Fitness Seller

Gestopt My struggles to become shredded (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je laat anderen voor je praten middels die filmpjes, dat is wel een beetje de makkelijke weg. Anderen proberen te kleineren en jezelf daardoor beter te voelen is dat trouwens ook.
 
Je laat anderen voor je praten middels die filmpjes, dat is wel een beetje de makkelijke weg. Anderen proberen te kleineren en jezelf daardoor beter te voelen is dat trouwens ook.

Hoezo kleineer ik ?
Als jij gewoon leuk had gedaan tegen mij had ik me ook anders gedragen hoor :)
 
ik kom van 100 kilo af en jij van 90 what the fuck maakt het uit. Dat is wat we gemeen hebben. Daarvoor kwam ik hier op dit forum :)
 
Hoezo doe ik niet gewoon leuk tegen je dan? Heb je zulke lange tenen dat je niet tegen kritiek kunt op een post binnen een topic van iemand die net beging met gezonder leven en graag duidelijke richtlijnen wilt hebben?
 
Hoezo doe ik niet gewoon leuk tegen je dan? Heb je zulke lange tenen dat je niet tegen kritiek kunt op een post binnen een topic van iemand die net beging met gezonder leven en graag duidelijke richtlijnen wilt hebben?

Ik kon beter geen advies geven.
Mijn advies was BS.
Je zet mij voor lul in een topic.
En zelf kan je niet tegen wat domme lachwekkende videotjes ?
 
Ik heb niks tegen jou ik gun je het beste toe. Soms is kritiek krijgen waar je je kut van voelt ook positief. Als er wat in zit. Spiergroei doet ook pijn. Ik wil verder gewoon op een leuke manier met jou omgaan en ook met de rest. Als je daar voor open staat hoor ik het wel :)
 
Steks, ik wil je maar effe een schouderklopje geven omdat je toch de moed hebt gehad de uitdaging aan te gaan. Niet evident met twee kleine kinderen.

Succes met de gainz na deze contest! ;)

Nog even inpikken op bier: st bernardus abt 12 lijkt enorm op westvleteren en kan je overal krijgen. In de taverne, 100 meter van de abdij van westvleteren, kan je het bier trouwens aan redelijke prijzen verkrijgen. Verder is rochefort 10 mijn persoonlijke favoriet :D
 
Hey Steks is zumba niks voor je ?


Ik vind dit wel echt wat voor jou :P !

Raak je misschien je gewicht nog eens kwijt xD
 
Ik kon beter geen advies geven.
Mijn advies was BS.
Je zet mij voor lul in een topic.
En zelf kan je niet tegen wat domme lachwekkende videotjes ?
Dat voor lul zetten kan je heel goed zelf met je complottheorieën en cringy motivatie filmpjes, daar heb je Steks echt niet voor nodig.
 
Altijd gezeik op dit forum:laugh:
 
Hey Steks is zumba niks voor je ?


Ik vind dit wel echt wat voor jou :P !

Raak je misschien je gewicht nog eens kwijt xD

Ik dacht dat je het forum ging verlaten?
 
Steks, ik wil je maar effe een schouderklopje geven omdat je toch de moed hebt gehad de uitdaging aan te gaan. Niet evident met twee kleine kinderen.

Succes met de gainz na deze contest! ;)

Nog even inpikken op bier: st bernardus abt 12 lijkt enorm op westvleteren en kan je overal krijgen. In de taverne, 100 meter van de abdij van westvleteren, kan je het bier trouwens aan redelijke prijzen verkrijgen. Verder is rochefort 10 mijn persoonlijke favoriet :D

De bernardus 12 is inderdaad ook lekker! Maar als je dicht bij de abdij woont en er een fietstochtje naartoe doet, dan hoort het biertje (en de bierplank :p) er gewoon bij.
Een volledige bak zou ik dan weer niet kopen, zoals al aangegeven zijn er tal van andere bieren die minstens even lekker of zelfs lekkerder zijn.
Mijn vriend is nu helemaal into blauwe Chimay bijvoorbeeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven