XXL Nutrition

Shawn Rhoden updates topic

Bezoekers in dit topic

Hij postte begin deze maand juist een foto waar hij er super conditioned uit zag. Een guest posing is maar een guest posing. Wat betreft de verkrachtingszaak is even afwachten tot hij echt schuldig of onschuldig bevonden wordt. Denk niet dat het zozeer met "dom" zijn te maken heeft, misschien had hij mentaal een aantal dingen niet op een rijtje en heeft hij hulp nodig.
Of het is een complot (van Phil Heath) om hem te bannen uit de Olympia :burns:
 
Of het is een complot (van Phil Heath) om hem te bannen uit de Olympia :burns:

Haha, ik denk dat Phil er stiekem heel blij mee is. Waar het niet dat ik dit gedrag eerder van hem verwacht had.
 
Ik denk dat die guest-posing conditie meer te maken had met gezondheidsredenen. Zo te zien had hij daar zijn dosis wel flink teruggeschroefd. Zijn conditie komt pas vlak voor de wedstrijden omdat hij dan waarschijnlijk alles erin knalt.

Beetje late reactie maar dat vind ik dus gelul, gezondheidsredenen blabla. Iemand met zijn genetics moet op een kleine cruise dosis er ook gewoon representatief (op zijn minst niet zo vet) kunnen uitzien year round. Dat heeft niks met gezondheid te maken maar gewoon puur met een halfjaar niet trainen en regelmatig bingen. Shawn Rhoden is gewoon een luie neger en absoluut niet Mr. Olympia waardig. Jammer dat 'ie dit jaar niet mee mag doen want hij zou 100% zeker door iemand verslagen worden die zijn sport wel serieus neemt, zoals Brandon Curry bijvoorbeeld. Dat is imo pas een waardige Mr. Olympia. Topgozer
 
En? Had ie wat nuttigs te zeggen? Shawn Rhoden is nou niet per definitie de persoon waar je vrijwillig 2 uur naar luistert
 
En? Had ie wat nuttigs te zeggen? Shawn Rhoden is nou niet per definitie de persoon waar je vrijwillig 2 uur naar luistert

Geen idee, ik heb er ook niet naar geluisterd lol.
Post gewoon alles wat ik tegenkom.
 
Wat zegt ie allemaal? Ik val altijd in slaap als ik naar hem luister

Same lol, ik versta em ook de helft van de tijd niet zo zacht praat ie

Heb het ook niet geluisterd, post de update in de hoop dat iemand dat doet :roflol:
 
Zou hem wel graag nog een keer on stage willen zien. Vind het maar een droevig verhaal zo.
 
43DB282F-8110-496C-BD90-6FF0D69DDDA4.png
 
Rip, alweer een :(
 
Rip..

Laatste jaren gaan er veel
 
Rip..

Laatste jaren gaan er veel

Zou er een causaal verband zijn met de evolutie van Pro Bodybuilding? Lijkt voor de hand liggend. Ze zijn de laatste jaren ook allemaal wel erg jong.
 
Back
Naar boven