maar stond er in het begin wel op dat we alle verjaardag afgaan van Pun z'n nichtjes en neefjes, hij is toch hun oom en vind het op zich wel belangrijk dat ze die kennen enzo.. Nou, daar ben ik inmiddels mee gestopt na 4 jaar. Ja, ze vinden het "leuk" dat je komt omdat je een cadeau mee neemt, en de rest van de verjaardag zit je daar met allerlei mensen die je niet kent die ook allemaal hun akelige kinderen hebben meegenomen... En die kinderen interesseert het echt niet dat jij er bent.. Nu stuur ik ze een kaartje met een cadeautje ofzo. Ik vind het wel goed. Pun die wilde sowieso al niet :roflol:

#truestory alleen voor mijn moeder maak ik graag een uitzondering, dat is dan ook 1 van de weinige personen die het oprecht fijn vindt dat we er zijn.
 
Ik beperk me tot de eerste lijn, dus broer/zus/vader/moeder en 1x per jaar familiedag. Dat laatste is wel prima, aangezien het meestal goed weer is en we gaan BBQ'en bij familie met een huge tuin. Daarnaast genoeg neven/nichten van min of meer mijn leeftijd, dus dat is prima.
 
Ik beperk me tot de eerste lijn, dus broer/zus/vader/moeder en 1x per jaar familiedag. Dat laatste is wel prima, aangezien het meestal goed weer is en we gaan BBQ'en bij familie met een huge tuin. Daarnaast genoeg neven/nichten van min of meer mijn leeftijd, dus dat is prima.
Foto's?
 
dreamy1 voor de kaartjes met geld om anabolen mee te kopen :)
 
Verjaardagen zijn net als vaderdag en moederdag overrated.
Familie krijg je, je vrienden kies je uit..

ik ga liever naar familie/vrienden omdat ik het leuk vind, dan dat ik erheen ga vanwege een verplicht nummertje.

In dat opzicht was ik liever Jehova getuige geweest en helemaal geen verjaardagen gevierd.
 
Ben ik hier de enige die familie feestje leuk vind vanwege de gebakjes, taart...?
 
Warm weer en gelijk benauwd in de gym. Bijna van me stokkie na 3 sets squat :mad::mad:

En xxlnutrition.com overbelast grr
 
Ben ik hier de enige die familie feestje leuk vind vanwege de gebakjes, taart...?

Daar heb je toch het familiefeest niet voor nodig :roflol:
 
@ dan heb ik een geldig excuus voor mijn zwaktes :p
 
Morgen afstudeerzitting. Eindpresentatie en verdediging scriptie. Al weken zo zenuwachtig als de neten aangezien mijn beoordelaar de enige is van m'n opleiding die niet van tevoren te laat weten of we wel/niet mogen presenteren en of het cijfer net wel/net niet voldoende is.

Andere studenten kregen van tevoren te horen welke competenties ze tijdens de verdediging dieper op in zouden gaan om een beter cijfer te behalen.
Dan kan je je er nog enigzins op voorbereiden..
 
Gisterenavond getracht opnieuw te starten met sporten...Problematisch... ik weet niet meer hoe ik opnieuw moet starten... was heel licht begonnen.... vandaag: een soort ontstekingspijn in de polsen,... knie... elleboog... moet ik er me bij neerleggen dat ik binnen 1 jaar een "dad bod" zal hebben en dat dit steeds walgelijker zal worden?
Of een compleet andere sport gaan doen waar ik totaal geen interesse in heb? Hoe herstarten?? Ik weet het niet meer.
 
Back
Naar boven