AndroidHealthClinic

FaalLog MetalNDeadlifts

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Training 10-09-2022

Shadowboxing(no kicks)
1,5min beetje kutten
1,5min minder kutten
3min fightpace-achtig

Heavybag
5x3min boksen

Ging goed, kon geen trappen doen maar ik kan wel goed boksen. Beetje oppassen met voetenwerk, maar kon wel veel! Techniek was wennen, zeker niet goed zoals voorheen, kom er nu achter dat ik misschien wel bovengemiddeld ben met bokszakken mishandelen.
Core was in de FIK vanaf ronde 1 schaduwboksen, knokkels deden pijn met heavybag en eelt onder mn voeten is weg. Tijd om niet meer een mietje te zijn en terug op te bouwen!

Homer Simpson Fighting GIF

en vanavond naar een feest, eventueel wat alcohol en/of wiet benuttigen. Verstandig zijn is een hoax.
 
Mooi filmpje, en leuk om te zien dat ze voor iemand met een PB van 90 kg oprecht blij zijn.
Wie was nou Lu, éen van de 2 zittenden denk ik?
Vandaag 2.6km gelopen in een stuk door, inwendige bloeding voelde goed aan alleen moet ik ff uitkijken voor shinsplits aangezien ik het lichtelijk voel. Houdoe.
Mooi man, gaat echt de goede kant weer op.
 
Mooi filmpje, en leuk om te zien dat ze voor iemand met een PB van 90 kg oprecht blij zijn.
Wie was nou Lu, éen van de 2 zittenden denk ik?
Op de thumbmail de rechtse.
Mooi man, gaat echt de goede kant weer op.
Heelt goed, enige nadeel is dat het heel erg gevoellig is. 1x teveel en ik ben de sjaak, maar dat zien we dan wel.
 
Haha nog nooit zo gehad, best apart. Dacht eerst dat m'n weegschaal kapot was. :roflol:
De manier hoe ik op mn weegschaal staat veranderd letterlijk 2kg aan het totale gewicht

Cutten is nog nooit zo makkelijk geweest 😎
 
De manier hoe ik op mn weegschaal staat veranderd letterlijk 2kg aan het totale gewicht

Cutten is nog nooit zo makkelijk geweest 😎
Dat heb ik nou weer niet, gelukkig. Wel waar ik hem neer zet.
 
Training 12-09-2022

warm up
band dislocations
Band hammercurls ss band pushdowns lichte lichte pomp


1 Sec Paused Bench
1x5 of 6 (tellen is moeilijk) 70kg
2x5 70kg🥂🥂
Touch 'n Go Bench
1x15(+3):roflol:62,5kg

Seated Press
3x10(+1) 40kg

Chin Ups
1x5 bw+10kg
1x7 bw+3,75kg(+1,25kg)
1x10(+1) bw🥳🥳🥳🥳

Incline DB Bench
1x15(+0) 17,5kg+db
1x14(+0) 17,5kg+db
1x13(+0) 17,5kg+db
SUPERSET 🤮
Pendlay Rows
3x10 60kg

Ez Bar Curls
3x15 22,5kg:zweet:
SUPERSET
Overhead tricep extensions
2x15(+0) 22,5kg
1x15(+1) 22,5kg

Kei goede training!

Bench ging heel goed, set 1 wist ik niet of ik er 5 had gedaan dus deed er 1 meer. Ben 90% zeker van dat het 6 reps waren.
Touch N Go ging bizar lekker, rip triceps.

Press was ook lekker, triceps begonnen het moeilijk te krijgen.


Moeilijk om die 10kg chins te verbeteren, maar heb wel op set 2 +1,25kg en 1 rep meer als gehoopt. Set 3 EINDELIJK die 10 reps, eerst deed ik 10xbw als topset en nu op het einde.

Incline DB Bench was ik echt brak, volgende week iets meer op MMC letten i.p.v overload.
season 8 herman hermann GIF
Pendlay Rows gingen goed, was wat moeilijk voor de hamstrings.

(Super)Ez Bar Curls gingen lekker, mooi clean.
Overhead extensions maken mijn triceps te groot, begin zelfs de 'veertjes' op mn tricep beter te zien terwijl ik aan kom :).

Ik doe nu wat meer aan mn warm up voordat ik begin met de compounds, wordt steeds kouder en movement prime is key uiteraad.

Morgen probeer ik leg day te doen, mobiliteit is er en de motivatie ook! Lekker rustig aan doen(dus niet).
 
Training 12-09-2022

warm up
band dislocations
Band hammercurls ss band pushdowns lichte lichte pomp


1 Sec Paused Bench
1x5 of 6 (tellen is moeilijk) 70kg
2x5 70kg🥂🥂
Touch 'n Go Bench
1x15(+3):roflol:62,5kg

Seated Press
3x10(+1) 40kg

Chin Ups
1x5 bw+10kg
1x7 bw+3,75kg(+1,25kg)
1x10(+1) bw🥳🥳🥳🥳

Incline DB Bench
1x15(+0) 17,5kg+db
1x14(+0) 17,5kg+db
1x13(+0) 17,5kg+db
SUPERSET 🤮
Pendlay Rows
3x10 60kg

Ez Bar Curls
3x15 22,5kg:zweet:
SUPERSET
Overhead tricep extensions
2x15(+0) 22,5kg
1x15(+1) 22,5kg

Kei goede training!

Bench ging heel goed, set 1 wist ik niet of ik er 5 had gedaan dus deed er 1 meer. Ben 90% zeker van dat het 6 reps waren.
Touch N Go ging bizar lekker, rip triceps.

Press was ook lekker, triceps begonnen het moeilijk te krijgen.


Moeilijk om die 10kg chins te verbeteren, maar heb wel op set 2 +1,25kg en 1 rep meer als gehoopt. Set 3 EINDELIJK die 10 reps, eerst deed ik 10xbw als topset en nu op het einde.

Incline DB Bench was ik echt brak, volgende week iets meer op MMC letten i.p.v overload.
season 8 herman hermann GIF
Pendlay Rows gingen goed, was wat moeilijk voor de hamstrings.

(Super)Ez Bar Curls gingen lekker, mooi clean.
Overhead extensions maken mijn triceps te groot, begin zelfs de 'veertjes' op mn tricep beter te zien terwijl ik aan kom :).

Morgen probeer ik leg day te doen, mobiliteit is er en de motivatie ook! Lekker rustig aan doen(dus niet).
Krijg al astma van het idee van die pendlay en db bench superset
 
Krijg al astma van het idee van die pendlay en db bench superset
Ach ja, supersets wen je aan(soort van). Misschien niet OptIMaAl maar fuck die optimaal dyels.
 
Ach ja, supersets wen je aan(soort van). Misschien niet OptIMaAl maar fuck die optimaal dyels.
Volgens mij buiten systemic fatigue maakt het geen fuck uit
En zolang je het consistent doet is het prima met progressie en maakt die systemic fatigue ook niet uit
Je gaat er niet meer gains mee maken, maar ook niet minder en je kan wel tijd besparen

Ik vind supersets zelf alleen verschrikkelijk
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven