XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beetje trainen zal je altijd moeten doen imo maar 300kg squatten lijkt mij niet heel goed.
Misschien kan het ook wel, zo’n kunstknie is sterker dan 1 van bot.
SQ misschien max op BW, ik zou het nog geeneens uit willen proberen
gewoon zorgen dat je mobiel blijft, en ga elke dag wandelen, je hebt nog zoveel jaren te gaan, dussssssss!!
 
Groepje jonge ekte powerlifters volledig equipted bij nog niet eens een 100kg squat. Waar gaat het heen met de wereld.

Om dan nog niet te praten over hun warmup van 45min ballet.
 
Groepje jonge ekte powerlifters volledig equipted bij nog niet eens een 100kg squat. Waar gaat het heen met de wereld.

Om dan nog niet te praten over hun warmup van 45min ballet.
Was bij ironhouse precies zo, mensen komen dan binnen met volledig SBD alles, wachten half uur tot competition rack vrij kwam om sub 100 kg te squatten
 
Alle respect voor de rest voor powerlifters maar wat ik hier soms zie door jeugd. Iedere dag hun lifts filmen, live streamen op tiktok etc :roflol:
Heel irritant, en dan 10x naar kleedkamer om van t-shirt te wisselen voor inderdaad ballet oefeningen 😂🤣😂
 
Was bij ironhouse precies zo, mensen komen dan binnen met volledig SBD alles, wachten half uur tot competition rack vrij kwam om sub 100 kg te squatten
Deze groep traint volgens mij ook bij ironhouse dus kunnen zomaar dezelfde zijn :')
 
De nicht van mijn ladyfriend is zwanger. Het laatste dat deze wereld nodig heeft is nog een Fransoos.
 
De middelste is Austin Killips, winnaar in de vrouwenklasses bij veldrijden

cr-7a7a13ba-5a38-4552-99e0-dce4808fbdce.jpg


Flinke "klit"

 
De middelste is Austin Killips, winnaar in de vrouwenklasses bij veldrijden

Bekijk bijlage 572140

Flinke "klit"

Ik begin dat hele transgender inclusiviteit geneuzel kotsbeu te worden. Dit is toch ook gewoon je reinste competitievervalsing. Prima als mensen transgender zijn, maar er hangen nou eenmaal consequenties aan zoals niet mee kunnen doen in de topsport van waarmee jij je identificeert.

Je wordt er helemaal mee doodgegooid in de media omdat het "geaccepteerd moet worden", maar iets wat je door mn strot probeert te duwen gaat eerder tegen staan.

/rant
 
Ik begin dat hele transgender inclusiviteit geneuzel kotsbeu te worden. Dit is toch ook gewoon je reinste competitievervalsing. Prima als mensen transgender zijn, maar er hangen nou eenmaal consequenties aan zoals niet mee kunnen doen in de topsport van waarmee jij je identificeert.

Je wordt er helemaal mee doodgegooid in de media omdat het "geaccepteerd moet worden", maar iets wat je door mn strot probeert te duwen gaat eerder tegen staan en zo hoor ik er veel over.

/rant
Ja helemaal mee eens! Je bent verdorie toch ook niet trots als je een wedstrijdje rennen wint van een kleuter 🤷🏼‍♀️
 
Je wordt er helemaal mee doodgegooid in de media omdat het "geaccepteerd moet worden", maar iets wat je door mn strot probeert te duwen gaat eerder tegen staan.
Dat doen ze om dit te bereiken:
Prima als mensen transgender zijn,
De heel extreme gevallen uitvergroten zodat je de ‘minder’ extreme gevallen eenvoudiger accepteert.
 
Back
Naar boven