XXL Nutrition

Sticky Wesley Vissers

Bezoekers in dit topic

Zulke foto's zeggen imo niet zo veel. We zullen on stage wel zien of zijn triceps zijn gegroeid of niet.

Maar ja moet je nagaan dat hij bijna 1.90 is en 120kg weegt... En hij doet "maar" classic.
Wesley in open zou off season 140kg moeten wegen om vervolgens naast Curry en Bonac te kunnen staan.

Ben benieuwd of dat ooit gaat gebeuren.

Ik hoop dat het ooit gaat gebeuren haha ben wel benieuwd hoe dat eruit komt te zien
 
Ik denk heel bruut...

Maarja dan moet 'ie wel eens wat zwaarder en harder gaan trainen en kappen met die old school arnold vintage classic pump lik me reet workouts

Hij zei ook al eens in één van zijn Q&A video's dat hij niet uitsluit ooit Open BB te gaan doen, maar inderdaad dat wat jij zegt ..
 
Zulke foto's zeggen imo niet zo veel. We zullen on stage wel zien of zijn triceps zijn gegroeid of niet.

Maar ja moet je nagaan dat hij bijna 1.90 is en 120kg weegt... En hij doet "maar" classic.
Wesley in open zou off season 140kg moeten wegen om vervolgens naast Curry en Bonac te kunnen staan.

Ben benieuwd of dat ooit gaat gebeuren. Ik hoop het wel... Gasten met zijn structuur en genetics moeten gewoon open doen en niet dat kut classic physique. Zelfde geldt voor Bumstead, Henry Pierre Ano, Regan Grimes etc. etc.
Arnolds competition weight was 107 kg (1,88 m). Dat zie ik voor mijzelf (1,89 m) nog wel als iets haalbaars, echter niet met zijn fysiek.
 
Zulke foto's zeggen imo niet zo veel. We zullen on stage wel zien of zijn triceps zijn gegroeid of niet.

Maar ja moet je nagaan dat hij bijna 1.90 is en 120kg weegt... En hij doet "maar" classic.
Wesley in open zou off season 140kg moeten wegen om vervolgens naast Curry en Bonac te kunnen staan.

Ben benieuwd of dat ooit gaat gebeuren. Ik hoop het wel... Gasten met zijn structuur en genetics moeten gewoon open doen en niet dat kut classic physique. Zelfde geldt voor Bumstead, Henry Pierre Ano, Regan Grimes etc. etc.

Ik verwacht het niet, tenzij open nog meer de andere kant op gaat. Qua structuur maakt Wesley tegen Roelly, Curry en Bonac weinig kans.
Er zijn natuurlijk wel succesvolle langere BB'ers geweest, maar dat zijn altijd de uitzondering geweest en relatief lagere plaatsings dan de mass monsters rond de 1,70 zoals de top 3 nu.
Daarbij speelt gezondheid voor hem een te grote issue denk ik, maar dat is een aanname.
 
Ik zie hem alleen open doen als die naar kuwait gaat.
 
Ben ik de enige die zich altijd doodergert aan bodybuilders die vragen over voeding en training gaan beantwoorden?
 
Wat wil je dan? Dat ze gaan praten over de huidige staat van de belgische politiek?
Over hun wedstrijden en de weg ernaar toe of simpelweg praten over hun eigen voeding en training. Bodybuilders hebben alleen in de regel de neiging om alles als - vast goedbedoelde - adviezen te verlenen, terwijl het echt tenenkrommend debiel is.
 
Over hun wedstrijden en de weg ernaar toe of simpelweg praten over hun eigen voeding en training. Bodybuilders hebben alleen in de regel de neiging om alles als - vast goedbedoelde - adviezen te verlenen, terwijl het echt tenenkrommend debiel is.
Dan moet je bij craig doucette zijn. Praat over voeding, training en anabolen.
 
Over hun wedstrijden en de weg ernaar toe of simpelweg praten over hun eigen voeding en training. Bodybuilders hebben alleen in de regel de neiging om alles als - vast goedbedoelde - adviezen te verlenen, terwijl het echt tenenkrommend debiel is.

Je kan er weinig tegen in brengen gezien hun uiterlijk. Degene met de grootste biceps heeft altijd gelijk.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Over hun wedstrijden en de weg ernaar toe of simpelweg praten over hun eigen voeding en training. Bodybuilders hebben alleen in de regel de neiging om alles als - vast goedbedoelde - adviezen te verlenen, terwijl het echt tenenkrommend debiel is.
Wat er is mis met oneindig zout toevoegen aan je maaltijden. Je lichaam bepaalt zelf wel wanneer het genoeg is.
 
Wat er is mis met oneindig zout toevoegen aan je maaltijden. Je lichaam bepaalt zelf wel wanneer het genoeg is.
Zou maar zo een uitspraak van Wesley kunnen zijn.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Zou maar zo een uitspraak van Wesley kunnen zijn.
Is het ook.

Wat er is mis met oneindig zout toevoegen aan je maaltijden. Je lichaam bepaalt zelf wel wanneer het genoeg is.
Maar wel Himalayazout, want wit keukenzout is nutteloos. Himalayazout zitten andere mineralen in. DUS SUPERGOED VOOR JE.

Dat die paar milligram van andere mineralen geen neuk uitmaakt en dat je als het goed is überhaupt genoeg mineralen uit andere bronnen binnenkrijgt, DOET ER NIET TOE, WANT ZIJN BICEPS ZIJN GROTER DAN DE MIJNE.

Schermafbeelding-2015-12-06-om-12.27.45.png
 
Is het ook.


Maar wel Himalayazout, want wit keukenzout is nutteloos. Himalayazout zitten andere mineralen in. DUS SUPERGOED VOOR JE.

Dat die paar milligram van andere mineralen geen neuk uitmaakt en dat je als het goed is überhaupt genoeg mineralen uit andere bronnen binnenkrijgt, DOET ER NIET TOE, WANT ZIJN BICEPS ZIJN GROTER DAN DE MIJNE.

Bekijk bijlage 462223
Zoek de verschillen:
bonding_types-nacl.gif
vs
bonding_types-nacl.gif
 
Ben ik de enige die zich altijd doodergert aan bodybuilders die vragen over voeding en training gaan beantwoorden?

Wat wil je dan? Dat ze gaan praten over de huidige staat van de belgische politiek?

Wij willen dat Galen Q&A's gaat houden. :cheer: Zou geweldig zijn. :D En dan kun je aan het einde van ieder filmpje je boek promoten (mocht het ooit afkomen)! :P
 
Back
Naar boven