XXL Nutrition

De weg naar een taille

Bezoekers in dit topic

Durven is een groot woord ;) maar ik zit de laatste 2,5 jaar in een flow waarbinnen dit wel past. Ik ben nog nóóit enige sportieve uitdaging aangegaan en juist daarom wil ik het graag doen. Heb voor het eerst sinds mijn gedwongen stop op het conservatorium (20 jaar geleden) weer iets gevonden dat ik echt leuk vind :D
 
Durven is een groot woord ;) maar ik zit de laatste 2,5 jaar in een flow waarbinnen dit wel past. Ik ben nog nóóit enige sportieve uitdaging aangegaan en juist daarom wil ik het graag doen. Heb voor het eerst sinds mijn gedwongen stop op het conservatorium (20 jaar geleden) weer iets gevonden dat ik echt leuk vind :D


Ahhh goed om te horen dat je weer een passie hebt gevonden.
En dan is werken naar z'n wedstrijd toe wel echt een stok achter de deur.
 
Durven is een groot woord ;) maar ik zit de laatste 2,5 jaar in een flow waarbinnen dit wel past. Ik ben nog nóóit enige sportieve uitdaging aangegaan en juist daarom wil ik het graag doen. Heb voor het eerst sinds mijn gedwongen stop op het conservatorium (20 jaar geleden) weer iets gevonden dat ik echt leuk vind :D
Leuk om te horen! Dan moet je gaan voor "GOUD"
(ik hoop dat je het ijzervirus nooit meer kwijtraakt)
 
Go Claire! Met jouw ingesteldheid kan je het wel eens ver schoppen.
Benieuwd naar je avontuur :)
 
Korte UB workout, want zodadelijk weer werken (30 minuten snel er naartoe is mijn cardio haha).

Bench

1 x 10 x 20
1 x 10 x 25
1 x 10 x 30
1 x 5 x 35
2 x 3 x 35 met pauze voor het uitduwen

OHP

3 x 5 x 20
2 x 5 x 25

Gecombineerde front raise / side raise

1 x 12 x 3
1 x 10 x 4
1 x 8 x 5

Triceps dumbbell extension

1 x20 x 5
1 x20 x 6
1 x20 x 7
 
Nu iets meer tijd gehad voor een training, dus lekker op mijn gemak gedaan.

Squat

2 x 10 x 20
1 x 5 x 30
1 x 5 x 40
1 x 5 x 50
1 x 5 x 60
1 x 3 x 65
1 x 70

Paused squats

2 x 5 x 40

Deadlift

2 x 5 x 30
1 x 5 x 50
1 x 70
1 x 72

Stiff leg deadlift

2 x 5 x 40

Upright row, dumbbell

15 x 5
15 x 6
15 x 7

Push ups (op box 75 cm)

50 x

Glute bridges (1 been tegelijk)

3 x 15

Standing biceps cable curl (eigen gewicht) en reverse

3 x 15



 
Gaat lekker hier ;) :pressing:
 
En de 3e training deze week:

Squat

1 x 10 x 20
1 x 10 x 30
1 x 10 x 40
1 x 10 x 50
1 x 10 x 60
1 x 5 x 70

OHP

1 x 10 x 20
1 x 5 x 22
1 x 5 x 23

Ik merk dat ik dit echt wel een hele lastige vind: mobiliteit in mijn linkerschouder is duidelijk minder dan in de rechter....

Bench

1 x 10 x 20
1 x 10 x 30
2 x 5 x 35

Side bends

1 x 15 x 10
1 x 15 x 15
1 x 15 x 20

Dumbbell squat/shoulder press

1 x 12 x 5
1 x 10 x 6
1 x 8 x 7

Side raise

15 x 4 (andere arm 2 kg statisch)

Hoop buikspieren in SS: branden goed nu haha
 
dilocations dowel voor mobiliteit in je schouders...prehab en rehab, hoort gewoon thuis in je programma..doen hoor!! ;)
 
dilocations dowel voor mobiliteit in je schouders...prehab en rehab, hoort gewoon thuis in je programma..doen hoor!! ;)

Kende ik niet, dus thnx voor de tip! Heb het gelijk ff opgezocht en zal ik eens gaan integreren.
 
Succes met de weg naar je eerste wedstrijd!
Met de gewichten die je nu al verzet ga je dat volgens mij al super doen in mei :).
 
Succes met de weg naar je eerste wedstrijd!
Met de gewichten die je nu al verzet ga je dat volgens mij al super doen in mei :).

Thnx! Ik probeer mezelf niet teveel te focussen op de uiteindelijke gewichten en per training op te bouwen. Maar ik natuurlijk wel ff gespiekt wat er bij beginnerswedstrijden de afgelopen jaren aan gewicht verzet is in mijn gewichtsklasse ;)

En dan is er best wat werk aan de winkel :rolleyes:
 
Moest echt even 3x lezen....

#twistedmind :p
Bedankt voor je oplettendheid ;) De eerste keer moest ik ook goed lezen dislocations en dacht aan disklocations misschien iets met tussenwervelschijven ofzo :p
Wel een topoefening heb hem al jaren in mn programma en houden mn schouders mobiel, sindsdien geen schouderproblemen meer
 
Daaaaamn die squats. je gaat hard! :eek:
 
Bij Sterk en Staal... was dat toen ook een beginnerswedstrijd?
Die beginnerswedstrijd gaat niet door. We hadden gedacht dan in een andere ruimte te zitten waardoor we een dergelijke wedstrijd wilden organiseren. Helaas gaat dat niet door waardoor we hooguit een mockmeet kunnen organiseren.
 
1 x 65
2 x 68 (eerste keer niet diep genoeg)
Heb je squats gefilmd? Zou zonde zijn als alles zou worden afgekeurd op een meet terwijl je wel zo vaak squat en het leuk vindt om te doen zo te zien.
 
Die beginnerswedstrijd gaat niet door. We hadden gedacht dan in een andere ruimte te zitten waardoor we een dergelijke wedstrijd wilden organiseren. Helaas gaat dat niet door waardoor we hooguit een mockmeet kunnen organiseren.

Da's wel heel jammer... maar evt mockmeet zou ook al gaaf zijn!
Al een paar keer laten filmen idd en veel paused squats met lager gewicht om goede diepte te krijgen.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Back
Naar boven