XXL Nutrition

Wovano’s daddy gains (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Massa pakken en vet verliezen zo zie je maar het kan wel, misschien merk je het zelf niet maar is goed te zien aan delts en traps als je wat gedetailleerder kijkt :)
 
Massa pakken en vet verliezen zo zie je maar het kan wel, misschien merk je het zelf niet maar is goed te zien aan delts en traps als je wat gedetailleerder kijkt :)
Droger zie je er buffer uit, eind bulk zie je er vaak kleiner uit.

Geen diss naar wouters harde werk dit btw, ziet er goed uit en steeds beter doordat die droger wordt.
 
Droger zie je er buffer uit, eind bulk zie je er vaak kleiner uit.

Geen diss naar wouters harde werk dit btw, ziet er goed uit en steeds beter doordat die droger wordt.
Natuurlijk dat ook wel maar ik vind dat hij op de rest van UB en LB gewoon droger is geworden en massa behouden heeft, terwijl die delts er echt wel uit poppen. kan ook een illusie zijn je ken moeilijk je delts apart gaan afmeten:p
 
Massa pakken en vet verliezen zo zie je maar het kan wel, misschien merk je het zelf niet maar is goed te zien aan delts en traps als je wat gedetailleerder kijkt :)
Droger zie je er buffer uit, eind bulk zie je er vaak kleiner uit.

Geen diss naar wouters harde werk dit btw, ziet er goed uit en steeds beter doordat die droger wordt.
Natuurlijk dat ook wel maar ik vind dat hij op de rest van UB en LB gewoon droger is geworden en massa behouden heeft, terwijl die delts er echt wel uit poppen. kan ook een illusie zijn je ken moeilijk je delts apart gaan afmeten:p
Thanks:)
Het is ook de bedoeling om straks bij Roel mijn shape zo goed mogelijk vast te houden en toch de rebound optimaal benutten en alle massa pakken die maar kan.
Zijn vet is omgezet in spier!!
Dan was ik nu mega buff geweest!!
 
Ik ben ook heel benieuwd wat ik komende weken ga neerzetten! Kijk ernaar uit.

Ik ga 1 week voor mijn wedstrijd naar Roel Henno en direct erna ga ik de rebound en off season onder zijn begeleiding doen. Dus even afwachten wat hij graag verbeterd wil zien. Had voor mezelf in elk geval ook al rug in gedachte en met name de wijdte.
Wijdte voornamelijk, met je rugdikte is imo niets mis!
 
Altijd leuk wanneer jij een paar procentjes vet pakt, er hier de spot mee gedreven wordt en je na een cut weer groter dan ooit bent ;) Bijzondere progressie gemaakt de laatste jaren, ben benieuwd wat voor een kast je in de toekomst gaat worden. Respect man!
 
Altijd leuk wanneer jij een paar procentjes vet pakt, er hier de spot mee gedreven wordt en je na een cut weer groter dan ooit bent ;) Bijzondere progressie gemaakt de laatste jaren, ben benieuwd wat voor een kast je in de toekomst gaat worden. Respect man!
Tja :p
Thanks voor het compliment en ik blijf in elk geval gewoon hard werken om meer massa aan te zetten!
 
Nog change of plans voor de laatste weken wat betreft gear?
 
Vandaag even gestopt bij vital gym om te trainen. In totaal al 90 min gewandeld dus even geen post wo cardio want heb pas 3 maaltijden op en het is al de 3e lage dag op rij.

Prime row
Chest supported row
Cable row
Lat pulldown
Reverse grip pulldown
Kaz handle curl
Machine preacher curl

Geen last meer van mijn biceps. :cheer:
In enkele dagen plots grote verbeteringen gemaakt. Stond er zelf wel van te kijken en ondanks 3 dagen op rij low carb nog niet mega plat.

Screenshot_20210919-154203_Instagram.jpg



 
Laatst bewerkt:
mooie contractie en goede stretch, ik hou hem zelf soms nog even stil bij mijn buik.
maar iedereen traint anders. i know.
 
mooie contractie en goede stretch, ik hou hem zelf soms nog even stil bij mijn buik.
maar iedereen traint anders. i know.
Zie nu dat ik 2x hetzelfde filmpje geplaatst had:p had de prime row wel op die manier gedaan. Moet zeggen dat ik die chest supported row wel erg chill vond!
 
Zie nu dat ik 2x hetzelfde filmpje geplaatst had:p had de prime row wel op die manier gedaan. Moet zeggen dat ik die chest supported row wel erg chill vond!
Die chest supported row zou ik graag in Platinum willen zien :p Nummer 1 oefening voor rugdikte / Rhomboids wat mij betreft.
 
Die chest supported row zou ik graag in Platinum willen zien :p Nummer 1 oefening voor rugdikte / Rhomboids wat mij betreft.
Ja ik ga eens kijken of de grote baas er nog een plekje voor kan vinden :p
 
Back
Naar boven