Fitness Seller

I don't think we've met.

Bezoekers in dit topic

Turouise

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
22 aug 2019
Berichten
937
Waardering
2.667
Lengte
1m77
Massa
61kg
Hi!

Nadat ik min of meer verplicht werd een account aan te maken toch maar gedaan (je weet wie je bent). Sinds een jaartje sport ik met regelmaat 3 tot 4 keer in de week waarbij ik de focus voornamelijk leg op kracht. Nu vind ik vorm het belangrijkste en merk ik dat ik daar ook het meeste tijd aan spendeer om te perfectioneren. Op dit moment geen bijzonder interessante PR resultaten te delen, ik zal hier voornamelijk voor vorm advies en/of andere zaken 'lurken'.

Vorige week 25 geworden, ik vind vooral de balans van het sporten en nog 'een beetje kunnen leven' belangrijk. Ik heb nog geen zware bulks/cuts gedaan puur omdat ik net aan een nieuwe job begonnen ben en op dit moment echt een heel strak schema er nog niet helemaal in kan passen met wat onregelmatige diensten en de komende twee maanden aan chaos. Klinkt als excuses, maar plezier in het sporten (met bijbehorend resultaat) vind ik het meest essentieel.

Shape update van vorige week:


See you around!
 
Laatst bewerkt:
Braaf, je kan wel luisteren.
 
Nu ben ik wel benieuwd wie het was.
 
Welkom, laat je niet te gauw wegpesten. Het kan hier best gezellig zijn :D

Succes met je doelen!
 
Ik had meer white knights verwacht. :p

Welkom en succes met je doelen.
 
Hoop alleen niet dat het woordje "shape" te vaak wordt rondgeslingerd zoals bij de quasi-fitnesschicks op Insta ;)

Sorry, just had to say it.
 
Hoop alleen niet dat het woordje "shape" te vaak wordt rondgeslingerd zoals bij de quasi-fitnesschicks op Insta ;)

Sorry, just had to say it.
Wat is daar mis mee dan?
 
Omdat 9 van de 10 vrouwen die het woordje shape gebruiken helemaal geen shape hebben.
Rond is ook een vorm
Maar TS heeft best een prima shape toch?
 
Rond is ook een vorm
Plat ook? ;-) Dat is waar ik naar refereer namelijk :roflol:

En ik refereer niet naar TS haar fysiek, ik refereer naar het woordje shape waar er geen shape is.
 
Een shape is iets anders dan in shape en in shape betekent voor iedereen weer wat anders.
Succes met het bouwen van je beste shape :thumbs:
 
Er zijn duizenden vrouwen op Insta die naar de sportschool gaan en gebruiken in elke post het woordje shape en dat ze wedstrijden willen gaan doen in datzelfde jaar.
Dit terwijl ze er gewoon NIET uit zien alsof ze trainen. Er is geen sprake van een shape als er nog geen shape is opgebouwd.

Een shape in fitness/bodybuilding termen is voor mij aantoonbare spiermassa. Ik bedoel niet gelijk massive biceps of benen maar zelfs een lijntje is moeilijk te spotten bij de meesten.

Mijn boodschap aan TS is niets meer dan: don't be that girl.

Ja zo kan je het wel vergelijken idd :roflol: :p:p:p
 
Iedereen heeft een shape, en of die nou goed of niet goed is doet er niet toe. Mensen die niet aan krachtsport doen hebben ook een shape. Shape is letterlijk vertaald gewoon vorm. En ieder lichaam heeft een vorm.
 
Of nog erger; IFBB Pro Athlete... Als ze een keer meegedaan hebben aan de Flexcup o.i.d. :roflol:
 
Back
Naar boven