AndroidHealthClinic

Tren gangbang

Bezoekers in dit topic

2x gezeik gehad, en ze zijn mij kwijt als klant. 5 weken reparatie is mij ook te lang. of je moet een vervangende laptop hebben gekregen zolang. Dat doet oa Paradigit gelijk al.
zgn waterschade bij iPhone 11 pro toen, was gewoon BS. vage foto's ervan sturen.... Apple fixte het binnen week vol onder garantie. opgehaald aan de deur en netjes teruggebracht.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Probleem zelf opgelost bleek de videokaart driver te zijn, verwijdert en overnieuw geïnstalleerd en probleem was weg :)
 
Nog 3 weken blast te gaan, overgaan voor deze laatste weken naar een mini cut om m'n honger pre cruise wat te herstellen anders zie ik m'n cruise zwaar in ivm echt geen zin meer in eten.

Bw: 119kg dag 2 minicut.

20220516_132045_remastered.jpg
 
Op hoeveel kcal minicut? 5k?😝
 
Je ziet er echt massief uit man, pff. Sicke gains gemaakt.
 
  • Heart
Waarderingen: vntl
Probleem zelf opgelost bleek de videokaart driver te zijn, verwijdert en overnieuw geïnstalleerd en probleem was weg :)
Apparaatbeheer drivers update kon ook😌
 
Je ziet er echt massief uit man, pff. Sicke gains gemaakt.
Hopelijk blijft het ook wat hangen nu dat is altijd de vraag tijdens cruise en cut straks..
 
Fucking. Unit.


Videokaart drivers niet altijd. Kun je het beste handmatig verwijderen of met een programma zoals DDU.
Heb het idd gewoon handmatig gedaan en bij opstarten heeft windows zelf weer de videokaart drivers geïnstalleerd en sindsdien is de bsod weg. Alleen altijd leuk als je zoekt op bsods dat er altijd 10000x dingen zijn wat de bsod kan veroorzaken :')
 
Nog 3 weken blast te gaan, overgaan voor deze laatste weken naar een mini cut om m'n honger pre cruise wat te herstellen anders zie ik m'n cruise zwaar in ivm echt geen zin meer in eten.

Bw: 119kg dag 2 minicut.

Bekijk bijlage 555907
Kleintje :heart:
 
Ziet er goed uit Pik. Becoming DBB Monster :flexbiceps:
 
Ziet er goed uit man👌
 
  • Heart
Waarderingen: vntl
Komt het door de foto, of lijkt je linker been minder massief ?
(unilateraal aanpakken)
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Back
Naar boven