Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (27 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Nou... waar wacht jij op ?

    Wij wachten op die picca van jou... 1.90 en 115kg en 12% ben benieuwd of jij leeft naar je eigen standaard of alleen maar babbelt :thumb:

    Mijn fysiek is beoordeeld door een zeer gewaardeerd lid hier. Vraag die maar. Overigens is 't nu 1.90 en 110 bij een 10 a 11%.
     
    • Like
    Waarderingen: vntl
    Hahaha voor zijn leeftijd. Je zou 't qua fysiek en gedrag mss niet zeggen maar is die jongen niet gewoon 21?

    Verder, een vetpercentage is geen mening. Je kunt niet "vinden" dat je op 10% staat :') je kunt vinden dat je droog genoeg bent, je kunt vinden dat je buff bent. Je kunt echter niet "vinden dat je op 10% staat" als een blinde die de andere kant uit kijkt met een doek voor z'n ogen ziet dat je daar een eind vandaan zit. Beetje zoals je niet kunt vinden dat je miljonair bent. Dat ben je of ben je niet.

    Ik las iets over wedstrijden willen gaan doen. Ik kan niet wachten op dat topic als je nog vies veel droger moet worden en je 't mentaal nu al niet kunt behappen.
    Ik hoop dat er een vrachtwagen jouw over het hoofd ziet en je dwars om ver maait. Daar kan ik niet op wachten.
     
    wat is iedereen toch hypergevoelig anno 2022

    Mad Star Wars GIF
     
    Is gewoon onzin waarom iemand naar beneden halen. Kan daar gewoon slecht tegen
    Moet je tegen kunnen, niet iedereen gaat op z'n knietjes voor je
    Komt wel met de tijd, je gaat naar mate je ouder wordt steeds meer schijt krijgen aan de mening van andere
    Leef je leven voor jezelf, niet voor andere

    Zo genoeg filosofisch gelul
     
    wat is iedereen toch hypergevoelig anno 2022

    Mad Star Wars GIF
    Komt door al het aluminium in de lucht die de overheid over ons uitstrooit met chemtrails. Sinds we overal 5G masten hebben worden die deeltjes geactiveerd en veranderen we allemaal in kleine Rippedmeeuwen. Alle soja producten verergeren dit proces, kijk maar naar Ano_281122 en ThaWasteland.


    God, behoede ons.
     
    Is gewoon onzin waarom iemand naar beneden halen. Kan daar gewoon slecht tegen
    Je krijgt 47 likes op je foto maar je gaat helemaal mental omdat 1 iemand iets zegt wat niet in je straatje past

    Als je niet over die zogenaamde 'negativiteit' kunt laat het dan gewoon gaan. Er op reageren is vaak alleen maar het vuur extra aanwakkeren.

    Verder, een vetpercentage is geen mening. Je kunt niet "vinden" dat je op 10% staat :') je kunt vinden dat je droog genoeg bent, je kunt vinden dat je buff bent. Je kunt echter niet "vinden dat je op 10% staat" als een blinde die de andere kant uit kijkt met een doek voor z'n ogen ziet dat je daar een eind vandaan zit. Beetje zoals je niet kunt vinden dat je miljonair bent. Dat ben je of ben je niet.
    Verder wel eens met dit natuurlijk. Een vet% is geen mening.
    Je kunt ook gewoon zeggen (als je er al op zou reageren): dit is wat er nu in zat, super blij mee en volgende cut ga ik dit fysiek super erg verbeteren.
    Het is natuurlijk een sport van de lange adem, je kunt niet je eerste echte cut en shredded en buff en vol staan terwijl je ook nog natty bent.
     
    Moet je tegen kunnen, niet iedereen gaat op z'n knietjes voor je
    Komt wel met de tijd, je gaat naar mate je ouder wordt steeds meer schijt krijgen aan de mening van andere
    Leef je leven voor jezelf, niet voor andere

    Zo genoeg filosofisch gelul
    Hoe oud moet je dan precies worden, ik merk het effect nog niet.
     
