MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Ik vind het stom dat de siroop maar 1 maand houdbaar is na openen.
Alsof ik in mijn eentje een halve liter binnen 4 weken wegwerk.
Had die info ook niet gevonden op de site trouwens.. echt not cool.

Same voor de saus !!
Ik gebruik 100ml met 500gr kwark, dus gaat er aardig snel doorheen….
 
XXL Nutrition geen idee wast de wettelijke bepalingen exact zijn, maar is de opmerking "Na openen beperkt houdbaar" niet afdoende?
 
na openen is oa mayonaise maand of 3 houdbaar in de koelkast. Ruikt of smaakt het anders en is verkleurd. pleur je het weg
 
nee geen contact, moet ik dat alsnog doen? wat is de meerwaarde?
Compensatie?

Denk dat er hier een verkeerde datum van die batch in het systeem staat. Normaal wordt dat namelijk in de gaten gehouden. Gaat iemand nu even fysiek de boel checken
 
Compensatie?

Denk dat er hier een verkeerde datum van die batch in het systeem staat. Normaal wordt dat namelijk in de gaten gehouden. Gaat iemand nu even fysiek de boel checken
Het ging er volgens mij om dat LJ het jammer vond dat het product na openen maar beperkt houdbaar is. Niet over de tht datum.
 
Ik vind het stom dat de siroop maar 1 maand houdbaar is na openen.
Alsof ik in mijn eentje een halve liter binnen 4 weken wegwerk.
Had die info ook niet gevonden op de site trouwens.. echt not cool.

Same voor de saus !!
ik vind het stom dat als ik een brood bij de bakker koop het na 2 dagen niet meer vers is! eet geen brood alleen op in 2 dagen
komop he.... ga eens naar de supermarkt en als t langer houdbaar is is het volgepompt met chemicalien
 
LJ wellicht de helft invriezen? :dunno:
 
Het ging er volgens mij om dat LJ het jammer vond dat het product na openen maar beperkt houdbaar is. Niet over de tht datum.
aha zo.. dat is altijd met elke saus. Een termijn kan je echter niet echt geven. Hoelang is de fles geopend buiten de koeling geweest? in de tuin een hele avond bij de BBQ? wordt er hygenisch omgegaan met de spuitopening? Gesprek heb ik gehad met de producent en dit is een min of meer verplichte vermelding.
 
Misschien weet iedereen dit al lang maar ik had echt een openbaring haha. Creatine in je XXL shaker en dan heb je niet eens zoveel water nodig. Zelfs niet te roeren. Er blijft geen korrel achter. Glijd zo mee met beetje water.:)
Is wel wat anders dan in een glas waar steeds achterblijft en je nog meer water moet drinken. Of in je shake waar je niet weet of je wel alles binnenkrijgt.
 
Misschien weet iedereen dit al lang maar ik had echt een openbaring haha. Creatine in je XXL shaker en dan heb je niet eens zoveel water nodig. Zelfs niet te roeren. Er blijft geen korrel achter. Glijd zo mee met beetje water.:)
Is wel wat anders dan in een glas waar steeds achterblijft en je nog meer water moet drinken. Of in je shake waar je niet weet of je wel alles binnenkrijgt.
Doe het op eetlepel en schenk er lijnzaadolie over, hap-slik-weg. 😉
 
Wanneer komen jullie met een stand bij jumbo op texel? XXL Nutrition
Er komen hier ook veel fietsers en wandelaars maar ik kon nergens een eiwitpoeder oid vinden 😭
 
Hier hetzelfde. Ligt wel vol met van die repen enzo die haast van goud moeten zijn zo duur:sad:, om over andere produkten maar te zwijgen. Zie wel veel lui met xxl merch rondlopen...
 
90 euro voor een zak eiwitten?:janken::janken::janken:
Half maart was het 75 euro en viel daar al steil van achterover.
ja is echt gek hoe de prijzen de hoogte zijn in gegaan, vorig jaar nog 64 euro betaald voor de perfect whey en gisteren gezien dat die 90 euro staat
 
Wanneer komen jullie met een stand bij jumbo op texel? XXL Nutrition
Er komen hier ook veel fietsers en wandelaars maar ik kon nergens een eiwitpoeder oid vinden 😭
Zal vragen of er contact mee is. Denk nog niet.

ja is echt gek hoe de prijzen de hoogte zijn in gegaan, vorig jaar nog 64 euro betaald voor de perfect whey en gisteren gezien dat die 90 euro staat
Zeker creatine en eiwit is bizar in prijs omhoog gegaan. Andere producten valt nog mee. Er lijkt wel een einde aan te komen, hopelijk kunnen we de prijzen over enkele maanden weer wat laten zakken.
 
Zal vragen of er contact mee is. Denk nog niet.


Zeker creatine en eiwit is bizar in prijs omhoog gegaan. Andere producten valt nog mee. Er lijkt wel een einde aan te komen, hopelijk kunnen we de prijzen over enkele maanden weer wat laten zakken.
ja want 90euro is echt zot, terwijl dat je weet dat je er paar jaar geleden nog 55 euro voor betaald hebt.
 
Momenteel onmogelijk voor mij om met CC te betalen, krijg een nietszeggende foutmelding van Mollie. Zal het later vanavond nog eens met iDeal proberen, verwacht daarmee geen problemen.
 
Back
Naar boven