XXL Nutrition

Good Cycles only.

Bezoekers in dit topic

Denk ook niet dat mensen hier 'geen respect' voor hem hebben.
De AAS gebruikers op dit forum zijn over het algemeen verstandig over het gebruik.
Denken lange termijn, (lichamelijke) gezondheid, toekomst en pakken niet meer dan nodig is.
Dreamy heeft meer de full yolo aanpak, dat is wel interessant om te volgen.
Vind t soms allemaal een beetje te voorzichtig hier. Ik heb de 500mg test + winstrol logjes nu onderhand wel een beetje gezien. Ik hoop dat dreamy1 het loggen vol kan houden want dit kan nog wel eens interessant gaan worden.

Kan me wel voorstellen dat hoe meer mensen hem afzeiken hij op een gegeven moment natuurlijk stopt met loggen.
 
Vind t soms allemaal een beetje te voorzichtig hier. Ik heb de 500mg test + winstrol logjes nu onderhand wel een beetje gezien. Ik hoop dat dreamy1 het loggen vol kan houden want dit kan nog wel eens interessant gaan worden.

Kan me wel voorstellen dat hoe meer mensen hem afzeiken hij op een gegeven moment natuurlijk stopt met loggen.
Oh nee hoor heb schijt aan hun :roflol::roflol: Ik blijf loggen
 
Denk ook niet dat mensen hier 'geen respect' voor hem hebben.
De AAS gebruikers op dit forum zijn over het algemeen verstandig over het gebruik.
Denken lange termijn, (lichamelijke) gezondheid, toekomst en pakken niet meer dan nodig is.

Dreamy heeft meer de full yolo aanpak, dat is wel interessant om te volgen.

Dat is ook nog niet heel lang en vooral omdat een aantal grote gasten ( of grootgebruikers hehe ) continu zo werden afgezeken dat ze gewoon stopten met loggen. Wat Biomek zegt, leuk en aardig hoor die logs van twijgjes van 75 kg die 3 kg aankomen op 250 mg Test en het kijken naar D-bol maar ik vind dit een stuk interessanter.

Overigens niks ten nadele van gasten die wat lager doseren maar wel interessante logs bij houden, die zijn er ook.
 
Ben zeer benieuwd wat dit gaat opleveren.
Stiekem leuker om naar te kijken dan die standaard kuurtjes. Of het verstandig is dat is het volgende.. :)
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Super interessant log, ik ben in!

Is dit je eerste keer slin/HGH? Onze stats verschillen niet zo héél erg veel (lengte, gewicht, vp) dus ik ben benieuwd of je op jouw stats de slin "nodig" hebt om nog goed te groeien? Of vind je het gewoon lekkerder met?

Jouw kuurtje zie ik na men volgende cruise namelijk ook wel zitten zonder de hgh/slin. Hoe vaak inject je en hoe verdeel je? 2x per week?
 
Super interessant log, ik ben in!

Is dit je eerste keer slin/HGH? Onze stats verschillen niet zo héél erg veel (lengte, gewicht, vp) dus ik ben benieuwd of je op jouw stats de slin "nodig" hebt om nog goed te groeien? Of vind je het gewoon lekkerder met?

Jouw kuurtje zie ik na men volgende cruise namelijk ook wel zitten zonder de hgh/slin. Hoe vaak inject je en hoe verdeel je? 2x per week?
Eerste keer hgh en slin ja.
Ach ik vind alles lekkerder ja.
Test/deca/bold sws 2x per week
Orals ED
Slin/hgh 5/2
 
Super interessant log, ik ben in!

Is dit je eerste keer slin/HGH? Onze stats verschillen niet zo héél erg veel (lengte, gewicht, vp) dus ik ben benieuwd of je op jouw stats de slin "nodig" hebt om nog goed te groeien? Of vind je het gewoon lekkerder met?

Jouw kuurtje zie ik na men volgende cruise namelijk ook wel zitten zonder de hgh/slin. Hoe vaak inject je en hoe verdeel je? 2x per week?
Je haalt veel meer uit je GH als je er slin bij neemt.
 
Innnn

Wanneer Col_inc en dreamy1 beide ON zijn en trio met Eem chick hebben, krijgt ze direct kids van de hoeveelheid testosteron
 
Bloedsuikermeter besteld voor een paar tientjes.

image.jpg
 
Heel verstandig :thumb:
 
Eerste keer hgh en slin ja.
Ach ik vind alles lekkerder ja.
Test/deca/bold sws 2x per week
Orals ED
Slin/hgh 5/2

ben zelf begonnen met het volgende:

Sust
Deca
Diana
Hgh 5iu 7/7 (al 8 maanden)
Slin langwerkende af en toe 10/20iu maar zodra de langwerkende op is wil ik miss toch overstappen naar de snelle.
 
Back
Naar boven