    Heb sws al spijt dat ik die foto’s hier heb geplaatst had het beter kunnen laten je krijgt toch alleen maar stront over je heen hier. Gelukkig zijn er ook genoeg positieve mensen. Mensen zeggen altijd hetzelfde over mij “je bent nog steeds niet droog hoor” “je hebt echt nog 15% hoor”. Ik weet zelf beter gelukkig, je krijgt hier alleen respect als je meer middelen neemt als een junkie
    Jij bent tevreden, jij hebt duidelijk vooruitgang gemaakt, dat zou genoeg moeten zijn.

    Dat er veel meer positieve reacties zijn dan negatieve komt daar nog eens bovenop.

    Laat je nu niet uit het veld slaan door iemand die het niet tot achter de komma eens is met je VP of vindt dat het nog beter had gemoeten. Het zijn maar anderen en dan ook nog op het internet.
     
    47 likes inmiddels?
    :roflol:

    Waarvan de helft uit medelijde omwille het eeuwige gehuil. Top prestatie Meeuw, en ga zo door, maar je moet echt leren minder te huilen wanneer iemand je wat kritiek geeft.

    Als ik de reacties zo lees is de helft je aan het whiteknighten.
     
    Je krijgt 47 likes op je foto maar je gaat helemaal mental omdat 1 iemand iets zegt wat niet in je straatje past

    Als je niet over die zogenaamde 'negativiteit' kunt laat het dan gewoon gaan. Er op reageren is vaak alleen maar het vuur extra aanwakkeren.


    Verder wel eens met dit natuurlijk. Een vet% is geen mening.
    Je kunt ook gewoon zeggen (als je er al op zou reageren): dit is wat er nu in zat, super blij mee en volgende cut ga ik dit fysiek super erg verbeteren.
    Het is natuurlijk een sport van de lange adem, je kunt niet je eerste echte cut en shredded en buff en vol staan terwijl je ook nog natty bent.
    Dit!
     
    Ik hoop dat er een vrachtwagen jouw over het hoofd ziet en je dwars om ver maait. Daar kan ik niet op wachten.
    jou*
    Soms maak je echt goede stappen en dan doe je weer zo een debiele uitspraak zoals dit :roflol:
    Ik zou echt eens wat boeken lezen, podcasts luisteren of iets doen om je mentaliteit te veranderen
    Je hebt best wel een destructieve gedachtegang
     
    Komt door al het aluminium in de lucht die de overheid over ons uitstrooit met chemtrails. Sinds we overal 5G masten hebben worden die deeltjes geactiveerd en veranderen we allemaal in kleine Rippedmeeuwen. Alle soja producten verergeren dit proces, kijk maar naar Ano_281122 en ThaWasteland.


    God, behoede ons.
    Vergeet de WEEKmakers niet :p
     
    47 likes inmiddels?
    :roflol:

    Waarvan de helft uit medelijde omwille het eeuwige gehuil. Top prestatie Meeuw, en ga zo door, maar je moet echt leren minder te huilen wanneer iemand je wat kritiek geeft.

    Als ik de reacties zo lees is de helft je aan het whiteknighten.
    Wanneer ga jij afvallen?
     
    jou*
    Soms maak je echt goede stappen en dan doe je weer zo een debiele uitspraak zoals dit :roflol:
    Ik zou echt eens wat boeken lezen, podcasts luisteren of iets doen om je mentaliteit te veranderen
    Je hebt best wel een destructieve gedachtegang
    Weet je wat debiel is? Iemand die overal wat vind en overal een mening over heeft. Maar wel met zijn kop op internet praat over anabolen vol met je kop in beeld. Dan ben je lekker bezig maat. Wat zal je werkgever er van vinden?
     
    Wanneer ga jij afvallen?
    Weejoo.

    Ik doe zo mijn best maar krijg alleen maar negatieve reacties omdat het cutten niet goed lukt. Jullie zijn allemaal haters. Ik heb dan misschien een vetpercentage van 25%, maar ik voel me gewoon een 10%. Ik ga stoppen met loggen en mijn account verwijderen.
     
    Back
    Naar boven