Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Kunnen jullie deze naast de chocolade, vanille en karamel opnemen in jullie assortiment? Is echt mega. :D

20190715_224442.jpg
 
Wat is het verschil tussen de melotanin (3mg) per capsule en de sleep aid?
De Melatonine is simpelweg pure Melatonine, de Sleep Aid is inderdaad een blend van Melatonine en andere stoffen. (de sleep aid is een wat sterkere formule).
 
De Melatonine is simpelweg pure Melatonine, de Sleep Aid is inderdaad een blend van Melatonine en andere stoffen. (de sleep aid is een wat sterkere formule).

wanneer de injectie melatonine verkrijgbaar
 
Ik kan de samplebox van de whey delicious niet meer vinden. Het plaatje staat er wel nog. De meeste losse samples zijn ook uitverkocht. Ik probeerde een bekende van me te overtuigen jullie whey te nemen maar dat gaat zo niet lukken:dunno:
 
Kunnen jullie deze naast de chocolade, vanille en karamel opnemen in jullie assortiment? Is echt mega. :D

Bekijk bijlage 460685

Die smaken hebben we ook ;)

https://xxlnutrition.com/nl/ehrmann/ehrmann-high-protein-pudding

wanneer de injectie melatonine verkrijgbaar

:dunno:

Ik kan de samplebox van de whey delicious niet meer vinden. Het plaatje staat er wel nog. De meeste losse samples zijn ook uitverkocht. Ik probeerde een bekende van me te overtuigen jullie whey te nemen maar dat gaat zo niet lukken:dunno:

Die komen pas later weer terug, we gaan de labels aanpassen en de potten. Na die transitie komen er weer samples. Wel goed om te horen dat je mensen probeert te overtuigen over te stappen naar XXL :)
 
XXL Nutrition op de website in het afrekenproces ( na stap 4 , de doorlink naar Ideal ) komt een interne fout naar boven

Schermafbeelding 2019-07-24 om 11.22.13.png
 
XXL Nutrition op de website in het afrekenproces ( na stap 4 , de doorlink naar Ideal ) komt een interne fout naar boven

Bekijk bijlage 461493

Ik was er vandaag niet, is het nog gelukt daarna of afgehaakt?


https://www.instagram.com/viennemarly/?hl=nl

Ah, je hebt voor het eerst voor meer dan € 100 besteld zie ik! Naar goede klanten sturen we haar altijd.

Groet,

René

:)
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Hai, is bekend wanneer de smaken van de xxl crunchy protein bars aangevuld zullen worden?
 
Hai, is bekend wanneer de smaken van de xxl crunchy protein bars aangevuld zullen worden?

Ik durf daar niets over te zeggen, de producent heeft ernstige productieproblemen. We zijn druk in overleg met ze.

Uurtje later nogmaals geprobeerd en werkte toen weer .. denk ook beetje last van de warmte !

ja wie weet :)
 
Hoi,

Ik gym ongeveer 4 keer per week, en vanaf september komt daar 1 maal per week zaalvoetballen bij.

Ik neem nu 1 zink tablet van 22,3 mg en 2 vitamine d3 tabletten van elk 1000 iu.
Beide uiteraard uit jullie webshop.

Nu wil ik dit aanvullen met:
2x omega 3 ultra pure
1x: multivit

Echter vraag ik mij af of ik dan niet teveel zink binnen krijg? Dan krijg ik 22,3 + 6 = 28,3 mg zink binnen per dag aan supplementen. Ik ben bang dat dit te veel is, aangezien ik in mijn dagelijkse dieet ook een redelijk aantal zink binnen krijg ( weet niet exact hoeveel ).
Is alleen multi vit genoeg voor zink?

Raden jullie nog andere supplementen ( in de vorm van vitamines ) aan voor mijn situatie?

Gr.
 
De veilige grens voor zink is vastgesteld op 25mg per dag maar wel met een ruime marge. Ik zou zelf 2x multivit nemen per dag en dan geen losse zink.

Qua vitamines denk ik dat je zo goed zit.

Hoi,

Ik gym ongeveer 4 keer per week, en vanaf september komt daar 1 maal per week zaalvoetballen bij.

Ik neem nu 1 zink tablet van 22,3 mg en 2 vitamine d3 tabletten van elk 1000 iu.
Beide uiteraard uit jullie webshop.

Nu wil ik dit aanvullen met:
2x omega 3 ultra pure
1x: multivit

Echter vraag ik mij af of ik dan niet teveel zink binnen krijg? Dan krijg ik 22,3 + 6 = 28,3 mg zink binnen per dag aan supplementen. Ik ben bang dat dit te veel is, aangezien ik in mijn dagelijkse dieet ook een redelijk aantal zink binnen krijg ( weet niet exact hoeveel ).
Is alleen multi vit genoeg voor zink?

Raden jullie nog andere supplementen ( in de vorm van vitamines ) aan voor mijn situatie?

Gr.
 
Back
Naar boven