Fitness Seller

vntl is nu dikker dan dik log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nog weer even een update, ik krijg er vanaf as maandag weer een beetje eten erbij en ga naar de 4750kcal aangezien ik nu weer lichter begin te worden op 4500kcal. Blok 2 van het trainingsprogramma start dan ook dus komt mooi uit!

Blok 2, wat voor fase wordt dit globaal gezien?
 
Blok 2, wat voor fase wordt dit globaal gezien?
Tot nu toe vind ik dit programma leuker als dat ik van te voren dacht.

Screenshot_20190716-124014.png
 
Deload borst delts 16-7-'19

Machine press rpe 8:
15x40
8x60
8x100
8x120
8x120
8x120

Incline bb press rpe 7:
12xbb
6x60
6x80
6x80
6x80

Incline db press rpe 8:
12x20
8x30
8x30
8x30

Dips:
16xbw
12xbw
12xbw

Reverse peck deck rpe 8:
20x45
20x45
20x45
20x45

Db side laterals rpe 8:
8x14
8x14
8x14
8x14

Pomp 8/10
Energie 8/10

Zo met trainen en pomp ben ik nog wel aardig hard, zonder mwhehh.

99.6kg

IMG_20190716_184224971.jpg
 
Update van de huisarts was positief deed totaal niet moeilijk en snapte waarom ik me bloed wou laten prikken, volgende week dus even laten doen. liep kennelijk ook al 1.5 week met onstoken oren.. ik dacht dat me ene oor gewoon wat dicht zat :o:roflol:
 
Update van de huisarts was positief deed totaal niet moeilijk en snapte waarom ik me bloed wou laten prikken, volgende week dus even laten doen. liep kennelijk ook al 1.5 week met onstoken oren.. ik dacht dat me ene oor gewoon wat dicht zat :o:roflol:
Goed nieuws man!

Flinke tuinslang nog op die biceps en verder leuk deloaden met mijn werkgewichten:roflol:
 
Toch besloten morgen al me bloedtest te doen, ik wou eigenlijk maandag doen maar weet niet of dat zo verstandig is na dominator.

Morgen nog 1 dagje deload armen en dan vanaf maandag blok 2! Heb er zin in (en meer kcals)

18-7-19 benen deload

Seated legg curl rpe 8:
15x25
15x25
8x39
15x45
15x45
15x45

Barbell squats rpe 7:
10xbb
8x60
6x80
10x110 + 10 kilo, voelde evengoed lichter dan vorige week
10x110
10x110

Legg press rpe 8:
10x160
10x260 +20kg, relatief easy eigenlijk
10x260
10x260

Db stiff legged deadlift rpe 8:
10x22
10x32
10x32
10x32

Heb eindelijk het idee dat me benen weer wat beginnen te leven sinds prep.. afgelopen 2 weken zijn ze ook steeds minder loom en voel ik me op me werk ook weer energiek.
 
Ben benieuwd naar je bloedwaarden man.cruise deed je op 300mg de week toch?
 
Na Dominator bloedtest zal inderdaad wellicht wat een vertekend beeld geven en momentopname zijn :p
 
Na Dominator bloedtest zal inderdaad wellicht wat een vertekend beeld geven en momentopname zijn :p
Yes ik was zelf wat bang van wel
 
Ben benieuwd naar je bloedwaarden man.cruise deed je op 300mg de week toch?
Yes

300mg test-e
10mg aromasin eod
25mcg t3 (ja nog steeds)

Testosteron is trouwens ook aangevinkt en oestradiol vandaag ook 150mg test gezet btw.
 
Aromasin op orders van Henno?
 
Aromasin op orders van Henno?
Ja ik heb zelf nog nooit naast de laatste weken prep een ai genomen.. ik heb ook geen flauw idee of die aromasin ook maar iets doet want voel me niet anders dan zonder.
 
Ja ik heb zelf nog nooit naast de laatste weken prep een ai genomen.. ik heb ook geen flauw idee of die aromasin ook maar iets doet want voel me niet anders dan zonder.

Wat is de redenering erachter?
 
Ja ik heb zelf nog nooit naast de laatste weken prep een ai genomen.. ik heb ook geen flauw idee of die aromasin ook maar iets doet want voel me niet anders dan zonder.
Volgende x zou ik hem wel eens vragen wat precies zijn achterliggende gedachte is om een ai te nemen. Tenminste als ik een coach inhuur wil ik ook graag ervan leren wat zijn denkwijze is mbt bodybuilding voeding, supps etc. Maar ik denk idd ook dat het met je rebound te maken heeft gehad, aangezien van 300mg test je niet flink verhoogde oestrogeen waarde zult krijgen.
 
Als ik het goed begreep ben/was jij een groot fan van Jordan Peters, enkel heb ik in je log jou nog niet volgens zijn methode zien trainen (eerste set failure in de 5-9 range en daarna een backoff set).
Wat is de reden dat jij deze methode niet hanteert, puur het advies van je huidige coach?
 
Als ik het goed begreep ben/was jij een groot fan van Jordan Peters, enkel heb ik in je log jou nog niet volgens zijn methode zien trainen (eerste set failure in de 5-9 range en daarna een backoff set).
Wat is de reden dat jij deze methode niet hanteert, puur het advies van je huidige coach?
Ik heb tijdens en voor me prep op die manier getraind en volg nu idd me coach. Ik vind dit eigenlijk ook best lekker nu voor de verandering :)

Kan best wezen dat ik hierna weer een blok op jp zijn manier doe
 
Dominator weer overleefd en was een pracht nu vandaag een beetje bijkomen en vanaf morgen blok 2 en ook meer kcals :) uitslag van bloedonderzoek kan ik morgen ook voor bellen trouwens dus ben wel benieuwd

Wel grappig dat soms random mensen op je aflopen en je herkennen van dbb of instagram :)

20190720_180832.jpg IMG-20190721-WA0010.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dominator weer overleefd en was een pracht nu vandaag een beetje bijkomen en vanaf morgen blok 2 en ook meer kcals :) uitslag van bloedonderzoek kan ik morgen ook voor bellen trouwens dus ben wel benieuwd

Wel grappig dat soms random mensen op je aflopen en je herkennen van dbb of instagram :)

Bekijk bijlage 461209 Bekijk bijlage 461210
Je bent dan ook wereldberoemd op DBB
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven