XXL Nutrition

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Bezoekers in dit topic

4x8x220 > 1x5x100.
Toedels.
:peachy:
:treuren: :treuren:
wat zei je ook alweer over olie?
108kg vet <<<< 70kg puur muscle
:peachy:
:roflol:
Dit is gewoon body shaming.
stoppen met olie erin spuiten dan word je niet vettig!!!!
Allemammachies wat een hiptrust :thumbs:
:grinny:
ik heb hipthrusts nogal verwaarloosd lately, eerst deed ik het om de keer maar heb ze al zeker 2 weken ofzo niet gedaan denk ik :roflol: de hipthrust setup duurt zo lang, zeker na een hele workout :emo:
 
"wAt zEi jE OoK AlWeEr oVeR OlIe?"
mocking-spongebob.jpg
 
ik heb hipthrusts nogal verwaarloosd lately, eerst deed ik het om de keer maar heb ze al zeker 2 weken ofzo niet gedaan denk ik :roflol: de hipthrust setup duurt zo lang, zeker na een hele workout :emo:

Voor een goeie booty moet je natuurlijk wel wat over hebben hé :p
 
Ik heb dat ook met hipthrust.. na een tijdje bb hipthrust te hebben gedaan ben ik weer over gegaan naar double banded ht (in een speciaal platform). Ik voel mijn glutes beter en de setup is sneller.. alleen wel minder leuk voor je ego:p
 
Voor een goeie booty moet je natuurlijk wel wat over hebben hé :p
vandaar dat ik nog af en toe hipthrust :P
Squats doen t goed genoeg!
vind ik ook :engel:
Ik heb dat ook met hipthrust.. na een tijdje bb hipthrust te hebben gedaan ben ik weer over gegaan naar double banded ht (in een speciaal platform). Ik voel mijn glutes beter en de setup is sneller.. alleen wel minder leuk voor je ego:p
dat is ook wel een goed idee ja!
Squats zijn echt wel t beste voor een grote kont
vind ik ook ja. sinds ik ben gaan squatten heb ekte booty gains gemaakt :grinny:
 
23/2/20 - workout B - week 14 dag 3

~10 min lopen naar de gym met extreme tegenwind nondeju

abdominal crunch machine
3x20x15

~3 min warmUPTEMPO voor skwats

squat
1x8x20 ATG :$
1x5x30
1x5x42,5
1x5x42,5
1x5x43,5
1x5x43,5
1x5x43,5

was helaas aan het squatten op een plek waar geen safety bars warenwat er voor zorgde dat ik de diepte minder raakte omdat ik bang was niet omhoog te kunnen komen en dan weer schouderaids op te lopen voor wanneer ik de bar laat vallen. eerst 42,5 geprobeerd en dat ging wel oké maar m’n laatste setje van 43,5 ging wel moeilijk :o

bench
1x8x20
1x7x31
1x5x31 want de bar ging steeds tegen het rack aan
1x7x31 met goeie grind
1x5x31 ook gegrind
1x6x31 ik ging bijna dood want die laatste rep ging die echt zo moeizaam omhoog dat ik dacht dat het op m’n hoofd zou vallen :roflol:

meanwhile was er een jongen 35kg aan het benchen dus feelsgoodman.jpg dat ik daar bijna ben

hip abduction
1x20x40

hip adduction
1x20x40

sumo deadlift
1x7x30
1x3x50
1x5x60
1x1x70 (PR) wel echt een hele lelijke rep :hahaha:

totaal geen last gehad van hipflexor dus ik ben blij!! dit is m’n eerste keer deadliften weer sinds 2 weken :p

kettlebell Bulgarian split squats - extra
vergeten mhihihi :o

totale trainingstijd: 1u38m
 
Laatst bewerkt:
Haha split squats vergeten ja? Toevallig express? :roflol:
 
Ben best wel jaloers op jou bench arch.
 
Back
Naar boven