AndroidHealthClinic

Gestopt My struggles to become shredded

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leuk die Hollywood filmpjes, maar niet echt realistisch geschoten zo’n chemische brandwond met calciumhydroxide, als je wilt weten hoe dat in het echt voelt (en hoe stom het is om het er zo op te stuiven) ben je van harte welkom.

Verder heb ik vanavond nog een UB stabilisatie training gedaan

Clubswings
4x5 per arm

Superset (60 sec rust)
YTWL's
3x6 groene powerband
Pushup-plus
3x10xBW

Superset (60sec rust)
Straight arm pulldown
4x10x gele powerband
Facepull
4x10x gele powerband

Clubswings
4x10 per arm

Tijd: 21:55-22:15
 
Moeten we nu al die filmpjes gaan bekijken omdat jij ze post? Of wat is de bedoeling?
 
Ach het is wel aanstekelijk al die positiviteit, ik ben al weer een half uur wakker doordat je de jongste een fles wilde en de oudste dat hoorde en nu al naast me op de bank tv zit te kijken. Maar hé ik kan nu wel lekker het huis luchten voordat het warm wordt en we we hoeven ons niet te haasten om straks toch als eerste bij de dierentuin te zijn.
 
Ik zie dat Emile Ratelband dit forum ook gevonden heeft onder het pseudoniem Eagleone.
Allemaal bitches hier Emile, doe er es wat aan!!

TalkativeShowyIndigowingedparrot-size_restricted.gif


en we we hoeven ons niet te haasten om straks toch als eerste bij de dierentuin te zijn

Gezien de weersvooruitzichten denk ik dat je de enige blijft... :eyes:
 
Zal je een TIP geven van Eagleone. Leer eens om met je tegenslagen te dealen als een fucking vent in plaats van over elk wissiewassie wat je dagelijks meemaakt te klagen op dit forum. De tijd dat mama je handje vasthoudt en een plijster op je knie plakt en je in de armen neemt is voorbij! ;). Een maand geleden stond mijn neus nog scheef langs mijn gezicht omdat iemand mij erop geraakt had bij boksen So be it ! Denk je dat er in een vriendenboekje over schrijven helpt om HARDER en sterker te worden? Niemand gaat voor jou de pijn dragen, niemand gaat voor jou trainen. je moet alles zelf doen hier.

Dat is hoe je met STRUGGLES dealt. ;)

Zal toch wel weer een strafpunt krijgen of erger, so be it !
Jij bent wel cringy as fuck met al die motivatie praatjes en filmpjes overal. :roflol:
 
Ja, ik kan minder werken, of mijn kinderen meer naar de opvang brengen. Natuurlijk is er altijd tijd, maar de tijd waarin ik op het forum te vinden ben is geen maat voor de vrije tijd die ik heb, het overgrote deel gebeurt onder werktijd en de rest on the fly op mijn mobiel.
Minder rukken meer brocolli en kip eten. Dat is Rotterdams voor nie lulluh maar poetsu suc66 seks!
 
De afgelopen warme dagen even de boel de boel gelaten, niet way over board gegaan met eten, maar niet gelogd, ik kan zo slecht tegen de warmte dat ik er al een paar keer letterlijk ziek van ben geworden, zelfs in Nederland.

Vandaag weer begonnen met het tracken van mijn eten en trainen.

Giantset (90 sec rust)
T-bar row
10x20kg
10x30kg
5x40kg
5x5x50kg
Incline BP
10x20kg
10x40kg
5x50kg
5x5x60kg
Woodchopper
8x5x12,5kg (beide kanten per set)

Giantset (90sec rust)
Chin-up
3x3xBW
Side raise
3x9x7kg (super strict)
Backextension
3x15xBW

Giantset (90sec rust)
Facepull
3x15ux12,5kg
Pullover/skullcrusher
3x15x17kg
EZ-curl
3x15x17kg

Tijd: 16:30-17:30
 
De afgelopen warme dagen even de boel de boel gelaten, niet way over board gegaan met eten, maar niet gelogd, ik kan zo slecht tegen de warmte dat ik er al een paar keer letterlijk ziek van ben geworden, zelfs in Nederland.

Vandaag weer begonnen met het tracken van mijn eten en trainen.

Giantset (90 sec rust)
T-bar row
10x20kg
10x30kg
5x40kg
5x5x50kg
Incline BP
10x20kg
10x40kg
5x50kg
5x5x60kg
Woodchopper
8x5x12,5kg (beide kanten per set)

Giantset (90sec rust)
Chin-up
3x3xBW
Side raise
3x9x7kg (super strict)
Backextension
3x15xBW

Giantset (90sec rust)
Facepull
3x15ux12,5kg
Pullover/skullcrusher
3x15x17kg
EZ-curl
3x15x17kg

Tijd: 16:30-17:30
Rug borst schouders biceps?
 
Ik probeer twee maal per week UB/LB te doen, van beide eentje die een uur duren en van beide een kortere training alleen kom ik nog geregeld in tijdnood, maar ik heb goede hoop dat het vanaf komende week moet gaan lukken. Dit is dan het plan.
Ma UB uitgebreid
Di LB kort
Do UB kort
Vr LB uitgebreid
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Is lb alleen benen?
 
Met de Jefferson lift pak je ook wat rug en core mee, en verder doe ik ook nig wat voor mijn buikspieren, maar voornamelijk benen ja.
 
Met de Jefferson lift pak je ook wat rug en core mee, en verder doe ik ook nig wat voor mijn buikspieren, maar voornamelijk benen ja.
Ok. Zegt me niks. Is dat soort dead lift?
 
Hier de foto’s van afgelopen maandag, als ik dit zie vraag ik me echt af wat ik de afgelopen 2 jaar gedaan heb.

Bekijk bijlage 458300 Bekijk bijlage 458301 Bekijk bijlage 458302 Bekijk bijlage 458303

Mijn rechter schouder staat hier heel erg omhoog, door blessures is dat altijd zo, maar dat zo erg was wist ik niet. Misschien was het dit keer een momentopname, maar ik zal het in de gaten houden.
Toch zie ik het vaker in de fitness dat men dit na een aantal jaren bereikt. Een vriend van me heeft een soortgelijke UP maar met goede benen. Volgens mij heb jij ook redelijke armen als ik het zo zie?? Misschien eens focussen op andere borst oefeningen(ik weet niet wat je nu doet) zo als bijv. squeeze press en flyes? Ik denk dat het uiteindelijk allemaal om genetics draait waar helaas meer mensen wel een betere aanleg hebben als een mindere aanleg maar je ziet NU wel dat er IETS met je lichaam gedaan wordt.
 
Zo, dat is uit jouw pen zowaar een compliment. Ik doe nu niet veel buiten de basics om. Ik hoop binnenkort wel weer iets meer tijd en energie te hebben om wat serieuzer te trainen en dan ga ik ook zeker mijn oefening selectie eens goed bekijken.

Ik weet niet of mijn armen redelijk zijn, maar imo zie je in elk geval dat ik train. Net rechts even koud opgemeten en dat is 35cm.

9F73ECC4-B11C-456E-932E-40876CDC022D.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven