AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog

Bezoekers in dit topic

  • Want na een kuurtje ben je direct Ronnie kolenman toch
    Jij aimt voor de stars brah, kan ik waarderen. Stamppot is een pretender en het hoogst haalbare wat hij zal bereiken is 5e worden in een C wedstrijd op de Open Brabantse
     
    Nog weer zo’n relevante bijdrage.
     
    -
     
    Laatst bewerkt:
    Gewicht bij aanvang kuur: 83,8 KG
    Gewicht na week 1: 88,0 KG
    Gewicht na week 2: 88,6 KG
    Gewicht na week 3: 90,9 KG
    Gewicht na week 4: 91,6 KG
    Gewicht na week 5: 92,0 KG
    Gewicht na week 6: 92,0 KG
    Gewicht na week 7: 94,0 KG
    Gewicht na week 8: 93,5 KG
    Gewicht na week 9: 96,4 KG
    Gewicht na week 10: 97,7 KG
    Gewicht na week 11: 99,4 KG
    Gewicht na week 12: 100,0 KG (einde kuur)
    Gewicht na week 13: 99,6 KG
    Gewicht na week 14: 97,4 KG
    Gewicht na week 15: 98,2 KG
    Gewicht na week 16: 98,3 KG
    Gewicht na week 17: 98,5 KG

    Blijf nog steeds netjes op hetzelfde gewicht. Ik heb wel sinds gisteren besloten mijn kcal nog eens met 500 te verlagen. Tijdens mijn "piek" on cycle at ik 4700 en nu nog maar 3700 en op rustdagen zelfs 3200 (heb de post-workout meal weggehaald). En alsnog heb ik elke dag de grootste moeite om die shit naar binnen te krijgen. Best wel een gek verschil tussen natty vs enhanced metabolisms.

    Mijn PCT duurt overigens nog maar 3 dagen en dan is het gedaan. Ik voel me goed. Op de buikpijn na, die ik van clomid kreeg, is mijn PCT goed verlopen. Had het van high naar low gaan toch iets 'heftiger' of iig meer pronounced verwacht eigenlijk.

    De bedoeling is om over 4 weken even een bloedtestje te doen om te kijken of alles in orde is en als dat het geval is, ga ik vanaf begin augustus weer 12 weken kuren (met 500mg enanthaat).

    Het time off = time on verhaal gaat 'em bij mij dus niet worden vrees ik. Als ik tussen kuurtjes een half jaar ga wachten ben ik in 2030 nog steeds niet buff en krijgt Big Rob zijn gelijk. Een goede bodybuilder worden vereist toch een beetje risico nemen en dat ben ik bereid om te doen. Overigens zijn 400/500/600mg test only kuurtjes nou ook niet bepaald extreem oid, dus ik denk dat dit prima kan.
     
    Die dip komt doorgaans na de nakuur. Na 4 weken ben je ook zeker nog niet hersteld. Zou ‘m 12 weken na nakuur doen voor groen licht.
     
    Dat je van high vaar low heftiger kan verwacht kan nog prima komen, je hebt waarschijnlijk nog best wat exogeen test rondzwerven in je lichaam. Bloedtest over 4 weken is waarschijnlijk ook wat vroeg, maar who knows.

    edit: Godver BankingForVials was me voor
     
    Die dip komt doorgaans na de nakuur. Na 4 weken ben je ook zeker nog niet hersteld. Zou ‘m 12 weken na nakuur doen voor groen licht.

    Ow shit :(

    Met niet hersteld, doel je dan alleen op je eigen test-productie, of ook andere zaken zoals leverwaarden en HDL/LDL etc?

    Als je toch steeds weer van plan bent om on te gaan en uiteindelijk te gaan cruisen, in hoeverre heeft het dan "zin" om keer op keer te wachten op herstel van je eigen endocriene systeem? Je legt het vervolgens toch weer plat. Of is dit te kort door de bocht - denken?
     
    Gewicht bij aanvang kuur: 83,8 KG
    Gewicht na week 1: 88,0 KG
    Gewicht na week 2: 88,6 KG
    Gewicht na week 3: 90,9 KG
    Gewicht na week 4: 91,6 KG
    Gewicht na week 5: 92,0 KG
    Gewicht na week 6: 92,0 KG
    Gewicht na week 7: 94,0 KG
    Gewicht na week 8: 93,5 KG
    Gewicht na week 9: 96,4 KG
    Gewicht na week 10: 97,7 KG
    Gewicht na week 11: 99,4 KG
    Gewicht na week 12: 100,0 KG (einde kuur)
    Gewicht na week 13: 99,6 KG
    Gewicht na week 14: 97,4 KG
    Gewicht na week 15: 98,2 KG
    Gewicht na week 16: 98,3 KG
    Gewicht na week 17: 98,5 KG

    Blijf nog steeds netjes op hetzelfde gewicht. Ik heb wel sinds gisteren besloten mijn kcal nog eens met 500 te verlagen. Tijdens mijn "piek" on cycle at ik 4700 en nu nog maar 3700 en op rustdagen zelfs 3200 (heb de post-workout meal weggehaald). En alsnog heb ik elke dag de grootste moeite om die shit naar binnen te krijgen. Best wel een gek verschil tussen natty vs enhanced metabolisms.

    Mijn PCT duurt overigens nog maar 3 dagen en dan is het gedaan. Ik voel me goed. Op de buikpijn na, die ik van clomid kreeg, is mijn PCT goed verlopen. Had het van high naar low gaan toch iets 'heftiger' of iig meer pronounced verwacht eigenlijk.

    De bedoeling is om over 4 weken even een bloedtestje te doen om te kijken of alles in orde is en als dat het geval is, ga ik vanaf begin augustus weer 12 weken kuren (met 500mg enanthaat).

    Het time off = time on verhaal gaat 'em bij mij dus niet worden vrees ik. Als ik tussen kuurtjes een half jaar ga wachten ben ik in 2030 nog steeds niet buff en krijgt Big Rob zijn gelijk. Een goede bodybuilder worden vereist toch een beetje risico nemen en dat ben ik bereid om te doen. Overigens zijn 400/500/600mg test only kuurtjes nou ook niet bepaald extreem oid, dus ik denk dat dit prima kan.
    Goed bezig en je gewicht mooi onder controle. Ik blijf je volgen. Ben benieuwd naar je bloedtest. Ik ben van plan week 10 een bloedtest te doen en na 4 weken Clomid (einde nakuur) nog eens.
    Jij aimt voor de stars brah, kan ik waarderen. Stamppot is een pretender en het hoogst haalbare wat hij zal bereiken is 5e worden in een C wedstrijd op de Open Brabantse
    Why???
     
    Ow shit :(

    Met niet hersteld, doel je dan alleen op je eigen test-productie, of ook andere zaken zoals leverwaarden en HDL/LDL etc?

    Als je toch steeds weer van plan bent om on te gaan en uiteindelijk te gaan cruisen, in hoeverre heeft het dan "zin" om keer op keer te wachten op herstel van je eigen endocriene systeem? Je legt het vervolgens toch weer plat. Of is dit te kort door de bocht - denken?
    Best zo veel mogelijk waardes laten herstellen voor je weer start imo.

    Imo heeft het geen zin te pct'n als je niet gaat wachten tot wanneer je endocriene testosteron normaal is. Dan ben je door lage levels test en pct middelen gegaan zonder reden.
     
    Best zo veel mogelijk waardes laten herstellen voor je weer start imo.

    Imo heeft het geen zin te pct'n als je niet gaat wachten tot wanneer je endocriene testosteron normaal is. Dan ben je door lage levels test en pct middelen gegaan zonder reden.

    Ja dat klopt eigenlijk wel... Maar ja, om gelijk na je eerste kuur te gaan cruisen is ook weer zoiets... Ik wilde tenminste een keertje PCT gedaan hebben.

    Bloedtest zal ik wel gewoon best uitgebreid doen, net zoals de vorige keer voor mijn kuur. Kost toch maar 50 euro hier ofzo
     
    Ja dat klopt eigenlijk wel... Maar ja, om gelijk na je eerste kuur te gaan cruisen is ook weer zoiets... Ik wilde tenminste een keertje PCT gedaan hebben.
    Je kan ook pct'n en ff wachten :P Natuurlijk saai maar je keuze is/was cruisen/ pct + voldoende lang wachten/ pct+ niet wachten.

    T laatste is de slechtste keuze imo:P

    Maar begrijp het wel, on zijn is leuk
     
    Ja dat klopt eigenlijk wel... Maar ja, om gelijk na je eerste kuur te gaan cruisen is ook weer zoiets... Ik wilde tenminste een keertje PCT gedaan hebben.

    Bloedtest zal ik wel gewoon best uitgebreid doen, net zoals de vorige keer voor mijn kuur. Kost toch maar 50 euro hier ofzo
    Beter voor je, ik ben 150 euri per test kwijt. Toch test is voor / tijdens / na (dus 3x) en wellicht om mijn volgende startmoment te kunnen bepalen.
     
    Je kan ook pct'n en ff wachten :P Natuurlijk saai maar je keuze is/was cruisen/ pct + voldoende lang wachten/ pct+ niet wachten.

    T laatste is de slechtste keuze imo:P

    Maar begrijp het wel, on zijn is leuk

    On zijn is inderdaad leuk. Je wil gewoon groeien en gains maken en zsm dichter bij je streeffysiek komen. Off zijn is niet leuk. Je hebt een beetje het gevoel alsof het allemaal voor niets is wat je elke dag doet :p ik snap dat dit misschien geen goede mindset is, maar je snapt me denk ik wel.

    Moet voor mijn werk in het najaar ook een paar keer op reis... Mede daarom dat ik dus dacht nog ff een 12 week cycle erin te squeezen voor de herfst. :rolleyes:
     
    Best zo veel mogelijk waardes laten herstellen voor je weer start imo.

    Imo heeft het geen zin te pct'n als je niet gaat wachten tot wanneer je endocriene testosteron normaal is. Dan ben je door lage levels test en pct middelen gegaan zonder reden.
    Dit.

    Beter ook om te ervaren hoe het is om na pct off te zijn en te dealen met het mentale. Gaat het makkelijker maken wil je ooit nog off na b&c.
     
    Beter voor je, ik ben 150 euri per test kwijt. Toch test is voor / tijdens / na (dus 3x) en wellicht om mijn volgende startmoment te kunnen bepalen.
    Tijdens is nergens voor nodig.
     
    Tijdens is nergens voor nodig.
    Ligt eraan wat je laat testen. Ik zou wel geïnteresseerd zijn in bloedbeeld en cholesterol.
    Ben wel met je eens dat erna vele malen belangrijker is.
     
    Ligt eraan wat je laat testen. Ik zou wel geïnteresseerd zijn in bloedbeeld en cholesterol.
    Ben wel met je eens dat erna vele malen belangrijker is.
    Waarom zou je cholesterol etc tijdens een blast/kuur laten checken? Je weet van te voren al dat het waarschijnlijk fucked up is. Net zo als mensen die hier na 8 weken hun bloed laten testen en 'herstelt' zijn en meteen weer gaan blasten/kuren, je hebt na die 8 weken mischien net aan weer normale waardes en dan knal je er meteen weer gear in en alles is fucked dus eigenlijk loop je dan evengoed heel het jaar rond met slechte cholesterol waardes.
     
    Back
    Naar boven