AndroidHealthClinic

Goeie eiwitshakes

Bezoekers in dit topic

fredje1800

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
19 feb 2020
Berichten
966
Waardering
858
Lengte
1m85
Massa
100kg
Vetpercentage
14%
Mannen, nu ik sinds kort aan het cutten ben. vind ik het wel makkelijk om een eiwitshake toe te voegen aan me dieet. Iemand een suggestie wat één van de betere Eiwitshake is kwa kcal/eiwit verhouding. En die ook nog een beetje te pruimen is. Ben totaal niet thuis in de supplementen wereld. Alvast bedankt.

:thumbs:
 
Wat SVP zegt 😂👍🏼 Ik bestel al tijden me whey bij Myprotein
 
Als je geen allergieen hebt oid dan kan je gewoon een redelijk willekeurige whey pakken.
XXL whey perfect whey
Bulk powder
My protein
Powersupplements

Kan je slecht tegen lactose dan kan je kiezen voor een isolaat van een van bovenstaande.
Als je echt niet tegen lactose kan... hydrolisaat van XXL of een egg protein en eventueel een plantaardige shake.

Hou je niet van zoet dan kan je kijken naar een isolaat. Zijn vaak minder zoet.
Wil je de shake voor het slapen gaan kies dan voor een caseine of bijvoorbeeld night protein van XXL (maar dan kan je ook een bak kwark pakken.
 
Als je geen allergieen hebt oid dan kan je gewoon een redelijk willekeurige whey pakken.
XXL whey perfect whey
Bulk powder
My protein
Powersupplements

Kan je slecht tegen lactose dan kan je kiezen voor een isolaat van een van bovenstaande.
Als je echt niet tegen lactose kan... hydrolisaat van XXL of een egg protein en eventueel een plantaardige shake.

Hou je niet van zoet dan kan je kijken naar een isolaat. Zijn vaak minder zoet.
Wil je de shake voor het slapen gaan kies dan voor een caseine of bijvoorbeeld night protein van XXL (maar dan kan je ook een bak kwark pakken.
Bedankt voor je uitgebreide bericht! Hier kan ik wat mee. Ik ga effe rondneuzen op de bovengenoemde namen. Ik wil er sowieso geen gewoonte van maken. Ik heb me voeding normaliter op orde. Komt af en toe voor dat ik effe in tijdsnood zit. En kan het wel een snelle handige toevoeging zijn. Zeker in de cut. Weinig kcal voor een hoog aantal eiwit.
 
Xxl peach lekker door de kwark of als shake met melk.
👌👌👌
 
Pak altijd de 4 kg zak perfect whey van XXL. 56€,gratis verzending,can't lose. Die smaak wil je wel een tijdje niet meer tegen dat hij leeg is 😉
 
Ik gebruik de complex carb gainer van XXL ipv whey. Zit ook best wat eiwit in en smaakt ook een stuk beter. Plus lekker wat extra koolhydraatjes voor de toegevoegde energie!!! Alleen maar pluspunten.

Wel banaan doen, vanille is vies
 
Gewoon allemaal 600mg test spuiten dan heb je al die onzin niet nodig en wordt je buff van alleen al op de bank zitten.
De spuit gaat er ook zeker binnenkort weer in!
 
Back
Naar boven