XXL Nutrition

Contest Log Niet te dik worden in de zomer met Skatermarvin

Bezoekers in dit topic

Op je frontpose foto zijn je delts en armen wel groot man! Echt net fysiek hoor!
 
Netjes hoor! Top fysiek man!
Thanks!:thumbs:
Bleek koppie, maar wel goeie front :thumb:

ziet er inderdaad uitgebreid uit, geeft wel vertrouwen....
Thanks! Ik heb er echt vertrouwen in. Zeer proffesionele aanpak en goed behandelplan.

Moet alleen denk 7 uur per dag gaan werken ofzo, zodat ik nog tijd heb om alle oefeningen te doen:roflol:


Aawh crap, zit net de benen foto's in de gym te bekijken. Op mijn vreselijke woeste kop na..zo een betere belichting en omgeving als thuis:sad: Maar zou het super awkward vinden om daar een hele shoot te gaan doen..:emo:
 
Op je frontpose foto zijn je delts en armen wel groot man! Echt net fysiek hoor!
Thanks! Krijg zelfs het idee dat ik wat UB gains heb gemaakt...maar wel ten koste van benen, ben ik bang..:angstig:
 
Net fysiek! :) Wat een ondeugende onderbroek
 
Net fysiek! :) Wat een ondeugende onderbroek
Wilde eigenlijk alles in die onderbroek doen. Alleen omdat ik mijn LB gister niet goed aangespannen kreeg heb ik gekozen mijn joggingbroek aan te houden en mijn UB daar vanaf te knippen..

En vice versa...:rolleyes: #teamnolegs #teamzerocalves

nc_oc=AQnZdzMhOlqPMlbyFb-E397-QkEiRl2SXoc6Wg1uNIV9ad8wqCWYookM2wfHGydpVn8&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg


Dit soort gezichten bedoel ik dus. Wordt wel een rommelige collage..:o
 
Je gezicht is wel grappig, maar dat maakt niet uit toch?
Het draait om je fysiek en herkenbaar zijn, en dat zit allebei goed :p.
Heel nette shape heb je neergezet, mag je oprecht trots op zijn!
Nog een paar dagen en je kunt weer alle snoepjes en ander lekker eten verwelkomen :D.
 
Mooi ripped geraakt Marvin, nu een beetje shinen in Rome :)
 
...........
Van wat ik even heb onthouden:

- Staturele aandoening --> Mijn linker heup staat wat lager en draait iets in --> zorgt voor o.a knie en onderrugklachten (Hiervoor heb ik zooltjes)
- Mijn ruggegraat (zit er nog wel gewoon) heeft een vlakke bovenzijde (deze hoort een lichte bolling te hebben) --> aangeboren, maar geeft vaker problemen bij mensen
- Lichte vorm van scorliose, maar zo weinig dat hij het eigenlijk niet wilde benoemen
- Mijn hoofd staat iets naar voren ten opzichte van mijn romp en mijn voorste nekspieren trekken te hard --> aangeboren, maar hier moet ik oefeningen voor gaan doen
- Overontwikkelde borst* in verhouding tot Rhomboids & Serratus (met andere woorden, het midden van mijn rug) --> Oefeningen voor gekregen
....

Het vet gedrukte komt enkel doordat je hele leven gericht is op vreten.
Kan geen IG of FB post openen op er staat iets over eten gepost. :roflol: :roflol: :laugh:
 
Laatst bewerkt:
Het vet gedrukte komt enkel doordat je hele leven gericht is op vreten.
Kan geen IG of FB post openen op er staat iets over eten gepost. :roflol: :roflol: :laugh:
Ik moest ergens anders aan denken.
:suckit:
 
Mooie shape heb je hier neergezet Marvin, en dat ondanks alle kwaaltjes! Respect! :)
We duimen dat deze fysio eindelijk soelaas kan brengen.
Vanaf nu: genieten van je vakantie! :o
 
Zondagmiddag 10 minuten voor sluitingstijd:D
Zal het volgende keer overwegen, is bij ons ook niet heel raar, maar ja ben geen Jelle Starreveld ofzo.. :roflol:
Je gezicht is wel grappig, maar dat maakt niet uit toch?
Het draait om je fysiek en herkenbaar zijn, en dat zit allebei goed :p.
Heel nette shape heb je neergezet, mag je oprecht trots op zijn!
Nog een paar dagen en je kunt weer alle snoepjes en ander lekker eten verwelkomen :D.
true, en thanks.

Mooi ripped geraakt Marvin, nu een beetje shinen in Rome :)
Thanks. Eventueel dagje Shinen is pas 1 van de laatste dagen:piggy:
Het vet gedrukte komt enkel doordat je hele leven gericht is op vreten.
Kan geen IG of FB post openen op er staat iets over eten gepost. :roflol: :roflol: :laugh:
Wahahahaha
Ik moest ergens anders aan denken.
:suckit:
* no homo *

Zo voelt die neck tuck op reps wel:roflol:
Mooie shape heb je hier neergezet Marvin, en dat ondanks alle kwaaltjes! Respect! :)
We duimen dat deze fysio eindelijk soelaas kan brengen.
Vanaf nu: genieten van je vakantie! :o
thanks, lief!
 
Traytje monster zero en ik stem op jou Marv
Haha, welke smaak:rolleyes:
Ik doe het voor Cocaïne PWO , voor 28taP :p
Word ik straks gediskwalificeerd wegens omkoping..dan zit zelfs plek 4 er niet meer in.

Wilde van de week nog cocaïne bestellen, want de huidige gaat uit de handel. Dmha gaat eruit. Echter lukte het me niet om zonder verzendkosten naar NL te krijgen, dus heb het even laten zitten (14 gbp)
 
Positief verrast door je foto's! Heb het idee dat je er beter bij staat dan vorig jaar, en idd iets meer massa hebt gepakt op upperbody..

en dat Natty .... :haar: :windup:

Well done!

Wilde van de week nog cocaïne bestellen, want de huidige gaat uit de handel. Dmha gaat eruit. Echter lukte het me niet om zonder verzendkosten naar NL te krijgen, dus heb het even laten zitten (14 gbp)

Het is tegenwoordig ook allemaal maar normaal hè.. :eek!:
 
Wilde eigenlijk alles in die onderbroek doen. Alleen omdat ik mijn LB gister niet goed aangespannen kreeg heb ik gekozen mijn joggingbroek aan te houden en mijn UB daar vanaf te knippen..

En vice versa...:rolleyes: #teamnolegs #teamzerocalves

Bekijk bijlage 464159

Dit soort gezichten bedoel ik dus. Wordt wel een rommelige collage..:o
Je lijkt hier beetje op die gast van A Star is Born.
 
Dus Marvin doet het tegenwoordig met Lady Gaga? :emo:
 
Back
Naar boven