MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Okay, lastig.. Kwestie van prioriteiten denk ik.. Als het mijn kat was geweest dan had ik er sowieso een oplossing voor gevonden, links- of rechtsom.
    Ik had willen zeggen dat we zeker denken in oplossingen en ik ervan overtuigd was dat het zou lukken. Inmiddels al achterhaald, want 28taP heeft iemand gevonden die het kan doen. Zaterdag kijken of het klikt. :cheer:
    Overigens blijft het lastig, het is wat anders dan even de kat te eten geven.
    Ik heb geen idee waar je op reis gaat, maar is een hotel waar huisdieren toegelaten zijn geen optie?
    Tenzij het een vliegvakantie is natuurlijk, dan gaat het al moeilijker om je kat mee te nemen.
    '
    Kan gewoon in het vliegtuig hoor. :) Ook genoeg hotels waar katten toegestaan zijn. De reistijd en stress voor zo'n best is echter wel een issue.
     
    Soms beangstigt me het idee dat een forum zomaar een weerspiegeling zou kunnen zijn van de doorsnee samenleving.... er lopen echt meer gekken rond dan er vast zitten. :eyes:

    On the other hand ; het is wel DBB, dus niet echt representatief :roflol:
    De vraag is ook in hoeverre het gedrag van mensen op het internet representatief is voor hun gedrag IRL. Meestal hebben de meeste met praatjes en een grote mond op het internet IRL helemaal niets te zeggen. De gasten op dit forum die echt buff en sterk zijn, zijn juist vrij rustig en bescheiden (oké, ik generaliseer nu wat, maar dat zijn doorgaans niet van die praatjesmakers).
     
    De vraag is ook in hoeverre het gedrag van mensen op het internet representatief is voor hun gedrag IRL. Meestal hebben de meeste met praatjes en een grote mond op het internet IRL helemaal niets te zeggen. De gasten op dit forum die echt buff en sterk zijn, zijn juist vrij rustig en bescheiden (oké, ik generaliseer nu wat, maar dat zijn doorgaans niet van die praatjesmakers).
    Dankje, dat is heel erg lief van je :).
     
    Een absolute rotdag gehad :mad::mad::mad:
    Heb er de laatste tijd iets te veel naar mijn goesting. Hopelijk wordt dit geen nieuwe trend...
    On the bright side though, bijna weekend! :cheer:
     
    Eigen risico net binnen €322 zonder verdoving. Plus de €173 die ik laatst al betaald heb. En natuurlijk de maandelijkse premie. Nja overleef ik ook wel weer.
     
    Ik had willen zeggen dat we zeker denken in oplossingen en ik ervan overtuigd was dat het zou lukken. Inmiddels al achterhaald, want 28taP heeft iemand gevonden die het kan doen. Zaterdag kijken of het klikt. :cheer:
    Overigens blijft het lastig, het is wat anders dan even de kat te eten geven.
    '
    Kan gewoon in het vliegtuig hoor. :) Ook genoeg hotels waar katten toegestaan zijn. De reistijd en stress voor zo'n best is echter wel een issue.

    Over first world problems gesproken :D
     
    Een absolute rotdag gehad :mad::mad::mad:
    Heb er de laatste tijd iets te veel naar mijn goesting. Hopelijk wordt dit geen nieuwe trend...
    On the bright side though, bijna weekend! :cheer:

    Wanna share the troubles?
     
    M'n wasmachine heeft zichzelf verkracht.
    IMG_20190822_225506.jpg

    Over first world problems gesproken :D
    Huh???
     
    Back
    Naar boven