XXL Nutrition

Sustanon 250 ervaringen

Bezoekers in dit topic

monasir81

Cool Novice
Lid geworden
14 sep 2018
Berichten
220
Waardering
26
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
18%
Ben heel erg benieuwd naar BB's die bekend zijn / of hun ervaringen kunnen delen met Sustanon 250 van , en dan met name op gebied van groei, TRT etc.
Van mijn uroloog heb ik sust 250 (apotheek dus geen UGL) voorgeschreven gekregen ivm lage testosteron waardes (ik zit nu op een referentiewaarde van 11)
De Sust moet ik gedurende 3 maanden zetten, en dan elke 3 weken, ben met name ook erg benieuwd naar testosteron spiegel, libido etc.

Vorig jaar zomer zat ik op 25, in het verleden heb ik gekuurd (Test-tren-Mast)

Ik heb eind vorig jaar PCT gedaan met HCG naast Androgel voor 3 maanden , ik was totaal niet te spreken over Androgel, met name het elke ochtend smeren tot aan mood swings en andere niet zo fijne bijwerkingen.
 
Beter verdeel je die milliliter over drie slinpins en zet je wekelijk 83.33mg sust
 
Beter verdeel je die milliliter over drie slinpins en zet je wekelijk 83.33mg sust
Hoi dat zou een idee kunnen zijn.
Gaat dit geen schommelingen geven in test spiegels?
 
Hoi dat zou een idee kunnen zijn.
Gaat dit geen schommelingen geven in test spiegels?
Je 'gebruikt´ in 3 weken eigenlijk alleen de lange(zaamste) ester uit Sust (decanoate) de korte esters geven dan een minder goed sust level.
Als je het deelt door 3 en EW zet, heb je een beter sust level. Eigenlijk is Cypionate beter voor TRT, dan heb je te maken met maar 1 (lange) ester.
Prop(30mg) merk je als 1e, dan Phenyl prop(60mg), dan isocaproate(60mg), en blijft de Decanoate(100mg) over.(p/ml)
Tenminste dit is mijn gedachte erover.
 
Wat is de dosering die je volgens het protocol moet hanteren? Hoeveel mg? Om de hoeveel dagen?
 
Wat is de dosering die je volgens het protocol moet hanteren? Hoeveel mg? Om de hoeveel dagen?
De dosering die ik nu moet gebruiken is elke 3 weken 250mg, in eerste instantie is dit wel weinig maar vanuit medisch perspectief zou voor een begin dit prima moeten zijn.
Ik heb vorige week gezet.

Door de 4 ester die erin zitten zouden ze elke met hun halfwaardetijd de afgifte geven.
Ik houd jullie sowieso op de hoogte
 
Elke 3 weken is belachelijk. Verdeel het dan en verhoog je prik frequentie. Voor sust zou je op z'n minst EOD moeten zetten. Het liefst ED.
Je ziet dat het verschil in peaks en troughs steeds kleiner wordt naarmate je frequenter prikt. Zie voorbeelden onder.

Elke 21 dagen
21.jpg

Om de dag

EOD.jpg


Elke dag

ED.jpg
 
Laatst bewerkt:
Galen heeft volgens mij eens gepost dat sust door de verschillende esters veel lijkt op enanthaat qua pieken en dalen.
Je zou met 1-2 keer per week dan weg moeten komen.
Al is tegenwoordig toch wel steeds meer de trend om ook enanthaat EOD te zetten om zo de side effects te verminderen.
 
Het IS exact hetzelfde MITS het ED gezet wordt. Je benadert exact dezelfde pieken en dalen met ED frequentie. Nu heeft niet iedereen zin om elke dag te prikken. Plus, Ze schrijven hier alleen nebido/sustanon voor en geen enanthaat/cyp.
 
Dank voor al jullie reacties.
Ok maar hoe leg ik de uroloog uit dat ik ipv elke 3 weken elke week mag zetten.
In eerste instantie gaat dit om een proef behandeling van 3 maanden
 
Hasjkikkertje Waar haal je die overzichten weg ? (niet aanvallend bedoeld)
Er gaan nogal verschillende over het net. Sust EOD zetten gebeurt veelal alleen bij Bodybuilders die zoveel mogelijk gelijke spiegel willen houden. E4D lijkt mij meer haalbaar voor de meesten.
Ook zitten er in Sust verschillende esters. Nebido als Undecanoate (testosteronundecanoaat) heeft nog langere ester(enkel deze).
 
Heb je binnenkort een bloedtest?
Zal pas begin juni weer worden.
Mijn laatst gemeten testosteron waarde was 11 nmol.

Vorig jaar zomer was dit nog 25.

En ik kuur allang niet meer.
De medische voorschriften zeggen dat elke 3 weken ook kan.
Pas tegen het einde richting de 3 weken zal je een dip moeten voelen.
Maar vervolgens zet je weer je volgende shot.
Om weer testosteron spiegels op te krikken.
Ook weer persoons gebonden denk ik.

Ik moet het nog afwachten.
Hiervoor smeerde ik dagelijks androgel en dat vond ik helemaal niks.
Te kort lontje en libido van niks.
 
Hasjkikkertje Waar haal je die overzichten weg ? (niet aanvallend bedoeld)
Er gaan nogal verschillende over het net. Sust EOD zetten gebeurt veelal alleen bij Bodybuilders die zoveel mogelijk gelijke spiegel willen houden. E4D lijkt mij meer haalbaar voor de meesten.
Ook zitten er in Sust verschillende esters. Nebido als Undecanoate (testosteronundecanoaat) heeft nog langere ester(enkel deze).
12 weken lang stabiele waardes?
 
Zou lekker weekly zetten en die bloedtest af laten nemen de dag voor je de nieuwe inject zou zetten.
 
Zal pas begin juni weer worden.
Mijn laatst gemeten testosteron waarde was 11 nmol.

Vorig jaar zomer was dit nog 25.

En ik kuur allang niet meer.
De medische voorschriften zeggen dat elke 3 weken ook kan.
Pas tegen het einde richting de 3 weken zal je een dip moeten voelen.
Maar vervolgens zet je weer je volgende shot.
Om weer testosteron spiegels op te krikken.
Ook weer persoons gebonden denk ik.

Ik moet het nog afwachten.
Hiervoor smeerde ik dagelijks androgel en dat vond ik helemaal niks.
Te kort lontje en libido van niks.
Week 2 en 3 ga je wss jezelf een gecastreerde kater voelen.

Collega kreeg 1x in de 2 weken, week 1 was die weer normaal en week 2 dip.
 
Back
Naar boven