MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Dag @fitnessseller,

Ik zag dat de ATX RACKABLE SQUAT HARNESS alleen compatibel is met de racks vanaf 600. Wat maakt dat hij niet op de 500 serie past? Gaten het rack of kan het rack naar voren klappen?
Als het om het tweede gaat, kan dit dan evt verholpen worden door wat gewicht op de pulley te doen?
 
Dag @fitnessseller,

Ik zag dat de ATX RACKABLE SQUAT HARNESS alleen compatibel is met de racks vanaf 600. Wat maakt dat hij niet op de 500 serie past? Gaten het rack of kan het rack naar voren klappen?
Als het om het tweede gaat, kan dit dan evt verholpen worden door wat gewicht op de pulley te doen?
De staanders van de 500 serie zijn te doen, de draaiknop van het accessoire kan niet ver genoeg worden aangedraaid om deze vast te zetten. Dit is bewust zo gedaan omdat de 500 serie racks inderdaad niet stabiel genoeg zijn voor sommige accessoires. Je kunt dit omzeilen door simpelweg een 1 cm afstandshouder (of bijvoorbeeld wat ringetjes) op het accessoire te zetten, zodat je daarmee de staander als het ware wat dikker maakt zodat je de draaiknop wel volledig kunt aandraaien. Maar het gebruik is dan volledig op eigen risico, het accessoire is niet voor de 500 serie racks bedoeld.

Al enig idee wanneer de ATX wall Pulley er is?
Nee nog geen concrete levertijd bekend maar dat zou volgens mij niet heel lang meer moeten duren, wellicht nog in augustus.
 
Ik heb een heavy duty hd2 rack met pulley uit jullie "oude collectie". Nu ben ik op zoek naar betere j hooks en ook spotter arms om erbuiten te hangen, zodat ik een bankje erin kan zetten en aan de buitenkant kan benchen. Zijn er nog compatibele onderdelen te krijgen?
 
Ik heb een heavy duty hd2 rack met pulley uit jullie "oude collectie". Nu ben ik op zoek naar betere j hooks en ook spotter arms om erbuiten te hangen, zodat ik een bankje erin kan zetten en aan de buitenkant kan benchen. Zijn er nog compatibele onderdelen te krijgen?
Nee helaas, de ATX accessoires passen niet op de oude Heavy Duty racks. Voor de Heavy Duty racks zijn er sowieso nooit losse accessoires verkrijgbaar geweest.
 
NIEUW

ATX Deadlift Bar

Langer en dunner dan normale powerlifting bars, voor meer flexibiliteit tijdens het deadliften.

 
Volgens de website zouden de Nuobell verstelbare Dumbells begin juli binnen komen, weten jullie al wanneer de container vberwacht wordt en wanneer deze online gezet zullen worden?
Wordt er de komende weken nog iets anders van dumbells verwacht binnen te komen?
 
Volgens de website zouden de Nuobell verstelbare Dumbells begin juli binnen komen, weten jullie al wanneer de container vberwacht wordt en wanneer deze online gezet zullen worden?
Wordt er de komende weken nog iets anders van dumbells verwacht binnen te komen?
De Nuobells zijn vandaag binnengekomen maar er blijven volgens mij geen sets over, alles is al verkocht aan pre-orders.

Wij zullen binnenkort weer pre-orders beschikbaar maken voor de volgende levering (dat zal in september of oktober zijn). Hou de productpagina in de gaten of meld je aan om per e-mail bericht te krijgen.
 
De Nuobells zijn vandaag binnengekomen maar er blijven volgens mij geen sets over, alles is al verkocht aan pre-orders.

Wij zullen binnenkort weer pre-orders beschikbaar maken voor de volgende levering (dat zal in september of oktober zijn). Hou de productpagina in de gaten of meld je aan om per e-mail bericht te krijgen.
Ik ben al tevreden met de set 2-20kg, net besteld. voor zwaarder zal ik verder mn dumbellstangen gebruiken.
 
Ik ben al tevreden met de set 2-20kg, net besteld. voor zwaarder zal ik verder mn dumbellstangen gebruiken.
Bedankt voor de bestelling :)

De 20 kg sets zijn nu inderdaad op voorraad. 32 kg zal binnenkort weer beschikbaar zijn als pre-order voor de levering in september of oktober.
 
Beetje jammer dat ATX ze uit de handel moest halen, terwijl je gewoon klonen kan kopen op AliExpress:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beetje jammer dat ATX ze uit de handel moest halen, terwijl je gewoon klonen kan kopen op AliExpress:
Ik denk dat ze in China geen patent hebben ;) Maar AliExpress materiaal hoort niet in dit topic thuis, bedankt.
 
Top! Tijd voor een upgrade! Jullie Super Curl stang is overigens weer ouderwets goed bevallen, echt een topding voor de prijs!
 
Ik zag dat de design bumper plates weer volledig op voorraad waren, heb deze alsnog besteld van elke soort 2 stuks en en 4 van de 20 kg Plus nog 2 setjes van de polyurethaan schijven van 1.25 en 2.5 kg voor de kleinere stapjes.

Ondanks dat ik dikke week geleden elders al 190 kg aan bumper plates had besteld en ontvangen wou ik deze niet laten schieten 😀
Is toch wel nice om een volledig ATX garage gym te realiseren 😁 (ik weet het, klein beetje last van autisme 🤪)
 
Ik zag dat de design bumper plates weer volledig op voorraad waren, heb deze alsnog besteld van elke soort 2 stuks en en 4 van de 20 kg Plus nog 2 setjes van de polyurethaan schijven van 1.25 en 2.5 kg voor de kleinere stapjes.

Ondanks dat ik dikke week geleden elders al 190 kg aan bumper plates had besteld en ontvangen wou ik deze niet laten schieten 😀
Is toch wel nice om een volledig ATX garage gym te realiseren 😁 (ik weet het, klein beetje last van autisme 🤪)
Ben blij te zien dat ik niet de enige autist ben :p alles is atx buiten nog 1 barbarian bench, die zal dus nog vervangen worden 🤣 maar dan wel voor 1 met leg lift option deze keer
 
Ben blij te zien dat ik niet de enige autist ben :p alles is atx buiten nog 1 barbarian bench, die zal dus nog vervangen worden 🤣 maar dan wel voor 1 met leg lift option deze keer
Barbarian is ook een soort van ATX, dat scheelt :p
 
Ben blij te zien dat ik niet de enige autist ben :p alles is atx buiten nog 1 barbarian bench, die zal dus nog vervangen worden 🤣 maar dan wel voor 1 met leg lift option deze keer
Whaha, denk dat er nog wel meer zullen zijn 🤣
Heb nog 18 items in m'n verlanglijstje staan a bijna 7K... 😜
Zit ook te wachten op o.a. de leg lift option..
 
Whaha, denk dat er nog wel meer zullen zijn 🤣
Heb nog 18 items in m'n verlanglijstje staan a bijna 7K... 😜
Zit ook te wachten op o.a. de leg lift option..
wauw 7k nog steeds :p dat word een mooie gym lijkt me! Nuja moest ik meer plaats hebben..... je weet wel... :rolleyes:
 
Back
Naar boven