XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hopelijk tyft ie niet op je hoofd, zou daar persoonlijk altijd gewoon de real deal voor halen :o
Nee hoor, niks mis mee. Zit gewoon degelijk in elkaar. Kan er mee schudden als een eiwitshake. Niks aan het handje.

Bijna al dat spul wordt sowieso geproduceerd in China.

Vaak ben je te bang :D
 
Nee hoor, niks mis mee. Zit gewoon degelijk in elkaar. Kan er mee schudden als een eiwitshake. Niks aan het handje.

Bijna al dat spul wordt sowieso geproduceerd in China.

Vaak ben je te bang :D
Heb jij een link (website) of heb ik die gemist.... Ben er benieuwd naar
 
Kleine update aan m'n atx ssb, nieuwe padding :)
Vanavond natuurlijk gelijk uitgeprobeerd en zit perfect om de atx ssb heen, geen draaiende losse pads meer 👍🏻

20220901_225406.jpg


Een aanrader voor de mensen met de atx ssb!
Pad komt van strengthshop.
 
Kleine update aan m'n atx ssb, nieuwe padding :)
Vanavond natuurlijk gelijk uitgeprobeerd en zit perfect om de atx ssb heen, geen draaiende losse pads meer 👍🏻

Bekijk bijlage 566787

Een aanrader voor de mensen met de atx ssb!
Pad komt van strengthshop.
Ziet er goed uit!
 
Laatst bewerkt:
Kleine update aan m'n atx ssb, nieuwe padding :)
Vanavond natuurlijk gelijk uitgeprobeerd en zit perfect om de atx ssb heen, geen draaiende losse pads meer 👍🏻

Bekijk bijlage 566787

Een aanrader voor de mensen met de atx ssb!
Pad komt van strengthshop.
Oja die hebben onze SSB vrijwel 1 op 1 gekopieerd dus dan zal de padding ook wel passen :o
 
Dan zou ik wellicht de pads van Strenghtshop jatten. Ik denk dat er zat mensen zijn die graag 50-60 euro betalen voor een upgrade van de padding, want de bar zelf is wat mij betreft perfect, maar die 3 losse rollers is echt een bummer. Die van mij komt vandaag ook binnen met dank aan RiPo.
 
  • Like
Waarderingen: RiPo
Hey luitjes, ik werd tijdje terug gewezen op de mogelijkheid om een staalkabel te halen bij Fitness Seller.
Omdat die van Hornbach zou kunnen knappen.

Hij is niet geknapt (wordt bijna elke training gebruikt) maar dat omhulsel is beschadigd.

Dus heeft deze jongen gisteren de nwe kabel geleverd gekregen van FS en deze zojuist gemonteerd. Thanks voor de tip!!
Wist oprecht niet dat deze kabel los leverbaar was bij Fitness Seller.
 
Er komt over enkele maanden al een compleet nieuwe SSB, met padding uit één stuk :cool:
Leuk, maar de mensen die al de huidige ssb hebben is het niet interessant natuurlijk mits je een compleet nieuwe ssb wil kopen a 250-300 euro... Dan is zo'n losse pad a 45 euro een stuk interessanter.
 
Leuk, maar de mensen die al de huidige ssb hebben is het niet interessant natuurlijk mits je een compleet nieuwe ssb wil kopen a 250-300 euro... Dan is zo'n losse pad a 45 euro een stuk interessanter.
Dat hoor je mij ook nergens zeggen toch… ;)
 
Dat hoor je mij ook nergens zeggen toch… ;)
Bedoelde meer dat t voor atx ook wel loont om die padding los aan te gaan bieden.
Hoeveel van die huidige ssb zullen er in de jaren heen verkocht zijn? Veel denk ik, heul veul! 🤣
 
Bedoelde meer dat t voor atx ook wel loont om die padding los aan te gaan bieden.
Hoeveel van die huidige ssb zullen er in de jaren heen verkocht zijn? Veel denk ik, heul veul! 🤣
Eens met Ripo
 
Hierbij een update van mijn homegym. Lang op veel spullen moeten wachten maar eindelijk zo goed als compleet.

Wat ik nu heb staan:

Rack
ATX Squad Stands SQS-800
ATX Spotter arms 800 / 65 cm
ATX J-Hooks 800
ATX Offset Pull-up Bar
Verbindingsbeugel voor Squat Stands
ATX Weight Plate Pins 50mm
ATX Dip Bar 800

Bench
ATX Multi Bench MBX-660
ATX Leg Lift Option
ATX Bicep Curl Option

Bar
ATX Ram Bar 1.0

Schijven
ATX Polyurethaan Halterschijven 50 mm
4 x 1,25 kg
4 x 2,5 kg
4 x 5 kg
4 x 10 kg
4 x 20 kg

Dumbells
ATX Urethaan dumbbells 5 t/m 30 kg

Overig
ATX Landmine
ATX Parallel Row Handle
ATX Wide Row Handle

homegym 1.jpg
homegym 2.jpg
homegym 2-1.jpg
homegym 3-1.jpg
homegym 3-2.jpg
homegym 4.jpg
homegym 5.jpg
 
Mooi spul heb je ook staan! Ook een ATX addict zo te zien? 🤣
 
Back
Naar boven