Fitness Seller

Wat eet je nu?

Bezoekers in dit topic

Heb tegenwoordig die kilo zaken blauwe bessen uit de diepvries van de AH. Altijd grote voorraad in huis en goedkoop (€4,99/kg). Aangezien ze bij mij door de kwark gaan is diepvries lekker genoeg. :)
 
Heb tegenwoordig die kilo zaken blauwe bessen uit de diepvries van de AH. Altijd grote voorraad in huis en goedkoop (€4,99/kg). Aangezien ze bij mij door de kwark gaan is diepvries lekker genoeg. :)
Goede tip. Had er eigenlijk nog nooit bij stil gestaan om dit in diepvries te kopen. Tot nu toe steevast in de versafdeling. Maar diepvries zou idd even goed kunnen dienen (en zou ook wat minder duur uitvallen). Zal volgende keer eens kijken wat ze bij ons in supermarkt hebben van diepvriesfruit. Thx! :)
 
Met een volle maag bed induiken: 125gr Optimel appel/kaneel (oooh wat is die lekker!) + 7gr pecans.
50gr appel + 10gr crunchy pindakaas.
Barebells reep cookie and cream.
Die Optimel yoghurts had ik tot gisteren nog nooit geprobeerd. En inderdaad, die zijn echt wel lekker!
Heb nu spijt dat ik vorige week niet wat meer heb ingeslagen.
 
Die Optimel yoghurts had ik tot gisteren nog nooit geprobeerd. En inderdaad, die zijn echt wel lekker!
Heb nu spijt dat ik vorige week niet wat meer heb ingeslagen.

Idem haha :D
Had zes potten gekocht, waarvan eentje appel/kaneel (want nog nooit gegeten).
Ze zijn allemaal erg lekker vind ik, laag in kcal en prima macro's :)

Nouja... Niet leeg dan? :p
 
Idem haha :D
Had zes potten gekocht, waarvan eentje appel/kaneel (want nog nooit gegeten).
Ze zijn allemaal erg lekker vind ik, laag in kcal en prima macro's :)
Optimel is geweldig. Ik en mn vriendin eten elke dag een bak weg. Ze zijn allemaal lekker maar de framboos en koffie steken er echt wel bovenuit vindt ik

Nouja... Niet leeg dan? :p
 
Dat ging niet helemaal goed volgens mij, nu staat mijn tekst in jouw quote.........

Tldr framboos en koffie van optimel zijn heerlijk
 
Ik wil zeker de koffie variant eens proberen. Klinkt alvast erg lekker. Benieuwd :)

Bah, koffie lijkt mij vies eigenlijk :p Als je dan ook nog die vieze nasmaak cadeau krijgt is het helemaal een no-go.
 
Bah, koffie lijkt mij vies eigenlijk :p Als je dan ook nog die vieze nasmaak cadeau krijgt is het helemaal een no-go.
Koffie nasmaak? Wat is dat dan? :)
Maar jij bent sowieso al geen koffie drinker he.

Aardbei en framboos zeggen me dan weer niks... De meeste aardbei yoghurts smaken al snel erg “chemisch” vind ik.
Ik ben wél benieuwd naar de appel kaneel variant!
 
Spaghetti

Screenshot_20190716-173822_Gallery.jpg
 
Back
Naar boven