MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Gaat niet om dat het nuttig is, het is gewoon heerlijk om fasted te trainen.

Het is algemeen bekend dat amino’s je fast verbreken maar naar mijn weten zitten er geen amino’s in de gemiddelde pwo’s, ook niet in BLAST.

Tegenwoordig kunnen ze zowat ‘alles’ nagenoeg calorie-vrij maken, dus hopelijk ook deze pwo. Als je 2 scoops neemt zit je toch alweer op zo’n 80 kcal. Verder is het m’n favoriete pwo, al helemaal met de prijs/kwaliteit verhouding.

Ik snap waar je vandaan komt en ben het ook met je eens dat tegenwoordig alles calorie-vrij gemaakt kan worden, maar voel jij verschil in je “fasted state” als je een PWO neemt met wat kcals dan eentje zonder? Ik denk voornamelijk dat dit tussen je oren zit.
 
Hoe komt het dat de blast pwo niet (nagegenoeg) kcal vrij is?

Vind het een van de betere pwo’s maar bevat bijna 40 calorieën per dosering. Ik doe aan intermittent fasting en train op nuchtere maag maar door de pwo te nemen verbreek ik door de 40 kcal mijn fast.

Miss een idee om hem in kcal te verlagen? <10 kcal

Dit heeft meer te maken met het wel of niet declareren van - losse aminozurenverbindingen als eiwit en of ze kcal leveren. Zoals taurine, citrulline, beta alanine, arginine. Deze leveren allemaal kcal's maar worden vaak niet geteld. Dit omdat ze geen volwaardig eiwit zijn en niet worden meegenomen. Onze producent van BLAST neemt deze wel mee in de specificatie en daardoor lijkt het of deze "veel" kcal's levert maar je kan daar circa 20kcal per dosering afhalen omdat de meeste andere die ook niet declareren.

Dosering is overigens 1 scoop met 300mg cafeine en je moet je afvragen of 2 scoop met 600mg cafeine nog wel verantwoord is.
 
Na de goede beoordeling door wovano toch besloten bij mijn bestelling een flesje bbq saus te doen. Komt zo binnen en gaat gelijk gebruikt worden bij mijn post workout meal
 
Na de goede beoordeling door wovano toch besloten bij mijn bestelling een flesje bbq saus te doen. Komt zo binnen en gaat gelijk gebruikt worden bij mijn post workout meal
BBQ, teriyaki en curry ketchup zijn mijn favorieten :)
 
De sauzen zijn geweldig, iets te duur naar mijn mening maar erg smaakvol! P.s komen er op korte termijn nog nieuwe smaken / hoe zit het met de carbonara saus? ;)
Ik heb je de afgelopen maand deze vraag al zeker 3x zien stellen. Als het er is hoor je het vanzelf wel neem ik aan. Beetje irritant steeds dezelfde vraag moeten beantwoorden.
 
Ik heb je de afgelopen maand deze vraag al zeker 3x zien stellen. Als het er is hoor je het vanzelf wel neem ik aan. Beetje irritant steeds dezelfde vraag moeten beantwoorden.

Oke dan
 
:roflol:

Doet me denken aan die mop over worteltjestaart :emo:
 
De sauzen zijn geweldig, iets te duur naar mijn mening maar erg smaakvol! P.s komen er op korte termijn nog nieuwe smaken / hoe zit het met de carbonara saus? ;)

Sample was echt lekker maar momenteel tijdgebrek om artwork af te ronden, lopen veel projecten en dit heeft een lage prio voor ons ;)

:roflol:

Doet me denken aan die mop over worteltjestaart :emo:

Ja haha inderdaad zo'n gevoel begint me te bekruipen :p
 
Teriyaki is echt goeie, kan je ook overal bij eten
 
Graag gedaan! Denk dat het goed is om vanuit onze kant zo nu en dan dit soort informatie te delen. Mogelijk ook wat meer begrip waarom repen zo slecht op voorraad zijn.

Wat meer info over de bars:
  • Crunch Bar blijven en zullen de komende 6 weken weer op stock komen en als het goed is niet meer snel uit voorraad raken. We hebben afspraken met de producent en kopen ook meer in.
  • Low Carb bar gaan eruit (teveel problemen met de leverancier), we hebben reeds een lekkerder alternatief (3 smaken) en werken daaraan. Levering hopelijk net voor het einde van het jaar.
  • Delicious Protein Bar > gaan eruit (teveel problemen met de leverancier), we hebben reeds een lekkerder alternatief. Reep gaat N'JOY heten en lijkt op een Barebells . Komen eerst 2 smaken daarna meer. Levering wk48
  • High Protein Bar> gaan eruit (teveel problemen met de leverancier), we hebben reeds een lekkerder alternatief. Komt eerst alleen chocolade, reep wordt kleiner (50 gram) maar meer in een doos. Voedingswaarde zijn top. Levering wk48
  • Food Bar > blijft
  • Oat Bar > blijft

Nice ! Super benieuwd naar de toekomstige low carb bar en de ingredienten , weer terug een soort vezel erin ? Corn fiber of ?
 
Nice ! Super benieuwd naar de toekomstige low carb bar en de ingredienten , weer terug een soort vezel erin ? Corn fiber of ?

ik post die even in het Duits ;), met veel low carb (ook onze huidige) krijg ik last van gasvorming als ik ze eet. Ik dacht altijd door de vezels. Maar de nieuwe hebben deze vezels ook en daarmee heb ik geen last. Smaak ik ook wat beter en structuur wat zachter. In onze ogen in stap vooruit, we zitten alleen enkele maanden zonder repen.

Milcheiweiß, Isomalto-Oligosaccharid-Sirup (Präbiotischer Ballaststoff), Füllstoff (Polydextrose), Feuchthaltemittel
(Glycerin), Fructo-Oligosaccharide-Sirup, Mandeln (gehackt, geröstet) (5,2 %), Sonnenblumenöl, stark entöltes
Kakaopulver (2,3 %), Isomalto-Oligosaccharid-Pulver, Fructooligosaccharide, Aroma, Speisesalz, Süßungsmittel
(Steviolglykoside)
 
Hey René, intussen al wat nieuws te melden over de peanut flour /powdered peanut butter van Protein Plus?

Ik heb de vraag hiervoor bij onze leverancier van de drooggeroosterde nootjes neergelegd. Hij kan dit maken voor ons zegt hij. Dat zou de mooiste oplossing zijn, hij bakt de pinda's niet in olie maar roostert ze met hete lucht. Daarbij worden ze ambachtelijk gemaakt (man heeft een aantal marktkramen) en is de bestelhoeveelheid niet te gek hoog.

Hij gaat nu 3 weken met vakantie, na zijn vakantie krijg ik samples. Wordt vervolgd.....
 
Ik heb de vraag hiervoor bij onze leverancier van de drooggeroosterde nootjes neergelegd. Hij kan dit maken voor ons zegt hij. Dat zou de mooiste oplossing zijn, hij bakt de pinda's niet in olie maar roostert ze met hete lucht. Daarbij worden ze ambachtelijk gemaakt (man heeft een aantal marktkramen) en is de bestelhoeveelheid niet te gek hoog.

Hij gaat nu 3 weken met vakantie, na zijn vakantie krijg ik samples. Wordt vervolgd.....
Hey René! Dankjewel voor de update. :thumb:
Is zeer goed nieuws! Ben erg benieuwd! :o
 
René zou je even naar deze bestelling willen kijken? Ik heb betaald (21-8) maar via een andere manier. Net gekeken naar het pakketje is er nog niet.

Je bestelnummer is 1635413
 
Back
Naar boven