MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

Weet je wat debiel is? Iemand die overal wat vind en overal een mening over heeft. Maar wel met zijn kop op internet praat over anabolen vol met je kop in beeld. Dan ben je lekker bezig maat. Wat zal je werkgever er van vinden?
Doe dit nu niet, hij zegt eigenlijk iets heel aardigs en motiverends.
 
Weet je wat debiel is? Iemand die overal wat vind en overal een mening over heeft. Maar wel met zijn kop op internet praat over anabolen vol met je kop in beeld. Dan ben je lekker bezig maat.
Jij bent echt een pussy :roflol: wajow
Wat zal je werkgever er van vinden?
Ie-de-reen in mijn omgeving weet dat ik aan de roids zit, mijn stage, werkgever, ouders, vrienden etc.
Als ze dat niet respecteren is dat hun probleem
Er zijn genoeg banen in de wereld, ik heb genoeg certificaten en diploma's, ik stress hem daar echt niet om
Ik verspreid juist informatie over de negatieve effecten van hormoongebruik

Als mensen het niet eens zijn met mijn hormoongebruik maar vervolgens wel elk weekend drinken vind ik ze zelf maar idioot
 
Weet je wat debiel is? Iemand die overal wat vind en overal een mening over heeft. Maar wel met zijn kop op internet praat over anabolen vol met je kop in beeld. Dan ben je lekker bezig maat. Wat zal je werkgever er van vinden?
Want mensen (en dit is niet de eerste keer) de dood toewensen wanneer ze iets posten wat niet 100% positief is, is wel iets waar toekomstig werkgevers heel blij van zullen worden?
 
Jij bent echt een kk pussy :roflol: wajow

Ie-de-reen in mijn omgeving weet dat ik aan de roids zit, mijn stage, werkgever, ouders, vrienden etc.
Als ze dat niet respecteren is dat hun probleem
Er zijn genoeg banen in de wereld, ik heb genoeg certificaten en diploma's, ik stress hem daar echt niet om
Ik verspreid juist informatie over de negatieve effecten van hormoongebruik

Als mensen het niet eens zijn met mijn hormoongebruik maar vervolgens wel elk weekend drinken vind ik ze zelf maar idioot
Zo’n reactie kun je verwachten toch.
 
Want mensen (en dit is niet de eerste keer) de dood toewensen wanneer ze iets posten wat niet 100% positief is, is wel iets waar toekomstig werkgevers heel blij van zullen worden?
Maakt mij niet zoveel uit. Die gozer heeft nooit iets zinnigs of positiefs te zeggen.
 
Ik hoop dat er een vrachtwagen jouw over het hoofd ziet en je dwars om ver maait. Daar kan ik niet op wachten.
Waarom moet je weer zo overdrijven.. Je krijgt continu goede comments, veel likes en één dingetje staat je tegen en je gaat weer full retard.
Je verpest zelf heel de sfeer rondom je fotoshoot.
 
Maakt mij niet zoveel uit. Die gozer heeft nooit iets zinnigs of positiefs te zeggen.
T mooie is dat ik nog zeg dat 't mooi is als je er zelf blij mee bent. Dat meen ik ook, top dat jij er blij mee bent.

Dat mensen 't motiverend noemen terwijl ze op een bodybuilding forum kijken naar foto's van 't fysiek van een jongetje dat outbuffed wordt door de gemiddelde badmintonspeler op de Paralympics is waar ik over val.
 
Heb sws al spijt dat ik die foto’s hier heb geplaatst had het beter kunnen laten je krijgt toch alleen maar stront over je heen hier. Gelukkig zijn er ook genoeg positieve mensen. Mensen zeggen altijd hetzelfde over mij “je bent nog steeds niet droog hoor” “je hebt echt nog 15% hoor”. Ik weet zelf beter gelukkig, je krijgt hier alleen respect als je meer middelen neemt als een junkie
spreek jezelf lekker tegen. als dit jouw doel was om zo droog te komen prima. het is nu niet of je een wereldprestatie hebt neergezet.
mijn vrouw is nog droger en die traint niet eens.

je vind je eigen coach dus ook een junkie?
 
Dat mensen 't motiverend noemen terwijl ze op een bodybuilding forum kijken naar foto's van 't fysiek van een jongetje dat outbuffed wordt door de gemiddelde badmintonspeler op de Paralympics is waar ik over val.
Beetje jammer vind ik dit.
 
Meeuw doe eens rustig laat je niet zo opnaaien man.

Klaar nu afgelopen.
 
Ja zelfs ik krijg dat gevoel moet je nagaan
giggle iagree GIF by YoungerTV
 
Hahaha voor zijn leeftijd. Je zou 't qua fysiek en gedrag mss niet zeggen maar is die jongen niet gewoon 21?

Verder, een vetpercentage is geen mening. Je kunt niet "vinden" dat je op 10% staat :') je kunt vinden dat je droog genoeg bent, je kunt vinden dat je buff bent. Je kunt echter niet "vinden dat je op 10% staat" als een blinde die de andere kant uit kijkt met een doek voor z'n ogen ziet dat je daar een eind vandaan zit. Beetje zoals je niet kunt vinden dat je miljonair bent. Dat ben je of ben je niet.

Ik las iets over wedstrijden willen gaan doen. Ik kan niet wachten op dat topic als je nog vies veel droger moet worden en je 't mentaal nu al niet kunt behappen.
Als jezelf je gender mag bepalen, dan is een vetpercentage kiezen toch zo gek nog niet?
 
Back
Naar boven