MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Enig idee wanneer ATX-SB50-0600 (SPOTTER ARMS 600) en ATX-SQS-BRA verbindingsbeugels weer op voorraad zijn?
De spotters heb je net gemist een maand geleden dus dat zal nog wel even duren. Stuur voor vragen over levertijden het beste even een mailtje naar onze klantenservice, die hebben alle info bij de hand (als er al iets bekend is).
 
Enig idee wanneer ATX-SB50-0600 (SPOTTER ARMS 600) en ATX-SQS-BRA verbindingsbeugels weer op voorraad zijn?
Mocht je niet willen wachten op de verbindingsbeugel dan heb ik er nog een liggen. Is zo goed als nieuw.
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk best wel onbeschoft om dit topic voor je eigen aanbod te gebruiken, doe het dan via PM zonder hier te vermelden.
 
Geen probleem hoor! Gezien voorraden nog steeds schaars zijn en levertijden altijd nog erg lang zijn, hebben wij er natuurlijk geen moeite mee als forumleden elkaar hier kunnen helpen met producten :)

Maar handel dat inderdaad via priveberichten met elkaar af zodat hier niet massaal advertenties en dergelijke worden geplaatst en besproken (dat kan natuurlijk wel prima in het Aangeboden/Gezocht forum).
 
Fitness Seller, verwachten jullie dat de prijzen in jullie winkel ook ooit weer omlaag gaan? Ik ben namelijk al een tijdje geïnteresseerd in de ATX Compact Leg Press en ik weet nog wanneer jullie deze aanboden voor €699,-, nu is dit apparaat alweer €1099,-.

Ik heb nu geen plek, volgend jaar wel, ik krijg met deze stijgingen bijna het idee dat hij volgend jaar niet € 1099,- is maar € 1299,-.
 
Fitness Seller, verwachten jullie dat de prijzen in jullie winkel ook ooit weer omlaag gaan? Ik ben namelijk al een tijdje geïnteresseerd in de ATX Compact Leg Press en ik weet nog wanneer jullie deze aanboden voor €699,-, nu is dit apparaat alweer €1099,-.

Ik heb nu geen plek, volgend jaar wel, ik krijg met deze stijgingen bijna het idee dat hij volgend jaar niet € 1099,- is maar € 1299,-.
Als er geen hele gekke dingen gebeuren dan ga ik ervan uit dat prijzen volgend jaar weer langzaam omlaag gaan. Dan hebben de fabriek hun duur ingekochte ruwe materialen namelijk opgemaakt en als zij weer goedkopere ruwe materialen kunnen inkopen, kunnen ze ook weer goedkoper produceren.

Normaal gesproken is de afnemende vraag naar producten (zoals nu het geval is na twee knotsgekke COVID jaren) sowieso wel een goede indicator dat prijzen weer zullen gaan dalen. Maar de huidige geopolitieke economische situatie is ongekend en zelfs voor economen een uitdaging. Als bepaalde grondstoffen moeilijk leverbaar blijven dan kan zo'n prijsdaling heel langzaam gaan. En als de euro nog meer blijft dalen ten opzichte van de dollar dan helpt dat ook niet mee in de prijzen. Daarnaast is er ook logistiek gezien op wereldwijd niveau nog wat problematiek en dat heeft ook invloed op de kosten/prijzen.

Het blijft afwachten dus maar ik ben er wel voorzichtig positief in zolang er niet weer iets geks gebeurt op globale schaal.
 
Ik had verwacht dat de prijzen ondertussen wel weer wat zouden zijn gezakt gezien de vraag al stukken minden is dan tijdens corona...
Maar heb het idee dat de prijzen juist verder zijn gestegen na corona 😵‍💫
 

Indicatie voor wanneer deze weer beschikbaar is?
 
Ik had verwacht dat de prijzen ondertussen wel weer wat zouden zijn gezakt gezien de vraag al stukken minden is dan tijdens corona...
Maar heb het idee dat de prijzen juist verder zijn gestegen na corona 😵‍💫
COVID is natuurlijk nog niet helemaal voorbij, zeker in China niet waar de afgelopen maanden nog vaker maatregelen werden getroffen. Maar hier zijn de prijzen "na" COVID inderdaad nog verder gestegen, echter is dat juist nog vanwege de nasleep van de pandemie (en nog tal van andere globale factoren, waaronder de slechte euro koers).

https://www.fitness-seller.nl/atx-leg-lift-option/

Indicatie voor wanneer deze weer beschikbaar is?
Klik eens op je eigen link, de verwachte levertijd wordt op de productpagina vermeld ;)
 
  • Haha
Waarderingen: ACE
Hoi,

Vraagje over de safety squat bars die jullie aanbieden.
Wat is het verschil tussen de "olympische ssb" en de "atx ssb" behalve de belastbaarheid en kleur?
Ik zal nooit in de buurt komen van de maximale belastbaarheid v/d "normale ssb" of van de ATX ssb.
Zal iemand die voornamelijk high reps squat, ver onder de maximale belastbaarheid een verschil merken?

