Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Ik neem aan dat de bestellingen van gisterenavond nog niet de deur uit zijn met all de drukte door de korting? Normaal heb ik alles de volgende dag geleverd en deze keer niet. Track & trace doet wat vaag ook.
 
Die heb ik ook een tijdje gebruikt. Vond ik ook wel goed. Leek er zelfs een klein beetje extra energie van te krijgen. Wel veel en grote tabs :p
Mwoa, die gaan hier toch vlot erin. Je kunt ze ook kauwen, ze breken dan meteen maar ik vind het een rare structuur hebben dan :P
 
Ik neem aan dat de bestellingen van gisterenavond nog niet de deur uit zijn met all de drukte door de korting? Normaal heb ik alles de volgende dag geleverd en deze keer niet. Track & trace doet wat vaag ook.
PostNL heeft niet alle meegenomen heb ik begrepen, dat zal dan vandaag verzonden worden.
 
Mwoa, die gaan hier toch vlot erin. Je kunt ze ook kauwen, ze breken dan meteen maar ik vind het een rare structuur hebben dan :P

Vlot erin is geen probleem. Een beetje zoals de Animal Pak. Volgens mij zit er zelfs 1 tab Uni Liver in de Animal Pak.

Ik nam er toen wel 3x 2 per dag :p
 
WAAR IS DE VANILLE PUDDING? die mag echt niet weg zijn!
 
WAAR IS DE VANILLE PUDDING? die mag echt niet weg zijn!

Die kant en klare pudding hebben we helaas mee moeten stoppen, was te weinig vraag naar. Omdat dit een vrij puur product was (geen bindmiddelen) kwam er ook een laagje wei op de pudding na een tijdje waardoor mensen dachten dat de pudding bedorven was.
 
Liggen daar nog wat potten in jullie magazijn? Echt heel jammer want was een top product - andere smaken vond ik veel minder :(
 
Liggen daar nog wat potten in jullie magazijn? Echt heel jammer want was een top product - andere smaken vond ik veel minder :(
aha je hebt het over de protein pudding die je zelf moeten maken? die komt weer terug
 
XXL Nutrition Is jullie CDB Olie Citrus ook een labtest ondergaan, en is die beschikbaar?

We hebben deze zelf niet getest alleen certificaten van onze leverancier gehad. Die zitten bij elke batch. Moet even gaan zoeken waar die liggen, volgens mij krijgen we die altijd alleen op papier bij de zending.
 
Is hier inmiddels al wat aan gedaan? Dit is oprecht als de 10e shaker waarbij dit gebeurt. Begint wel irritant te worden nu :angstig:
 

Bijlagen

  • 20210913_172142.jpg
    20210913_172142.jpg
    83,2 KB · Weergaven: 100
Is hier inmiddels al wat aan gedaan? Dit is oprecht als de 10e shaker waarbij dit gebeurt. Begint wel irritant te worden nu :angstig:

Ja daar is zeker wat aan gedaan. De deksels zijn zwaarder en dikker geworden. Krijgen er ook niet veel klachten meer over. Als je deze net hebt ontvangen lijkt het erop dat er ergens een pallet heeft gestaan met oude exemplaren. Ik ga het navragen bij de klantenservice.
 
Ik snap ook niet hoe mensen het voor elkaar krijgen. Ik heb nog nooit in m'n leven een kapotte shaker gehad en heb van elke supplementenboer wel een exemplaar gehad. Sommige staan er al jaren al bestel ik elke keer dat ik bij XXL supps haal wel een of twee mee aangezien ze soms wat gaan meuren.
 
Meestal gooi ik een shaker weg na een maand aangezien ze dan gaan stinken en je toch bij elke bestelling overal een shaker gratis krijgt
 
Meestal gooi ik een shaker weg na een maand aangezien ze dan gaan stinken en je toch bij elke bestelling overal een shaker gratis krijgt
Je moet die dingen ook gelijk uitspoelen na gebruik.
 
Sommige lekken langs de rand, zoals die van Scitec. Kapot zijn ze bij mij nooit gegaan.
 
Is hier inmiddels al wat aan gedaan? Dit is oprecht als de 10e shaker waarbij dit gebeurt. Begint wel irritant te worden nu :angstig:

Kan het zijn dat het een oudere bovenkant was? we krijgen hier eigenlijk geen klachten meer over hoor ik van de klantenservice
 
Back
Naar boven