XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hier zitten trouwens veel mensen die kunnen spuiten, geen dierenliefhebber hier die bij mij in de buurt woont en te vertrouwen is en die tegen betaling de kat wil spuiten?

    Spuitje stelt toch niets voor. Heb je geen zusje, moeder, nichtje, vriendin die dit wilt doen?
     
    De buurvrouw was eigenlijk perfect. Kat blij en ik ook blij. Ben nog verder aan het kijken, voor iemand die aan huis komt.

    Ik heb geen idee waar je op reis gaat, maar is een hotel waar huisdieren toegelaten zijn geen optie?
    Tenzij het een vliegvakantie is natuurlijk, dan gaat het al moeilijker om je kat mee te nemen.
     
    Spuitje stelt toch niets voor. Heb je geen zusje, moeder, nichtje, vriendin die dit wilt doen?

    Nee, valt wel mee. Mijn kat is soms een draak en dat maakt het moeilijker en het moet om de 12uur, ook niet heel handig voor anderen.
     
    Ik heb geen idee waar je op reis gaat, maar is een hotel waar huisdieren toegelaten zijn geen optie?
    Tenzij het een vliegvakantie is natuurlijk, dan gaat het al moeilijker om je kat mee te nemen.

    Jawel, dan beetje in de buurt. B had al gezien dat je je kat ook mee kan nemen in de cabine bij een bepaalde vliegtuigmaatschappij. Maar ja....
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Ja ik weet dat jij wilt dat ik een opmerking ga maken over spuiten in de poes van Pat :mad:

    Nee, ik denk dat jij je niet laat wegjagen door de buurvrouw. En Sittard is voor jou een leuk ritje met de motor.
     
    Laatst bewerkt:
    28taP heb je geen vrienden of familie in de buurt wonen?
    Of indien niet, iemand anders uit jouw straat aan wie je jouw kat durft toe te vertrouwen?
     
    Staat zo'n fitchick te curlen voor de spiegels. Ga per ongeluk voor haar staan en toen werd ik toch uitgekafferd. Pittige tante was dat zeg.

    Komt omdat je je mannelijkheid bent verloren door een jaar op je slaapkamer te zitten. Die vrouw had je even stevig moeten aanpakken
     
    28taP asiel is ook de laatste oplossing!! :(
     
    Back
    Naar boven