Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

Bullshit:fire:


Mitroglou nu al de nieuwe held:roflol: Wat was de 1e helft weer waardeloos. 2e helft liep het iets beter en maak je een keer je kansen af maar die Rosario is echt om te janken. Ik gun niemand blessures maar van mij mag hij wel iets afscheuren dat hij een tijdje eruit ligt:x
 
Coutinho was niet geflopt als Valverde er geen trainer was. Verder heb ik geen flauw idee aan wie ze Dembele nog kunnen slijten. (en tegen welke prijs)

Trouwens frappant dat Valverde nog geen enkele aanvaller succesvol heeft kunnen inpassen. :o
 
Ging Demebele ook niet op een vieze manier weg bij Dortmund?


Vind Barcelona sowieso niet chic met hun aankoopbeleid. Dacht dat vroeger die club nog een statuur had maar sinds ze aan Neymar zitten te trekken en dat bijtertje hebben gehaald zitten ze niet hoog meer in mijn achting.
 
Ging Demebele ook niet op een vieze manier weg bij Dortmund?

Correct, daagde niet meer op voor trainingen.
Vind Barcelona sowieso niet chic met hun aankoopbeleid. Dacht dat vroeger die club nog een statuur had maar sinds ze aan Neymar zitten te trekken en dat bijtertje hebben gehaald zitten ze niet hoog meer in mijn achting.
Die Bortomeu heeft een beetje galácticos neigingen vind ik. Coutinho was niet meer per se nodig na de aankoop van Dembele, en hoe Griezmann ingepast zal worden moet ik nog zien. (vooral als Neymar komt)

Toch ook opmerkelijk dat Marid en Barcelona zoveel geld uitgaven aan een 28 jarige wanneer je vervolgens Joao Felix bij Atletico ziet.
 
mat is er vast helemaal kapot van.
Lig depressief in m'n bed. En dan worden er nog eens mooie namen genoemd als mogelijke vervanger. Dit kom ik nooit meer te boven.

ahahahahaaaa grapje!
Vincent Kompany zet uit clubliefde een stap terug bij Anderlecht
Zou beter af en toe eens een stap terug zetten als hij verdedigt. :clown:
 
‘PSG gaat akkoord met huurdeal plus verplichte koopoptie voor Neymar’
De transfersoap rond Neymar komt mogelijk spoedig ten einde, zo meldt Catalunya Ràdio op basis van bronnen die dicht bij het vuur zitten. Paris Saint-Germain zou nagenoeg akkoord zijn met Barcelona over een huurperiode van een seizoen, waarna de Catalanen de Braziliaan verplicht definitief moeten overnemen.

Barça zou eerst een bedrag van veertig miljoen euro overmaken naar Parijs om Neymar te mogen huren. Volgend jaar volgt dan naar verluidt de definitieve overgang van de stervoetballer voor een bedrag van 160 miljoen euro. In totaal zou de Spaanse grootmacht dus 200 miljoen euro neertellen voor Neymar, 22 miljoen euro minder dan waarvoor hij twee jaar geleden de omgekeerde weg bewandelde.

Volgens het radiostation zou de transfer vrijdag in een stroomversnelling kunnen komen. 'Alles hangt af van Barcelona-president Josep Maria Bartomeu', zo klinkt het. Eerder deze week berichtte een andere Catalaanse radiozender, RAC1, over een lager bod van Barcelona. Daarbij zou het gaan om een huursom van veertig miljoen euro, met een onverplichte optie tot koop voor 120 miljoen euro.

In een eerder stadium was ook sprake van een mogelijke ruildeal tussen PSG en Barça, waarbij Ivan Rakitic en Philippe Coutinho zouden zijn aangeboden. De voorbije tijd werd ook Real Madrid nadrukkelijk in verband gebracht met Neymar. De Koninklijke zou Keylor Navas, James Rodríguez en Gareth Bale willen inzetten als ruilwaar voor de dribbelaar.
:popcorn:
 
Kompany down :roflol:

Sorry.
 
If Kompany was a horse, he would've been shot years ago!
 
  • Like
Waarderingen: mat
Begin zelfs wat medelijden te krijgen.

Snap anderzijds niet dat Anderlechtsupporters zo blind in dat praatje blijven geloven. Of zou het ondertussen al keren?
 
2 op 15, aan het begin v.h. seizoen, is vast een record. Waar is Jean Dockx wanneer je hem nodig hebt?
 
  • Like
Waarderingen: mat
Mooi uitgevoetbald van Van Crombrugge :)
 
Back
Naar boven