AndroidHealthClinic

Contest Log Vaarwel 30%

Bezoekers in dit topic

Crunches

1 x 500 x bw

Dragon flag

3 x 10 x bw

Dips

3 x 10 x bw

Incline bench

1 x 12 x 50
2 x 10 x 50

Close grip incline bench

6 x 5 x 50

Upright row

8 x 3 x 50

Oly barbell curl

1 x 3 x 50
1 x 0 x 50 nope

Standing flyes

1 x 30 x super mini's

De laatste loodjes zijn best afzien :o

20190823_211514.jpg
 
Crunches

1 x 500 x bw

Dragon flag

3 x 10 x bw

Dips

3 x 10 x bw

Incline bench

1 x 12 x 50
2 x 10 x 50

Close grip incline bench

6 x 5 x 50

Upright row

8 x 3 x 50

Oly barbell curl

1 x 3 x 50
1 x 0 x 50 nope

Standing flyes

1 x 30 x super mini's

De laatste loodjes zijn best afzien :o

Bekijk bijlage 464297
Nog even kapitein!
En dan slaan we het vat aan!
 
50kg curls in een kcal deficit,
Whoopwhoop :p
Still strong hoor.

Je upright row is sterker als die van mij. Ik vind het echt een pijnlijke oefening voor de schouders.
 
Benen zijn woester als die van mij. Verder netjes gedaan zeker als je bedenkt dat je van powerlifter naar bbuilder bent gegaan.
En wanneer was je door een hel gegaan?
Met dieet, scheren of fotos? :thumb:
 
Benen zijn woester als die van mij. Verder netjes gedaan zeker als je bedenkt dat je van powerlifter naar bbuilder bent gegaan.
En wanneer was je door een hel gegaan?
Met dieet, scheren of fotos? :thumb:
Thanks!

De laatste weken cutten, het afbouwen met water, +2u scheren en bij het poseren paar keer bijna out gegaan.
 
Thanks!

De laatste weken cutten, het afbouwen met water, +2u scheren en bij het poseren paar keer bijna out gegaan.
Respect. Had je nog last van krampen (magnesium helpt) en hoe weinig dronk je laatste 2 dagen?
 
Netjes man, dikke armen en dikke schouders!
 
Thanks!

De laatste weken cutten, het afbouwen met water, +2u scheren en bij het poseren paar keer bijna out gegaan.
Out gegaan? Echt. Waar lag dat aan? :brew:
 
Respect. Had je nog last van krampen (magnesium helpt) en hoe weinig dronk je laatste 2 dagen?
Eergisteren 2 liter en gisteren 1.5 liter of zo (mocht maar 1 maar dat kreeg ik niet getrokken). Vanmorgen een paar slokken koffie voor mijn medicatie te nemen en een paar sipjes water en whisky bij de shoot.
Krampen pas bij de shoot last van gekregen, dat poseren viel erg tegen, veel intensiever dan ik had verwacht.

Out gegaan? Echt. Waar lag dat aan? :brew:
Niet aan de roids iig :roflol:

De laatste 2 weken ben ik best diep gegaan, zeker voor mijn doen. Na het bouwverlof een paar weken terug tikte ik ineens terug 86kg aan en vanmorgen 80.8kg :o
 
Benen zien er top uit! Goede foto's ook:D
 
Back
Naar boven