Verder lijkt het erop dat er op de foto's bij de ATX ssb verschillende kussens zijn? Op sommige foto's lijken de kussens wat dikker. Een reviewer spreekt ook over "vernieuwde kussens". Klopt dit? Als de kussen v/d atx een stuk prettiger zijn dan de "merkloze" variant dan zou dit voor mij een meerwaarde kunnen zijn.

Ook vroeg ik mij af of de kussens in de toekomst te vervangen zijn? ik neem aan dat de bar zelf namelijk veel langer mee zal gaan dan de kussens.
 
Hoi,

Vraagje over de safety squat bars die jullie aanbieden.
Wat is het verschil tussen de "olympische ssb" en de "atx ssb" behalve de belastbaarheid en kleur?
Ik zal nooit in de buurt komen van de maximale belastbaarheid v/d "normale ssb" of van de ATX ssb.
Zal iemand die voornamelijk high reps squat, ver onder de maximale belastbaarheid een verschil merken?

Verder lijkt het erop dat er op de foto's bij de ATX ssb verschillende kussens zijn? Op sommige foto's lijken de kussens wat dikker. Een reviewer spreekt ook over "vernieuwde kussens". Klopt dit? Als de kussen v/d atx een stuk prettiger zijn dan de "merkloze" variant dan zou dit voor mij een meerwaarde kunnen zijn.

Ook vroeg ik mij af of de kussens in de toekomst te vervangen zijn? ik neem aan dat de bar zelf namelijk veel langer mee zal gaan dan de kussens.
De ATX versie is toch wel wat hogere kwaliteit, ook de kussens inderdaad. Die is ook dikker en heeft dus minder whip en als ik het goed herinner ook een iets andere hoek.

Het prijsverschil is niet super groot dus ik zou gewoon de ATX variant kiezen, zeker aangezien die nu op voorraad is en de anderen niet ;)
 
Zijn er overigens plannen om, zoals Strenght shop, een wat meer premium kussen voor de SSB op de markt te brengen? Je ziet dit stijl kussen in Amerika ook alleen nog maar en ik moet zeggen dat ik het huidige design ook niet top vind.
 
Zijn de pads hiervan apart ook beschikbaar?
 
Zijn er overigens plannen om, zoals Strenght shop, een wat meer premium kussen voor de SSB op de markt te brengen? Je ziet dit stijl kussen in Amerika ook alleen nog maar en ik moet zeggen dat ik het huidige design ook niet top vind.
Ja er komt volgend jaar een nieuwe versie SSB met kussen uit één stuk.

Dat verzoek kun je sturen naar de klantenservice. Maar die kussens zijn veranderd door de jaren heen, dus zul je even goed moeten nakijken of de huidige kussens op jouw SSB passen (dat kun je ook bespreken met de klantenservice).
 
Ja er komt volgend jaar een nieuwe versie SSB met kussen uit één stuk.


Dat verzoek kun je sturen naar de klantenservice. Maar die kussens zijn veranderd door de jaren heen, dus zul je even goed moeten nakijken of de huidige kussens op jouw SSB passen (dat kun je ook bespreken met de klantenservice).
Mail voor informatie via:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor de geïnteresseerden, zag dat de cable pull station op voorraad is! Ik ben er zelf erg tevreden over 😄
 
Ja er komt volgend jaar een nieuwe versie SSB met kussen uit één stuk.


Dat verzoek kun je sturen naar de klantenservice. Maar die kussens zijn veranderd door de jaren heen, dus zul je even goed moeten nakijken of de huidige kussens op jouw SSB passen (dat kun je ook bespreken met de klantenservice).

Gaat het ook mogelijk zijn dit nieuwe kussen apart te bestellen en op je huidige model ATX SBB te bevestigen?
 
Back
Naar boven