XXL Nutrition

Acne verschil per merk

Bezoekers in dit topic

nee het is geen ug is origineel uit een farmaceutisch bedrijf in Canada
In Canada is het verkopen van anabolen illegaal, dus het lijkt me sterk dat jij met een paar tikken op een website van een officieel farmaceutisch bedrijf HG gear kunt importeren naar NL. Enige legale manier van anabolen handelen daar is net als in Nederland op doktersvoorschrift.
 
In Canada is het verkopen van anabolen illegaal, dus het lijkt me sterk dat jij met een paar tikken op een website van een officieel farmaceutisch bedrijf HG gear kunt importeren naar NL. Enige legale manier van anabolen handelen daar is net als in Nederland op doktersvoorschrift.
dat klopt maar ik krijg dat via iemand die dat daar wel krijgt en dan krijg ik het
 
Slimme marketing is om pharma te verwerken in je merknaam.
Uit Ontario toevallig?
 
nee het is geen ug is origineel uit een farmaceutisch bedrijf in Canada
Een farmaceutisch bedrijf heeft geen website waarop je kan zien hoe sterk iets is en wat je moet injecteren. Naast dat dianabol niet meer geproduceerd wordt door een farmaceut.

Anapolan en winstrol hier nog buiten gelaten :roflol:
 
Meeste bekende merken hebben een site met hun gear en verificatie.
 
Slimme marketing is om pharma te verwerken in je merknaam.
Uit Ontario toevallig?
Wss deze ja aan z'n verhaaltje te zien.
Screenshot_20221027_230109.jpg
 
ik mag denk niet het merk zeggen maar op de site van de fabriek kan je dus verifiëren of het van hun komt en de beschrijving is ook heel netjes ze laten er zien waar je beste kan injecteren en ook de sterkte van bijvoorbeeld kracht.. vocht vasthouden dat word aangegeven met sterretjes waarvan 5 sterretjes maximaal is.. ook dbol of winnie en anapolon neem ik van hun
nee het is geen ug is origineel uit een farmaceutisch bedrijf in Canada
Een farmaceutisch bedrijf die met sterretjes dat soort onzin aangeeft én die middelen produceert? :roflol:
 
Back
Naar boven